Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
:hug::'(Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24631015::'( Voi itkut, huomenna pitää aamulla kertoa lapsille.
Tiedostatko, että pieneläimet ovat varsin taitavia teeskentelemään tervettä ja piilottamaan kipunsa. Huomenna piikille.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24631122:Ei ole kivulias, syö, peseytyy, liikkuu. Huomenna pääsee eläinlääkäriin.
Löysin tuollaista tietoa:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24630972:Pääsee liikkumaan, mutta takajalat eivät toimi ollenkaan. Ei arista niistä kipua, eli halvaantunut taitaa ollaReippaasti käveli sylissä ja lattialla, mutta takajalat vain laahasivat maata
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24631228:Joo, en vaan oikein usko että kyse on tuosta, koska häkissä liikkumisen lisäksi hamsteri on ollut joka ilta pitkiä aikoja (tunti, pari) joko vapaana juoksemassa tai sitten juoksupallossa juoksemassa. Ruoka on eläinkaupan sekoitusta (siemeniä, kuivattuja herneitä, jotain kuivattuja toukkia yms, mitä kaikkea siinä nyt onkaan)+ tuoreruokia, jotain kurkkua, porkkanaa, salaattia tms.
Yks vaihtoehto on, että on pudonnut tuolla häkissään, koska sillä on tapana ollut roikkua siellä milloin mitenkin pää alaspäin.
Ja siis eläin oli tuntia aiemmin vielä kunnossa, nimittäin huomasin sen siellä häkissä viipottavan silloin ihan normaalisti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24631122:Ei ole kivulias, syö, peseytyy, liikkuu. Huomenna pääsee eläinlääkäriin.
Kyllä hamsut pakkaavat elämään sinne 2-3 ikävuoteen saakka. Hiiret puolestaan kupsahtaa melko usein siinä vuoden täytettyää.
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24632101:eläinrääkkäystä pitää tuollaista eläintä, se pitää saada iki uneen heti
eläinlääkäreilläkin on päivystys. itse olen ajanut hamsterin takia 40 kilometriä sivu, lauantai-iltana kello kymmenen, että eläin pääsi kitumastaAlkuperäinen kirjoittaja vedä henkeä välillä;24632118:Jos ei itsestä ole lopettamaan niin on vaan ootettava siihen että pääsee eläinlääkäriin.
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24632160:eläinlääkäreilläkin on päivystys. itse olen ajanut hamsterin takia 40 kilometriä sivu, lauantai-iltana kello kymmenen, että eläin pääsi kitumasta