.

Paljon on tullut taas tekstiä vklp aikana! (y)
Ihan en kärryillä ole kaikissa jutuissa, mutta täällä näyttää olleen joukko ovulointi :D Tsemppiä kaikille piinailijoille!

@papupata12 paljon onnea plussasta!:love:

@Tillukkainen minäkin näen ihan selkeän haamun, varovaiset onnittelut jo sinullekin:love:

Itsellä ei mitään ihmeellistä, menkat loppuivat ja loppuviikosta pääsee sitten tarkkailemaan lähestyvää ovista, jonka pitäisi olla su-ti välillä. Pää roikkuu tässä mukana, mutta hakee lähes joka päivä migreeniä, mutta yllättävän hyvin olen pärjännyt ilman lääkkeitä! Ja onhan tämä positiivista, että särkee, koska silloin tiedän, että ainakin hormonaaliselta puolelta normaali oikein toimiva kierto on käynnissä(y)

Onnea plussanneille:love:

Ite oon edelleen alamain uudesta kierrosta:oops: mietin täällä vaan onnistuukohan enää ollenkaan.. Jotenkin tää kerta kirpas toosi pahasti.

Mäkin välillä "tunnen" kohdun ja munasarjoja särkee ennen menkkoja,tähän mennessä ei oo tarkkoittanut raskautta.

Ei auta kun uuteen nousuun vaan!

Hei, voisin liittyä tähän käynnissä olevaan ovisaaltoon. Itsellä nyt siis kp 18/30 ja dpo 3. Yritystä on takana noin vuosi ja toista yritetään. Ensimmäinen lapsi syntyi 1/16 9 kuukauden hedelmöityshoitojen jälkeen, joten tiedossa oli että tuskin tämä kakkonenkaan alkua saa luomusti. Itsellä ongelmana, ettei follikkeli kypsy tarpeeksi isoksi ja kohdun limakalvo jää liian ohueksi. Letrotzolit oli ekassa apuna tähän ja yhdeksännestä kierrosta sitten tärppäsikin. Nyt käytiin yksityiseltä hakemassa sama lääkitys, koska painoa on muutama kilo liikaa kunnalliselle puolelle. Maanantain ultrassa näkyi vasemmalla kaksi follikkelia kokoa 13ml ja 16ml, eli nyt katsotaan miten käy.

Itse käytän hoitokontaktin suosituksesta vain apteekin ovistestejä, vaikken niitä kyllä tarvitse. Ovulaatio on mulla aivan järkyttävän kivulias, mikä vaikeuttaa yritystä. Pakko onnistua aina tallettelemaan ennen kuin ovis kunnolla lähtee käyntiin, sen aikana ei kipujen vuoksi enää pysty. Lääkäri osasi kertoa, että kipu johtuu munarakkulan puhkeamisesta sen johdosta voi tulla hieman vuotoakin. Ennen hoitoja en koskaan tuntenut ovulaatiota, mutta hoitojen edetesaä ensimmäisen kohdalla kivut alkoi kierto kierrolta lisääntymään ja näkyy jatkuvan nyt näiden uusien hoitojen alettua.

Mut voi lisätä mukaan listaan, toivotaan nyt suurta plussapuhuria parin viikon päähän, kun nyt näin moni ovuloi samoihin aikoihin!
Onko tuonne kunnalle joku tietty BMI raja, että pääsee sitä kautta hoitoihin?

Paljon paljon onnea plussanneille! :love: @Toiveli @papupata12 Varovaiset onnittelut myös @Tillukkainen.

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Toivottavasti tässä kierrossa tärppää. (y)
Niin ja tietysti myös tervetuloa uusille. :)
Täällä on näemmä ollut käynnissä oikein ryhmäovulointi. :LOL: Tärppionnea kaikille! (y)Meitä onkin paljon piinapenkillä nyt. :D

Oon käynny lukemassa täällä päivittäin ja tykkäilemässä, mutta en oo saannu aikaseks kirjoittaa. Pahoitteluni. On jotenkin ollut viime päivät niin utunen olo, ihan ku jossain unessa kävelis. Dpo6 ja on alkanut semmoset mukavat, perinteisesti menkkoja enteilevät alavatsa/-selkä nippailut. Näinköhän uusi kierto kutsuu.

Paljon onnea papupata, nyt vaan rentoudut..vahvasti oot raskaana:love:
Tillukkainen, Mä nään haamun. Toivottavasti jatkaa vahvenemistaan.

Rosemarie, vähän samanlaiset fiilikset täällä, ei mitään oireita. Mutta toivoa on niin kauan kun menkat alkaa..vaikka tää odottelu on argh:mad:

Naissoturi, tärppionnea sinne

Onnittelut myös muille plussanneille.
Voimia uuteen kiertoon joutuneille, aina se kirpaisee.

Ajattelin, että jos huomenna testaisin, en kestä tätä epätietoisuutta mutta toisaalta ei kyllä näytä vielä mitään. Testejä on kaapissa odottamassa vaikka millä mitalla että ei kai siitä huvikseen testauksesta nyt mitään haittaakaan ole:oops: mitään oireita ei ole että en kyllä usko onnistumiseen.

Mikä on herkin raskaustesti? Multa löytyy Sofi ja sitten prismasta ostettuja, merkkiä en muista. Toisaalta kun en tiedä tuota kiertoni pituutta pitäisikö vaan vielä malttaa hetki. Nyt vasta Dpo9:rolleyes:

Ihanaa viikon alkua kaikille:love:

Ihanaa, kun tänne alkaa ilmestyä näitä plussia ja varovaisia haamuja :love: Onnea plussanneille.

@Sarianne81 Tässä ollaan samoissa vesissä. (y) Itselläni ilmeisesti Dpo 8, jos olen oikein laskenut. Yritän hillitä itseni, etten vielä testaisi. Ei vaan millään malta! Mullakaan ei mitään oireita, joten epäilen kyllä, ettei tulisi plussaa :(

• Tykkää
Reactions: Sarianne81
Tillukkainen selkeä plussahan tuo! Onnea!
Papupadalle myös onnittelut!

Mulla on dpo11 ja aamulla testattu joku viivanpaikan kumminkaima korkeintaan .
En tiedä näyttääkö tuo vieläkin outoa nimeä mulle mutta Tiinaliina1 täällä (y).
Kokeilen kuvailla mut mites tänne lisätään se kuva (n)?

Eikä, paljon onnea plussanneille! Täällä on tosiaan joku ryhmäovulointi selkeesti ollut menossa! Mullakin (Flon mukaan) piti olla ovis viikonlopun aikana, mutta vielä ei ole mitään kyllä oikeasti tapahtunut. ´Huolestuttaa vähän kun kierto muutenkin niin lyhyt. :cry:

Osaisiko kukaan kertoa voiko letrozolin käytön takia kierto lyhentyä JA onko se huolestuttavaa??:barefoot:
Mulla letrot lyhensi ja tasoitti kiertoa huomattavasti. Ennen kierto vaihteli 30-40 kp:ssä ja ovis oli joskus kp 19. Nyt kierto on kp 26-28 välillä ja ovikset kp 12-14. Pidän ehdottomasti hyvänä, että kierto on lyhentynyt ja "normalisoitunut". Lääkärin kanssa en ole asiasta keskustellut, mutta uskon silti tämän olevan ok.

• Tykkää
Reactions: vauvameille
Onnea plussanneille :love: Ja tärppi onnea piinailijoille!
Osaiskohan joku vastata että milloin voisi r testejä alkaa tekemään, jos ovis oli oletetusti oireista päätellen jo kp 10/28 ja nyt menossa kp 17/28? :D Flo sovelluksen mukaan ovis olisi ollut vasta lauantaina, mutta olen aika varma oireista päätellen että oli aikaisemmin kuin yleensä :D Koska nyt ainoat oireet on jatkuva väsymys ja jatkuva pissahätä. Mitään alavatsa kipuja ja valkovuoto juttuja ei sen maanantain jälkeen ole ollut :D

Tiinaliina1,nään jonkun häivähdyksen. Onnea vahvistumiselle.

Mies tuo mulle tänään jonkun herkän raskaustestin, IIK..nämä mitä kaapista löysin olivat herkkyydeltään sen normit 25 u/ml, ne tuskin mitään näyttäisi vielä.
Huomenna sitten teen aamupissistä testin.

Nyt toivoisin apuja, luin että oli testi mikä näyttää jo 6 pv ennen menkkoja. Mikähän sen nimi oli? Mutta kun en tiedä kiertoani, lasken dpo mukaan. Olen aiemmin tikutellut jo vahvat plussat dpo 12

Ihania viivoja ja viivanpaikkoja! Toivotaan lisää kuvia.

@Wintersun mulla oli vakaa aikomus että tän kolmosen odotus alkaa normaalipainoisena. Muttaah.... oon ollu vähän laiska sen suhteen. Nyt kuvittelen että siinä sivussa sitten hoikistun kun katson tarkkaan ettei painoa kertyisi. Ja höpönlöpöt! Ja onhan tässä aikaa kun ei vielä ole viivoja testissä. Itse laihdutushan on äärettömän yksinkertaista mutta se painon pitäminen onkin ihan eri juttu. Mä oon miettinyt että mun normaalipaino nyt vaan sattuu oleen 15 kg enemmän kun ”normaalisti” kerran paino aina sinne hakeutuu.
Mutta en haluaisi ottaa tähän +15 raskauskiloa.

Paljon onnea plussanneille! Ihana kuulla, että joitakin onnistaa! :)

Täällä menossa dpo3, oviskipuja oli perjantaina ja lauantaina. Nyt siis kp 16/26, talletuksia on tehty kp 11, 14 ja 15. Toivottavasti tässä kierrossa osuis kohdilleen! :love:

Mukavaa, kun täällä on muitakin piinailijoita jonoksi asti, jännitys on käsin kosketeltava! :LOL:

Yhteistyössä