Dpo3 js vähän samat oireet!! Voitasko molemmat plussata?Dpo2 ja taas tulee venyvää limaa hulluna. Mitähä nyt, venyykö mulla kierto ja ovis tuleeki vasta nyt outo on naisen kroppa, hitto soikoon. Munasarjat on mulla krampannu jo viikon ja testiki näytti jo oviksen. Huoh
Oho, hyvä etten oo ainoa limanuljaska mitähä lie, pitää yrittää tänään kellistää mies flunssasta huolimatta jos onki ovis taas tai vastaDpo3 js vähän samat oireet!! Voitasko molemmat plussata?
Joo todellakin on pitkiä.jos vois viikon harpata eteenpäi niin kelpais ja joo oispa hyvä merkki eikä mitään keplottelua@Siltsu voisko olla hyvä merkki tuo valkovuoto.
Mulla oli joku megaovis kun alamaha hellänä vieläkin. Päivät on niin piiiiiiiitkiä..
Mä en tuntenu ovulaatioo ennen lapsia, jokaisen lapsen jälkeen kivut onkin sitoottanu pahentuneet, tiedä sitten mistä johtuu. Välillä ihan infernaalinen kipu ja toisinaan vaan tuikkii..Täällä on hengessä eletty mukana ja oon lukenut kaikki viestit ja tykkäillyt, vaikken ole hetkeen kommentoinutkaan.
Ensinnäkin onnea kovasti @Tillukkainen ja muut plussanneet, ihanaa lukea iloisia uutisia!
@Laima mulla tässä muutama viikko sitten tarttui apteekista matkaan femibion raskaus 1 -ravintolisä, jota ainakin kovasti suositeltiin raskauden suunnitteluvaiheesta viikolle 12. Siinä pitäisi olla kaikki oleellinen yhdessä tabletissa, vielä kun muistais ottaa sen joka päivä. En oo hirveesti perehtynyt näihin ravintolisäasioihin, jostain luontaistuotekaupasta vois ehkä saada parempiakin..?
@Siltsu jos tulee paljon venyvää limaa niin ehkä se ovis vois olla just tuloillaan? Ehkä kantsii ainakin varmuudeks vielä talletella.
Mä nyt tilasin raskauskeijulta One Step -ovisliuskoja ja tänään kp12 näytti täysin negaa. Täällä kun tuntuu kaikki saavan ihan todella selviä oviskipuja niin tulee ihan vainoharhainen olo, että ovuloinko ollenkaan, kun ei ikinä tunnu missään??
En tunne ketään joka olisi dpo10 saanut 2h pissalla plussan testiin. Nyt leuka pystyn nainen. Odotat pari päivää ja testaat sen plussan aamupissastaTäällä testattu 2h pidätyksellä tyylipuhdas Nega. Taitaa tämä kierto olla tässäVoi tietenkin olla että ei vaan vielä näytä, testaan loppuviikosta uudestaan jos ei menkat ala ennen sitä. Että osaakin masentaa,