25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Mun on ihan pakko tulla tännekkin tuulettamaan.. Mie tein reilu kaks viikkoa sitten sen tosi vaikea tentin, josta silloin jotain mainitsinkin täällä.. eilen vihdoin se ope oli laittanut arvostelun, olen käynyt joka päivä vähintään kaks kertaa katsomassa miten se tentti meni eli onko tullut hylätty vai mikä.. ja mie sain sen läpi!!! :D numerokin oli todella yllätys ku olin saanut vitosen siitä, odotin, että jos se kurssi menee läpi, niin numero on jotain ykkönen tai kakkonen.. =)

 
Onnea plussasta hedelmälle!! :flower:
Onpa mukavaa kun niitä plussia alkaa tulla.. Toivottvasti saamme pian kuulla muiltakin yhtä ihanista uutisista :D

Tänne ei kummempaa.. Hiljasta on ollut...Ovis vissiin oli ja meni.. Tiedä häntä..Tärppiin en kuitenkaan usko kun tuo mies taas "sairastellut"
No sittenpähän tuo näkee..Ei sitä voi masennukseen vaipua vaikka mieli kyllä tekeisi..

Eipä tässäkuin paljon tsemppiä niille joilla kierto lähenee loppuaa ja on jo mennyt ylikin :D
Niin ja pepille onnea tentin johdosta.-.Kiva juttu että meni läpi...

-Taika-<br><br>
 
Jeee!!!! Megaonnittelut Hedelmälle!!!
Alkaa itelläänkin toiveet kohota,meinasin eka et testaisin vasta pe,mut pakko testata huomen aamulla,kun niin alko jänskättää (ja kerta yllytätte ;) ) Täällä lievähköä huonoa oloa ilmassa edelleen,tosin tänään vähän parempi olo...on sellanen olo kun olis yleiskunto jotenkin heikentyny parissa päivässä,et jos ei olla raskaana,niin sitten on kyllä veriarvot huonot tai jotain...
Eli tulen kertomaan huomenna töidenjälkeen "tuomion",pitäkee peukkuja pystyssä...
 
Kiitos kaikille kovaasti onnitteluista! :heart:
Olo on onnellisen sekava. Toivottavasti oireita ei tule tämän enempää ja toivottavasti kaikki jatkuu hyvin.
Onnea Pepille tentistä, stressaavan tentin hyvä arvosana tekee aina makiaa :D
Ja on nyt jännää Repa, ite en meinaa uskoa asiaa todeksi! Ilmoittele pika pikaa tuloksesi.
Mun miehellä meni niin jännäykseksi, että rokulilla on koko päivän ollut :LOL: tais se mieskin jännätä, vaikka mua niin oli toppuuttelevinaan.
Allergiasta raportoin varmasti. Tämä nenän tukkoisuus aiheuttaa mulle kutinaa nenässä. Olen siihen Glinor-nenäsumutetta käyttänyt ja hyvin on toiminut. Mihinkään muuhun ei toistaiseksi ole ollut tarvetta.
Ja kiitos vielä onnitteluista :)
t.hetelmä
 
No enhän mä sit malttanu venata ja marssin päivystävään apteekkiin ostamaan herkemmän testin kun mitä mulla täs kotona... ja plussaahan se näyttää,tosin vähän vaalea viiva,mut kuitenkin ei tulkinnan varaa..
Eli jumakekka,tää on pamahtanu paksuks!!!!!
Testaan vielä pe mielenrauhan vuoksi et saan vahvan viivan =)
Nyt toivotaan Hedelmä,että pysyy meitin vauvat menossa mukana loppuun asti!!! Pelottaa niin...
 
Onnea Repa! Tätähän tässä vähän arveltiinkin, että sä olet seuraava plussauutisten tuoja.

Nyt kyselenkin heti käytännön kokemuksia, eli sullahan tais kierto asettua heti kohdilleen pillereiden lopettamisen jälkeen? Kauanko olitkaan syönyt pillereitä? Ja monennestako kierrosta tärppäsi? Hedelmä, jos olet "linjoilla", niin myös sun kokemukset kiinnostaa. Kiitos, jos viitsitte vastata! Saa tästä sitten jotain tilastollista käsitystä siitä, miten nopeasti elimistö noista pillereistä palautuu... :)

t. Piipi
 
ankka-80
Paljon onnea Repa!

Täällä nyt kp 30/31 ja kaikki oireet ovat kadonneet... Välillä on närästystä, mitä mulla ei yleensä ole, mutta muuten ei mitään. No, eipä tässä auta muu kuin katella muutama päivä, mitä tapahtuu.
 
ONNEA REPA!

Ja ANKALLE Onne ja peukkuja testaukseen!
Ihania uutiasi


Täällä jännätään alkaako menkat uudelleen vai ei ;) ilmassa on et voi alkaa mut katellaan. Ei pää se vielä hetkeen jännäilemään tuleeko vai ei.
 
TORSTAI 1.2.2007


Annuli78: kp 2/27-28
hobitti2003: kp 4/27
Minski25: 8/24-29
Unico: kp 8/
nanna81: kp 12/32-35
Peppi1981: kp 13/28-30
Ciba: kp 17
elmeri: kp 18/25-30
Veeruska-81: kp 18/28
Äitsy: kp 18/29
Taika-79: kp 19/30-35
Poikien äiti: kp 22/24-26
pikku-jussi: kp 23/28-30
Piipi: kp 24/
ankka-80: kp 30/31
henkka81: kp 31/28-36
Robotti Ruttunen: kp 34/24-29
kukka80 kp 36/29-31
SnowTiger : kp 41/28-34
äisky81: kp 43/25-32
Ruukengu: kp 60/


Pikku-Jussi: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
satunen: kp
Mamitre: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
mila-80: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
katti
Joe80
Hedelmä
Repa


Onneksi olkoon Repa!

Kukas se aikaisemmin täällä sanoikin, että eikös se tilastollisestikin pitäis alkaa tulemaan niitä plussia, ku kuumeilijoita on niin paljon.. :) <br><br>
 
Repalle mahdottoman paljon myös onnea :heart: :flower: Nythän tänne iloisia uutisia saapuu roppakaupalla ja se on hyvä!

Ankalle pidetään seuraavaksi peukkuja ;)

Täällä nyt sit odotellaan et kierto lähenis loppuaan eli tylsät päivät menossa eikä niitä ainakaan auttanut ovistestailun epäonnistuminen :x
 
Kauheasti paljon onnea plussanneille! Ja toivotaan niitä vielä lisää... Itse olen ihan kysymysmerkkinä. Ei plussaa, ei menkkoja!

Eipä sitä kai voi muuta kuin odottaa, tuntuu vaan että ei se enää ainakaan plussaksi muutu. Ei taida kukaan muukaan uskoa!
 
Kiitos kaunis onnitteluista!!

Piipi: 10 vuotta söin pillereitä, ja kun lopetin niin oli sellasia liikutuskohtauksia,itku herkässä ja muuta vastaavaa,et selvästi ties että johtu siitä,kesti siis noin viikon ... Sen jälkeen ei kummempia oireita,menkat muuttu niukemmiks ja lyhyemmiks,ne parit mitä kerkes olemaan... Eli kolmannella yrityskerralla nappas. Joten meikällä ei paljoa sitten vaikuttanu 10 vuotta hormoneja :D Kuten oon ehkä maininnukkin,erikoista tässä plussakierrossa oli se että tunsin tosi vahvasti ovulaation,ihmettelin sitä itekkin,et aika ärjysti tuntui...
Nyt täällä aika ajoin aika erittäinkin paha olo ja vatsaa nippailee...
Toivottavasti kaikille tulee se plussa ennen pitkää,peukut pystyyn!!!
 
Tulin noppaa vilkaisemaan, että onko uusia plussanneita. Onnea kovasti Hedelmälle ja Repalle! Ja monta on vielä jännäämässä. Olethan SnowTiger tehnyt testiä aamuvirtsasta? Entä onko oireita vai ei? Sullahan on menny jo aika pitkälti yli. Outoa. Oletko soittanut neuvolaan tai terkkarille?

Hedelmällä ja Repalla taitaa nyt tulla laskettu aika lokakuulle. En tiedä onko sellainen ketju jo pystyssä, mutta syyskuun tyyppejä on ihan hirveästi. Ja kuulema on muillakin sivuilla. Nyt taitaa olla oikeasti vauvabuumi.

Tsemppiä kaikille! Ja paljon vaan määrää siihen tekemiseen..
 
Mila80
Onnea Repalle ja Hedelmälle plussista ja Pepille tentin läpäisystä ja hyvästä arvosanasta!

Onkos täällä ketään jolla ois käynnistetty kuukautiskierto jollain lääkkeillä.
aattelin vaa ku meen kuopus on jo 8kk vanha eikä mulla oo vieläkää menkat alkanut.imetyksen lopetin 2kk sitten.esikosta alko kun synnytyksestä oli kulunut 4kk.
Tuntuu niin turhauttavalta ku ei varmaan ees voi tulla raskaaks ku ei ne menkat oo alkanut eikä voi laskea kiertopäiviä tai ovista tai mitään.
kait jos menis yksityiselle ni sieltä jotain troppia vois saada mikä ne menkat tällekin mammalle tois takasin. :whistle:
 
Hei!

Mahtuisikos vielä mukaan. Olen vm.-81, elokuussa -06 syntyneen pojan äiti. Pikkusiskolle tai pikkuveljelle on annettu lupa tulla ja ensimmäistä kiertoa mennään, kun nuo menkat vihdoin ja viimein löys tiensä tännekin.
Kp on tänään 8/28.

Jotain taustoja vois tietenkin kertoilla. Eli eteläpohjanmaalla vaikutetaan, sairaanhoitajaksi valmistuin -04. Naimisissa ollaan oltu mieheni kanssa elokuusta 05. Mies samaa vuosimallia kuin minäkin. Siinäpä ne tärkeimmät. :D

Pitää päivitellä Luukas pojasta uutta kuvaa profiiliin.

Lellu
 
maukku
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.12.2006 klo 12:44 Minski kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.12.2006 klo 11:45 Minski kirjoitti:
meillä siis toiveissa esikoinen =) en jaksa ruveta listaa päivittämään :p onko muuten tietoa että vaikuttaako antibioottikuuri millälailla yrityksen aloitukseen, kun joudun pakolliselle kuurille tammikuussa ja helmikuussa jätetään kondomit pois?
osaako joku vastata tuohon kysymykseeni? :wave: :)
No tuleehan siinä väliä jos helmikuussa jää ehkäsy pois.tulikohan tää vastaus myöhässä jo???
 
PERJANTAI 2.2.2007


Annuli78: kp 3/27-28
hobitti2003: kp 5/27
Lellu1: kp 9/28
Minski25: 9/24-29
Unico: kp 9/
nanna81: kp 13/32-35
Peppi1981: kp 14/28-30
Ciba: kp 18
elmeri: kp 19/25-30
Veeruska-81: kp 19/28
Äitsy: kp 19/29
Taika-79: kp 20/30-35
Poikien äiti: kp 23/24-26
pikku-jussi: kp 24/28-30
Piipi: kp 25/
ankka-80: kp 31/31
henkka81: kp 32/28-36
Robotti Ruttunen: kp 35/24-29
kukka80 kp 37/29-31
SnowTiger : kp 42/28-34
äisky81: kp 44/25-32
Ruukengu: kp 61/


Pikku-Jussi: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
satunen: kp
Mamitre: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
mila-80: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
katti
Joe80
Hedelmä
Repa



Tervetuloa Lellu!

Päivitin tota listaa ja huomasin, että oon taas monta jännittäjää tällä hetkellä! Pidetään peukkuja, että plussa uutisia tulisi lisää.. =) <br><br>
 
PERJANTAI 2.2.2007

Annuli78: kp 3/27-28
Hobitti2003: kp 5/27
Robotti Ruttunen: kp 6/24-29
Lellu1: kp 9/28
Minski25: 9/24-29
Unico: kp 9/
Nanna81: kp 13/32-35
Peppi1981: kp 14/28-30
Ciba: kp 18
elmeri: kp 19/25-30
Veeruska-81: kp 19/28
Äitsy80: kp 19/29
Taika-79: kp 20/30-35
Poikien äiti: kp 23/24-26
Pikku-jussi: kp 24/28-30
Piipi: kp 25/
Ankka-80: kp 31/31
Henkka81: kp 32/28-36
SnowTiger : kp 42/28-34
Ruukengu: kp 61/


Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
satunen: kp
Mamitre: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
mila-80: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
katti
Joe80
Hedelmä
Repa


Hei Lellu1, kiva taas päästä kuumeilemaan sun kanssa samalle palstalle :wave:

Lisäsin Lellun ja korjasin Robotti Ruttusen päivät, ja mietin et tohdinko siirtää Kukan ja Äiskyn plussanneisiin koska viikkopinoista muistelisin heidän plussanneen? Eivät vaan ole muistaneet käydä pinoon asiaa ilmoittamassa. Olen uskalias ja luotan muistiini ja teen siirron, korjataan sitten jos olen tehnyt väärin.

Eilinen viiva oli mulla ovisplussa, tänään jo haaleampaa näytti ja katoin sitä eilistä testiä niin kyllä se yhtä vahva oli kontrolliviivan kanssa, joten jatketaan harjoituksia ja katotaan sit miten käy ;)
<br><br>
 
Heippa vaan täältäkin!
Tervetuloa Lellu1 =) Oon itekin suht uus,ainakin tässä pinossa.jotenkin aina eksyn näille sivuille kun alan kuumeilla...
koko kuopuksen odotusajan täällä "roikuin"ja nyt oli 8kk tauko mutta nyt taas ku on kova vauvakuume ni yllättäin täällä käy lueskelemassa juttuja ja kirjottelemassa omia tuntemuksia. =)
Mulla ei oo menkat vieläkään alkanut ja kuopus jo 8kk :/
Noo kait sit jonain päivänä...sitku ne kerran alkaa ni toivois jo ettei niitä tulis kun kerran ;)
Muuten Lellu ja kaikki muutkin...missäs vaiheessa teillä on alkanut menkat synnytyksen jälkeen.....
oon kyllä "vasta"2kk sitten lopettanut imetyksen että josko se sitten jarruttelis vielä hormoonitoimintaa.... :eek:
 
Hei!

Kiitos tervetulotoivotuksista! :D

Mila-80:Mulla alkoi ekan kerran menkat jo 5 viikkoa synnytyksestä, mutta ilmeisesti ne johtui siitä, että maito ei lähtenyt ekan kuun aikana kunnolla nousuun. (Pojan painon perusteella ajateltiin näin. Painoi saman kuin syntyessään. n 1kk vanhana.) Ja nyt sitten alkoi toiset viime viikolla eli n. 5½kk synnytyksestä. imetys on vähentynyt jonkin verran ja noin kolme kertaa päivällä ja muutaman kerran yöllä olen imettänyt silloin kun olen nyt ovuloinut. Se taitaa olla kyllä todella yksilöllistä miten nuo menkat alkaa. Oletko jo muuten testaillut varmistukseksi. Mä ehdin jo testailemaan kun ei mitään kuulunut noista menkoista, mutta nyt tietää vähän missä mennään. Niin j nyt imetys on vähentynyt n. kolmeen kertaan vuorokauden aikana. Riippuu vähän kuinka yöllä heräilee. Sais kyllä nukkua jo koko yön... viime yö oli jotenkin lataanen. :p No eiköhän ne sitten jokus helpota kun kaikki lapset on isompia... :D . Tivotaan, että lisää tulee.

Niin Onnea kaikille jo plussanneille ja jännääjille tsemppiä lähipäiviin. josko tulis lisää plussia. :wave:

Niin ja Äitsy80: Minun kp on tänään jo huikeat 9...jos korjailet...:D. Pitihän mun tänne tulla kun huomasin, että katos täällä on muitakin "tuttuja".

Lellu <br><br>
 

Yhteistyössä