21-vuotta ja neitsyt

• Viestiketjun aloittaja ..............
  • Ensimmäinen viesti
..............
Haluaisin tietää mitä miehet ajattelevat 21-vuotiaasta neitsyestä? Mulla on neitsyys tallella, koska oikeaa hetkeä siitä luopumiseen ei ole vielä tullut. En todellakaan halua antaa sitä kenelle tahansa.En ole mikään uskovainen, vaan kysymys on todella omasta valinnasta.

Haluan tutustua mieheen ennen kuin menen sen kanssa sänkyyn. Mielestäni luottamus ja tunteet toista kohtaan pitää olla "kunnossa" ennen kuin aletaan sänkyhommiin.

Eli mitä miehet ajattelee 21-vuotiaasta neitsyestä? Entä haittaako miestä jos joutuu odottamaan ennen sänkyyn pääsemistä?

Itse haluan löytää ihanan kumppanin itselleni. Mitkään yhden yön seikkailut ei oo mua varten.

::)
mielestäni on ainakin vaan hienoa että vielä löytyy kaltaisiasi...eiköhän noita jakorasioita ole taepeeksi!!! Uskon että löydät kyllä sen oikean ja jos ajatuksesi on jollenkin ongelma eihän ole se oikea:D hyvää utta vuotta

kokeneempi_m
Alkuperäinen kirjoittaja ..............:
Haluaisin tietää mitä miehet ajattelevat 21-vuotiaasta neitsyestä? Mulla on neitsyys tallella, koska oikeaa hetkeä siitä luopumiseen ei ole vielä tullut. En todellakaan halua antaa sitä kenelle tahansa.En ole mikään uskovainen, vaan kysymys on todella omasta valinnasta.

Haluan tutustua mieheen ennen kuin menen sen kanssa sänkyyn. Mielestäni luottamus ja tunteet toista kohtaan pitää olla "kunnossa" ennen kuin aletaan sänkyhommiin.

Eli mitä miehet ajattelee 21-vuotiaasta neitsyestä? Entä haittaako miestä jos joutuu odottamaan ennen sänkyyn pääsemistä?
Nyt tyttö itsevarmuutta kehiin.

Mitä ihmettä miehet nyt tuosta ajattelisi? Jos et ole halunnut päästää ketä tahansa lähikontaktiin, niin mitä siitä?

Olin itse 23 v. neitsytmies, kunnes silloisen ja ekan oikean kunnon tyttöystävän kanssa rakasteltiin. Asiaa ei silloin ihmetelty, eikä jälkeenpäinkään.

Olihan noita mahdollisuuksia itsellä sitä ennen ollut, mutta ei vaan ollut kiinnostanut mikä tahansa säätö, ei sen dramaattisempaa.

Eli annat asioiden mennä omalla painolla ja lakkaa murehtimasta.

Rekku,
Minäkin olin reilun kakskymmpinen, ennenkuin sain poikuuden hoidettua pois. Aluksi en ilennyt näyttää pientä kaluani tytöille ja sitten kun ilkesin, niin sain muutamat pakit. Vihdoin sitten eräs aika huppelissa ollut nainen kelpuutti kaluni sisäänsä ja menetin poikuuteni.

ursula175
Pitempi parisuhde on ainakin kokemattomien kohdalla paremmassa jamassa, jos mies ei pääse kokemuksessa niskan päälle. Itse kärsin tästä. Kannattaa hankkia kokemus tai pari täysin mulkkujen kestävien panomiesten kanssa, niin sitten kun oikea suhde alkaa, niin asetelma on se, että vaikka kuinka panette, olet kilttinä tyttönä kokeneempi kuin poikaystäväsi. Tällä tavalla saa hiukan paremmin kunnioitusta, eikä itsetuntokaan ole niin huono, että suostuisi mihin tahansa (esim. satuttavaan anaaliin, kun kumpikaan ei ole kokeillut - kokeneen kanssa sattuisi huom. vähemmän)

n34::
Alkuperäinen kirjoittaja ursula175:
Pitempi parisuhde on ainakin kokemattomien kohdalla paremmassa jamassa, jos mies ei pääse kokemuksessa niskan päälle. Itse kärsin tästä. Kannattaa hankkia kokemus tai pari täysin mulkkujen kestävien panomiesten kanssa, niin sitten kun oikea suhde alkaa, niin asetelma on se, että vaikka kuinka panette, olet kilttinä tyttönä kokeneempi kuin poikaystäväsi. Tällä tavalla saa hiukan paremmin kunnioitusta, eikä itsetuntokaan ole niin huono, että suostuisi mihin tahansa (esim. satuttavaan anaaliin, kun kumpikaan ei ole kokeillut - kokeneen kanssa sattuisi huom. vähemmän)
Melkoisia neuvoja, onnea vaan.

Sivupersoona

Itse haluan löytää ihanan kumppanin itselleni. Mitkään yhden yön seikkailut ei oo mua varten.
Minä aikoinaan löysin tuollaisen tytön kuin te. Hyvin on 30 vuotta kulunut yhdessä. Joten onnea matkaan ja pitäkää linjanne.

Voi äly...
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Minä aikoinaan löysin tuollaisen tytön kuin te. Hyvin on 30 vuotta kulunut yhdessä. Joten onnea matkaan ja pitäkää linjanne.
Hmph, sinun vaimosi se on tainnut "pitää linjansa" koko avioliiton ajan ja taitaa onnistua siinä vieläkin. Toivottavasti aloittaja ei ihan samaa linjaa pidä kuin Sivupersoonan vaimo...

Hym...
Minä menetin kokeneemmalle nykyiselle vaimolleni poikuuteni ja hyvin on mennyt yli 30 vuotta. Enkä vahingossakaan kerro totuutta. Luulkoon, että minullakin oli useita seksisuhteita ennen tapaamistamamme. Olihan bilettänyt paljonkin.

..............
Alkuperäinen kirjoittaja Väenö:
Miehee o ehottomasti sänky, siinähä näkköö kaekki paekat, jopa sen onko kerrasto puhas...

Ei sänky oo hyvä paikka tutustua, jos haluaa löytää elämänkumppanin itselleen. Hyppäämällä heti sänkyyn päätyy vaan yhden yön panoseuraksi.

Se ettei anna heti on hyvä keino saada selville onko mies tosissaan vai hakeeko vain panoseuraa. Jos mies jaksaa odottaa niin silloin se luultavasti on liikkeellä samoin aikomuksin mun kanssa. Ja jos siittä suhde kehittyy niin kyllä niitä sänkyhommia ehtii sittenkin harrastaa

Sivupersoona
Miehee o ehottomasti sänky, siinähä näkköö kaekki paekat, jopa sen onko kerrasto puhas...

Ei sänky oo hyvä paikka tutustua, jos haluaa löytää elämänkumppanin itselleen. Hyppäämällä heti sänkyyn päätyy vaan yhden yön panoseuraksi.

Se ettei anna heti on hyvä keino saada selville onko mies tosissaan vai hakeeko vain panoseuraa. Jos mies jaksaa odottaa niin silloin se luultavasti on liikkeellä samoin aikomuksin mun kanssa. Ja jos siittä suhde kehittyy niin kyllä niitä sänkyhommia ehtii sittenkin harrastaa
Tuosta ohjeesta kannattaisi muidenkin naisten ottaa opiksi.

ihmettelijä..
Alkuperäinen kirjoittaja ursula175:

Mielestäni toi panomiehen mukaan lähteminen osoittaa huonoa itseluottamusta, ja sitä että suostuu mihin tahansa. Tuskin panimiestä kiinnostaa mille naisesta tuntuu? Se haluaa vain tyydyttää omat tarpeensa. Poikaystävä taas välittää myös naisesta, ei ainoastaa omista tarpeistaan.

Ja eihän se poikaystävä välttämättä ole yhtä kokematon. Eikä naisen tarvitse olla miestä kokeneempi. Jos mies oikesti ja aidosti rakastaa naista, mies on uskoakseni valmis opettamaan sängyssä.

Aloittajalle voisin sanoa, että odota vaan odottaa poikaystävän lyötämistä. Varmasti kokemus poikaystävän kanssa on paljon parempi kuin jonkun mulkun panomiehen kanssa. Ja tuskin miestä sun kokemattomuus haitta, ja jos haittaa niin se ei ole oikea sulle.

Väenö

Enhä minä koskaa anna ensimmäesnä yönä.
Yritän kaekin keinoen torjuo, vaekka naenen oesi koko aijan litoris pystyssä kimpussa...

Varjotar
Kunnioitettavaa pitää ittensä noinkin pitkään koskemattomana. Sitä voisi jo kutsua ihan oikeasti järjen käytöksi tässä yltiöseksikeskeisessä maailmassa.
Ei pidä antaa itsestään sellaista osaa toiselle jota ei halua ja hyvä niin. Sitten on sen aika kun itse kokee olevansa valmis, oli vaikka 40v.

neuvoja
Alkuperäinen kirjoittaja Ziva:
Kunnioitettavaa pitää ittensä noinkin pitkään koskemattomana. Sitä voisi jo kutsua ihan oikeasti järjen käytöksi tässä yltiöseksikeskeisessä maailmassa.
Ei pidä antaa itsestään sellaista osaa toiselle jota ei halua ja hyvä niin. Sitten on sen aika kun itse kokee olevansa valmis, oli vaikka 40v.
Tosi hyvä kommentti aiheeseen liittyen. Jokainen tekee omat valintansa. Kannattaa miettiä kuka on oikea kumppani neitsyyden menettämiseen ja milloin on siihen valmis. Ei kannata antaa kenenkään painostaa tai tehdä niinkuin kaikki muutkin.

Uskon että jos mies on tosissaan, sitä tuskin haittaa neitsyys. Jos mies on oikea uskon sen olevan valmis opettamaan naista sängyssä.

Neitsyt 26-vuotiaaksi asti
Neitsyyteni menetin 26-vuotiaana, nyt olen kolmikymppinen. Suhteessa olen siis ollut vain tämän ensimmäisen ja saman miehen kanssa... Mieheni odotti vuoden ensitapaamisesta ennen kuin ensimmäisen kerran harrastimme seksiä, eli tiesin että hän ainakin oli tosissaan. Hänellä itsellään on takana useampia suhteita joten jos ei olisi ollut tosissaan olisi voinut etsiä naisen jolta "irtoaa" helpommin.

Väenö
Alkuperäinen kirjoittaja Neitsyt 26-vuotiaaksi asti:
Neitsyyteni menetin 26-vuotiaana, nyt olen kolmikymppinen. Suhteessa olen siis ollut vain tämän ensimmäisen ja saman miehen kanssa... Mieheni odotti vuoden ensitapaamisesta ennen kuin ensimmäisen kerran harrastimme seksiä, eli tiesin että hän ainakin oli tosissaan. Hänellä itsellään on takana useampia suhteita joten jos ei olisi ollut tosissaan olisi voinut etsiä naisen jolta "irtoaa" helpommin.
Tosissaa olin minnäe aekonaan.
Sanon eukolle, että valitte vietkö piikuuven Pietarille vae aletaanko suorohommii.
Eukko valitti suoron....

Muusa81
Minäkin olin neitsyt 26-vuotiaaksi asti. Seksi oli ihanaa poikaystäväni kanssa kun olimme seurustelleen jo 3-4 kuukautta ennen petihommia. Voin vain kuvitella millaista olisi harrastaa seksiä tuntemattoman kanssa joka vain tekee temput ja katoaa.

..............

Hieno päätös sulta. Kauan mies jaksoi odottaa, ainakin tiesit että mies on tosissaan sun kanssa. Moni ei odottaisi noin kauaa.

Kun löydän kivan miehen, niin tuskin se joutuu vuotta odottamaan. Tuskin kukaan nuorimies (ikää noin 21-25 v.) edes suostuu vuotta odottamaan?

miesnäkökulma
Ei ole hirveän järkevää miehen odottaa, kun muutenkin seksiä saa harvakseltaan elämässä ja naisen orgasmiin nähden miehen vastaava kalpenee, niin ei kannata nuoruusvuosia heittää hukkaan. Eli aina kun saa, kannattaa ottaa ja hakea.

yksimielipide_33

Hieno päätös sulta. Kauan mies jaksoi odottaa, ainakin tiesit että mies on tosissaan sun kanssa. Moni ei odottaisi noin kauaa.

Kun löydän kivan miehen, niin tuskin se joutuu vuotta odottamaan. Tuskin kukaan nuorimies (ikää noin 21-25 v.) edes suostuu vuotta odottamaan?
Ymmärrän hyvin, että jos on pitänyt neitsyytensä pitkälti yli kaksikymppiseksi, kasvaa kynnys antaa tunteiden viedä.

Toisaalta minusta vuoden odotusaika on hiukan kummallinen. Voihan olla, että ette ole seksissä lainkaan samalla aaltopituudella. Toki opetelemalla oppii, mutta kaikki ihmiset eivät vaan sovi samana sänkyyn. Hyväkin suhde voi jäädä "vajaaksi", ja sen voi testat jo hiukan aiemminkin.

Erän tuttu nainen sanoi joskus, että hän haluaa mahdollisimman nopeasti miehen kanssa intiimiin kanssakäymiseen, se puoli merkitsee hänelle niin paljon.

hyvä homma.
Itse olin muistaakseni 19-20 kun menetin neitsyyteni.

Omalla kohdallani en ainakaan tuntenut itseäni mitenkään omituiseksi tai vajavaiseksi vain siksi, koska en ollut jakanut pitkin kyliä ja harrastanut seksiä. Ennemmin odotin, kunnes se sen hetkinen "oikea" kumppani tuli kohdalle.

Ei miehet siitä neitsyydestä säikähdä, enemmänkin se herättää omasta mielestäni kunnioitusta, että ei ole liian helppo ja hyppää joka hemmon kanssa sänkyyn, ja ekat seksikokeilutkin tehdään jo jotain 13-vuotiaina pikkupissiksinä.

Kyllä sinä tiedät sen sitten itse, kun tunnet olevasi valmis. Pidä kiinni periaatteistasi äläkä tee sitä siksi koska joku painostaa, tai koska kaikki kaverisikin ovat olleet jo silleen.

paineeton
Vientiä olis ollu jo 16 v alkaen, mutta eipähän tullu kiirehdittyä. Monien kivojen tyttöjen ja naisten kanssa tuli oltua muuten vaan ja yrittivätkin (pitivät ehkä haastena kun ei "kiinnostanut"), moni jo epäili suuntautumista (varsinkin kun äijät olivat myös "kauniin pojan" kimpussa). Sitten tuli se "oikea" ja loppu onkin historiaa.

Mutta ei missään vaiheessa ollut mitään hätää asian suhteen, hymyilin vain salaperäisesti kun tuli jätkien kanssa puhetta aiheesta.

Yhteistyössä