2011 kevään ja kesän lapsettomuushoidoista plussanneet

Minäkin ehkä uskallan varovasti ilmoittautua tänne.. Kiitos toivikselle pinon perustamisesta! Veritestin tulosta oottelen huomiseen iltapäivään, mutta eilinen apteekin oma antoi tasavahvat viivat, ehkä jopa inasen vahvempi oli testiviiva.

Soittelin tänään polille, ultra on 16.6., tulee jännät kolme viikkoa! :O

Mä olen laskenut viikkoni (ja lasketun ajan) niin, että hedelmöityspäivä on siirtopäivä-5, koska alkiot oli viiden päivän ikäisiä. Hoitaja sanoi että noinhan sen voi laskea, koska tiedetään sen olevan niin, muttei tiedä mikä on sitten virallinen kanta. Mutta tällä tavalla laskettuna nyt on 4+4 :heart:.

Toivotaan että saadaan kaikki pysyä tässä pinossa ensi vuoden puolelle!

26.1.2012...........toivelintu........esikoinen.........26

mollis, se on laskettu ed. kuukautisten perusteella. Ja oli mulla PAS. Ovulaation perusteella tulee sama laskettu aika. Joissain laskureissa kylläkin 19.1. mutta antaa olla nyt toi 18.1. muutan sitten jos tarvii. Mulla on kans naikkarin ultra 6.6. mutta siis tää oma varaama yksityisellä jo tän viikon perjantaina :eek:. Lähinnä haluan tietää onko kohdunsisäinen raskaus ja hyvällä säkällä sykekin näkyy jo.
Muoks: tervetuloa toivelintu kans! Joo, kyl toi siirtopv -5 on varmaan totta, ja mulla siirtopv -4. Tällöin laskettu aika mulla on myös laskurista riippuen 18. tai 19.1.

Viimeksi muokattu:
Moi vielä, siis pitäiskö mun laskea edellisten kuukautisten perusteella vai punktio/hedelmöityspäivän perusteella? Eikös lekuri laske kk:en perusteella? Mutta silloinhan mä olisin jo pidemmällä kuin voin olla...en tajua.
Raskaus on pehmentänyt mun aivoni ainakin niin totaalisesti että pelkään että toivottavasti 9kk kuluttua mulla on pääkopan sisällä pelkkä pehkeä pallero. : /

Uskaltaisinkohan minäkin jo siirtyä tälle puolelle? Kokeillaan :)

toivorikas Onnea, huisin hieno arvo! Montako päivää sulla onkaan nyt siirrosta?

Minä laskin lasketun ajan edellisten menkkojen perusteella, ja tulokseksi tuli:
27.1.2012...........Kaarne..................esikoinen..............34

Moikka taas, kerkisin jo käydä tuolla lopppuvuoden 2010 ja alkuvuoden 2011 ketjussa, mutta voisin kyllä tulla myös tänne kun täällä ollaan enempi samoissa aikatauluissa =) jos sopii?

8.1.2012......................Hanskis...........................esikoinen...........................31

KaarneKävin lukemassa sun viestin tuolla lapsettomuuspuolella ja oon miettiny päivittäin edelleen ihan samoja asioita kun sinä, ja koko ajan kuulostelen tuntemuksiani. Nyt alan olla jo niin väsynyt olemaan huolestunut et ei enää edes tämä jatkuva tuhruttelu oo hetkauttanu. Nyt alkaa pikkuhiljaa pää uskoa et en kertakaikkiaan voi itse tehdä millekkään mitään. Oon käyny nyt kerran viikossa ultrassa eli 5+3, 6+3 ja nyt meen keskivikkona 7+3 ja joka kerta alkiolla on ollut kaikki hyvin, se vähän sentään rauhoittaa.

hanskis Kiitos! :heart: Jotenkin kiva tietää, etten oo ainoa joka näitä jatkuvasti miettii. Tottahan se on, ettei lopputulokseen voi itse mitenkään vaikuttaa. Helpottavaa myös tietää, että sulla on kaikki hyvin huolesta huolimatta! Eli huoli ei välttämättä tarkoita sitä, että jokin olis oikeesti vialla, vaikka sitä niin helposti kuvittelee. Pitää yrittää vain mennä päivä kerrallaan ja uskoa, että raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan!

Kukkuu ;) Meillä pukkasi vesivahinkoa keittiössä ja on mennyt ilta sitä ihmetellessä. Niinpä ei nyt oo kerennyt raskautta ajatella. Ohhoh, niinkin voi näemmä käydä. Mutta palaan kyllä takaisin huomenna. Kiitti Toivis, tää on hyvä ketju.

LA...................nimimerkki.........monesko lapsi........ikä

8.1.2012...........Hanskis..................esikoinen..............31
18.1.2012.........toivorikas-72............esikoinen..............39
24.1.2012.........mollamaija-82...........esikoinen..............28
24.1.2012.........Uttinen..................kolmas.................35
25.1.2012.........engeli....................esikoinen..............36
26.1.2012.........toivelintu................esikoinen..............26
27.1.2012.........Kaarne...................esikoinen..............34

Viimeksi muokattu:
Jiihaa ja jippijaijei täällä myös!!!!!!!

Eilinen HCG 4417. Toivis minkä päivän arvo tuo sun neljätonninen on? Mulla oli eilen niiku 4+6 jos lasketaan vau.fi:llä hedelmöityspäivästä. Eik tuo arvo oo ihan hyvä näille päiville?!?!? Nyt google laulamaan! Auttekkee hölömöö!

Kädet tärisee ja oksettaa tämä ihanuus!!!! :heart:

Rakkautta kaikille!!

mollis: on tosi hyvä arvo. mun arvo on 5+4 tai 5+3. Ja periaatteessa se arvo sinänsä ei ole niin tärkeä vaan se että se arvo on kasvanut (tuplaantunut) niinkuin pitää. Ja sulla on ja mullakin. Mulla enää vajaa 3 vrk ultraan :eek:

kiitti toivis, tosi hyvä arvo, oikeesti (?) Sori, mä oon ihan sekaisin ja turpa punasena yritän guuglettaa että mikä on normaalia ja missä arvon pitäis olla. Viitearvot on ihan pepusta ja nehän ei kerro mitään. Tiedän että on älyttömän yksilöllistä mutta haluisin kuitenkin tietää viittaako normaaliin raskauteen vai kohdunulkopuoliseen, tupliin vai mitä hittoa?!?! Ei oo guugle tänään mun ystäväni. Ultrassahan sen näkee ja nyt pitäis vaan olla onnellinen mutta kun tuntuu että elää kuin pupujussi pensaassa jos ei pelkää kokoajan pahinta...prkl mitä piinaa!!! :kieh:

Viimeksi muokattu:
Jokohan sitä uskaltautuisi tälle puolelle...
Eli

24.1.........Uttinen................3.muksu (1. uuden miehen kanssa)...............35

Melkein kaikki oireet joita olen ollut tuntevani ovat kadonneet. Jäljellä ainoastaan järjetön väsymys ja huonot yöunet. Ultra on vasta 10.6, saa nähdä jaksanko odotella niin pitkään vai pitäisikö käväistä yksityisellä tässä välissä. Kiva kun laitoit ketjun pystyyn toivorikas!

Mollis Mahtava arvo sulla myös! Eiköhän se tarkoita vaan sitä, että kaikki on hyvin. Onnea! Ootko huomannut oireiden lisääntyvän hcg:n kasvun myötä?

Voi hitsi, mäkin niin haluaisin vielä toiseen veritestiin. Mutta kun hoitaja sanoi ettei kannata. Kuuliaisena sitten jään itsekseni stressaamaan :)
Onneksi alkaa tulla välillä jo sellainenkin olo, että ehkä kaikki onkin tällä kertaa ihan hyvin. Vaikka vielä ei uskalla tuudittautua tähän. Kävin jo katsomassa toisten vauvamasukuvia ja haaveilin, että ehkä mullakin joskus syksyllä... :heart:

PP13 (alkiot 18 päivän ikäisiä..) hcg-arvo 749, joka polin hoitajan mukaan kuulosti hyvältä tässä vaiheessa. Joten ehkä yritän kanssa huokasta helpotuksesta vähäks aikaa.. (as if.)

Eilen kerkesin jo tutkia yksityisten ultrien hintoja, mutta eilen miehen kanssa päätettiin että odotellaan nyt se kolme viikkoa. Eipä tässä ultrilla paljon tee jos jotan kurjaa on tapahtuakseen..

uttinen, kiva saada sinut mukaan! :wave:

toivelintu, onnittelut hyvästä arvosta!

Kaarne, rinnat on ehkä vähän kipeytynyt eli masullaan nukkuminen ei oikein tunnu enää hyvältä...muuten samanlaisia muutaman sekunnin heikkoja menkkajomotuksia kuin viimeiset 2-3 vkoa...

Soittelin arvon noususta (4+0 179 -> 4+6 4417) klinikalle koska hermot on niin riekaleina ja siellä hoitsu vakuutteli että arvo/nousu on hyvä, ei kuitenkaan liian korkea. Tullee piiitkät kaks viikkoo ootella ultraa...toivelintu, hyvä pointti tuo että eipä paljoa ultrilla tee jos jotain pahaa on tapahtuakseen...

Huoh, mä otan nyt tuon toivismaisen tsempin päälle ja alan ajatella positiivisesti :rolleyes:

Voi että ku te naiset ootte ihania :) Ja voi että miten erilaisia me ollaan. Mä en ole päässyt edes ensimmäiseen veritestiin, kun tässä hoitopaikassa (julkinen puoli) se ei ole tapana. Kotona testataan ja sillä mennään. Ja se on mulle ihan ookoo. Kyllä se tikku (jos toinenkin) näytti ihan selvästi, että raskaana ollaan, ja tuntemuksetkin on sen mukaiset. Tissit on KIPEET. Ultrakin on vasta 16.6. mutta mä olen kyllä päättänyt raskaana siihen asti kunnes toisin todistetaan. Mä kun jätän sen todistamistaakan sille kasvottomalle viholliselle, enkä todistele itselleni olevani raskaana. Mutta niin me ollaan erilaisia. Niinhän me piinapäivävaiheessakin touhuttiin eri asioita. Kai mulla on sitten lehmänhermot tai jotain.... Mä vaan suunnittelen vauvan huoneen sisustusta ja vaunujen kuosia (kun en niistä vielä toistaiseksi ymmärrä yhtään mitään muuta). Ja nautiskelen kun pääsen vihdoinkin vanhana ämmänä vauvalomalle ja saan taukoa töistä. Ja nimiä tottakai oon pähkäillyt jo ehkä......hmmmm....montaaaaaaaaaaa vuotta :D

engeli :heart: sullahan on ihan jäätävät lehmänhermot. Mun hermot on ihan joltain kahjolta emakkonarttubiatcilta :O Mäkin olen salaa haaveillut jo vaunujen väristä. Miten tuo vaunuasia jotenkin on niin tärkeä. Tuleeko se siitä että vaunuja työntävät äidit on niitä joita on tässä pitkään kadehdittu?!? Mutta pitäähän toverilla olla oma ferrari parkissa jo ajoissa :p

Mulla on kanssa nännit niin sikakipeet kun ottaa liivit pois. Ei pysty edes pyyhkeellä kuivaamaan tai käyttämään kylpytakkia rennosti...ja niinkuin sinä engeli totesit, juuri tuossa anopilleni tuumailin että olen tänään miettinyt ja toivonut pahoinvointia. Siksi että pääsisin saikulle. Blaah, mä en ole yhtään saikuttaja ja omasta mielestäni todella korkean työmoraalin omaava, mutta tämä raskaus on tehnyt musta sen alussamainitun emakkonarttubiatchin :stick:

Tänään on muuten ollut eka päivä piiiitkään aikaan (moneen kuukauteen) kun ei oikein ole ollut ruokahaluja. Suklaakakku meni alas, lihakeitto päivällä puoliväkisin. Edes vesi ei ole maistunut vaikka punktiosta viikonloppuun saakka olen juonut hyvin paljon...osittain voi olla psyykkistä häiriötä, mutta toivon olevan jotain muuta.

Tänään on mielessä risteillyt jo kummivallinnat, nimivaihtoehdot, vaunujen väri, vaunumobilet, bolakoru (pakko saada, tilasin mieheltä), koti-doppleri, poikafiilis, ristiäistarjottavat...hei haloo jessus mähän olen aivan sekopää!! :eek:

Meidän firman omistaja tais saada vihiä mun salaisesta operaatiosta. Yllätti mut selaamasta hcg-arvoja ja nuijana näki vielä näytölläni yhden meilinkin, joka koski, yllätys, raskauttani. Minkähänlaisen peittelyoperaation/hämystoorin sitä keksisi? :confused:

Pitkä stoori, so sorry. Tuokaa pliis mulle kristallipallo niin vois kurkkaa tuonne vaikka syksyyn :ashamed:

PS. pakko vielä kertoo että kun duunasin aivot pellolla sitä suklaakakkua, piti korppujauhottaa vuoka niin arvatkaa mitä vuoasta löytyi?!? Puuroriisiä, v***u. Vähän rupes jo itteeki naurattaan tää touhu.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä