engeli :heart: sullahan on ihan jäätävät lehmänhermot. Mun hermot on ihan joltain kahjolta emakkonarttubiatcilta :O Mäkin olen salaa haaveillut jo vaunujen väristä. Miten tuo vaunuasia jotenkin on niin tärkeä. Tuleeko se siitä että vaunuja työntävät äidit on niitä joita on tässä pitkään kadehdittu?!? Mutta pitäähän toverilla olla oma ferrari parkissa jo ajoissa
Mulla on kanssa nännit niin sikakipeet kun ottaa liivit pois. Ei pysty edes pyyhkeellä kuivaamaan tai käyttämään kylpytakkia rennosti...ja niinkuin sinä
engeli totesit, juuri tuossa anopilleni tuumailin että olen tänään miettinyt ja toivonut pahoinvointia. Siksi että pääsisin saikulle. Blaah, mä en ole yhtään saikuttaja ja omasta mielestäni todella korkean työmoraalin omaava, mutta tämä raskaus on tehnyt musta sen alussamainitun emakkonarttubiatchin :stick:
Tänään on muuten ollut eka päivä piiiitkään aikaan (moneen kuukauteen) kun ei oikein ole ollut ruokahaluja. Suklaakakku meni alas, lihakeitto päivällä puoliväkisin. Edes vesi ei ole maistunut vaikka punktiosta viikonloppuun saakka olen juonut hyvin paljon...osittain voi olla psyykkistä häiriötä, mutta toivon olevan jotain muuta.
Tänään on mielessä risteillyt jo kummivallinnat, nimivaihtoehdot, vaunujen väri, vaunumobilet, bolakoru (pakko saada, tilasin mieheltä), koti-doppleri, poikafiilis, ristiäistarjottavat...hei haloo jessus mähän olen aivan sekopää!!
Meidän firman omistaja tais saada vihiä mun salaisesta operaatiosta. Yllätti mut selaamasta hcg-arvoja ja nuijana näki vielä näytölläni yhden meilinkin, joka koski, yllätys, raskauttani. Minkähänlaisen peittelyoperaation/hämystoorin sitä keksisi?
Pitkä stoori, so sorry. Tuokaa pliis mulle kristallipallo niin vois kurkkaa tuonne vaikka syksyyn :ashamed:
PS. pakko vielä kertoo että kun duunasin aivot pellolla sitä suklaakakkua, piti korppujauhottaa vuoka niin arvatkaa mitä vuoasta löytyi?!? Puuroriisiä, v***u. Vähän rupes jo itteeki naurattaan tää touhu.