@Lilmi89 mulla menkat loistaa poissaolollaan, pari päivää sitten oli tuntemuksia mutta ei oo alkanu. Nyt menossa dpo16. Eilen testi nega että eiköhän ne sieltä ala.
Laitoin piinailemaan! Onnea oviksesta
Haluatko vielä tuohon kiertopäivälistalle?
Mä varmaan paasaan tästä lopunikäni, mutta sekä naiselle että miehelle vitaminilisät ja foolihappo on yhtä tärkeitä. Jo ihan parin vitamiinin puutos edes lievästi, alentaa siittiöiden ja siemennesteen laatua ja lisillä tilanteen korjaantuminen vie 3kk kuten naisillakin. Siittiöillä ja munasoluilla kestää siis 3kk kehittyä kypsäksi.Mulle nuo lämmöt on ihan hepreaa, ois kiva kommentoida mut ei vaan osaa Meillä ei digimittaria ollenkaan ni en sit oo lähtenyt sille tielle.
Syökö teillä miehet foolihappoa vai ootteko vaan yrittänyt ite "kikkoja"?
Koska moni mies on tunnetusti hirveen vaikee saada nielee vitamiinipillereitä, suosittelen Mivitotal Man liuosta. Sen voi sekottaa vaikka mehuun tai mihin vaan. Ja on optimoitu miehien tarpeeseen ja muistaakseni sisälsi foolihaponkin.@Wintersun ja @viipulainen - mun pitänee kans miestäni patistaa syömään enemmän vitskuja. Ollaan kyllä molemmat siinä vähän kehnoja Nyt foolihappoa ja mä monivitamiinia sentään popsinu säännöllisesti.
Eilen tai toissapäivänä siis ovis, tänään TOSI KOVAA pistoa alapäähän, ja kovaa painetta ja pissaamiskipua. Mitähän tää on...? Onko muilla koskaan ollu?