On kyllä tosi kurja tilanne, noin lyhyellä luteaalivaiheella raskautuminen on aikas mahdotonta..Tuo on niin kurjaa kun ei edes pääse piinailemaan. Mutta toivon että ensi kierrosta sitten! En nyt voi meidän tilanteita verrata, mutta ymmärrän kyllä turhautumisesi. Mulla kun taas ovis tapahtuu, mutta sitten piinailu loppuu kesken kun n. Dpo 5 romahtaa lämmöt ja dpo 7 alkaa tiputteluvuoto. Et kun tietää ettei mitään toivoa ole
Mulla tuli ovisplussa (ihan myös CB kaksoishormonitestiin) kp 37, ja toissapäivänä dpo11 tuli raskaustestiin selvä haamu joka eilen vahvistunutMore info: Ovistestissä (Vieläpä RFSU-merkkinen, mihin en ennen plussaa saanut) SELVÄ plussa. Mitäs nyt? Uskaltaako tämmösestä näin pitkästä kierrosta yrittää?
Mulla tuli ovisplussa (ihan myös CB kaksoishormonitestiin) kp 37, ja toissapäivänä dpo11 tuli raskaustestiin selvä haamu joka eilen vahvistunut
toki vielä on tosi aikasta ja menkatkin alkais vasta to-la välillä, eli mitä tahansa voi vielä tapahtua, mutta kannattaa ehdottomasti hyödyntää esikoinen sai alkunsa myös pitkästä kierrosta, siinä muistaakseni sain ovisplussan kp27, ja se raskaus meni hyvin
Kiitos lilmi optimistisuudesta, mutta hanat aukeskin jo tänään. Päivää aikaisemmin kuin yleensä eipä siinä, parempi sekin kuin negatestit eikä menkkoja nyt pitää taas keräillä ittensä pettymyksen kuopasta ja yrittää elää kevyin mielin , ovikseen asti ainakin tammikuun alkupuoliskon vauva oliskin vielä ihan jees, mutta helmi-huhtivauva taas loppuraskauden kannalta aika HC mulla kun katoaa tasapaino kasvavan mahan myötä eipä siinä, aina kun menkat alkaa niin "seuraavan kuun vauva" ei ookkaan enää niin huono kuin mitä on aiemmin ajatellut jostain syystä mulla on halu saada marrasvauva, mutta se mahis meni jo kuukausi sitten ja seuraavaan marrasvauvaan on mahdollisuus vasta hirrrrrmu pitkän ajan päästä.. joten tammivauvakin ois hyvä!!!@Tiutau13 älä heitä pyyhettä kehään ennen kuin menkat alkaa! Mie luin tuolta toisesta ketjusta että päivää ennen menkkojen alkua näytti vielä negaa, onko sulla nyt menkkaoloja? Taustailu tekee kyllä varmasti hyvää. Mulla on tuo dpo väärin tässä nyt siis vasta dpo13, eilen menkkamaisesti jomotteli. Mutta odotan jo niitä menkkoja, join eilen saunasiidereitäkin kun voin. ihmeellinen paine ja turvotus alavatsasta katosi jo muutama päivää sitten.
Kiitos@Minamona - onnea paljon! <3
ON: Täällä eilen tosiaan oli todella selkeä ovis: kunnon kivut ja paine, kirkasta limaa, ovistestiT (juujuu, neljä ) kaikki tasavahvoja/vahvempia viivoja! Ja hyödynnettiin sitten! Tänään on olo munasarjoissa jo rauhallisempi, edelleen pientä pistoa mutta suurimmat jomotukset on väistynyt yön aikana, luulen ovulaation olleen yöllä/aamulla/nyt päivällä viimeistään, koska ekaa kertaa ikinä myös seksi vähän sattui tai se paine minkä se aiheutti!
Varovaisin mielin lähden piinailemaan, mietityttää että tää kierto on normaalia pitempi ja alkukierrosta oli kovia lääkkeitä, että onkohan nyt irtoava munis kovin laadukas edes.. No, katsotaan. Jos tästä tuliskin tulosta, oon varmaan aivan överipaniikissa, koska lähtötilanne ei optimaalinen.. Toisaalta, ennen keskenmennyttä raskautta oli just vastaava kierto, josta tuli kemiallinen ja sit "onnistunut" raskaus joka meni sit kuitenkin kesken.. Will see.
Mut mulle voi siis laittaa tälle päivää nyt DPO0 ja laittaa listalle sittenkin jo nyt