2011 Elokuisille oma pino :)

Onkos täällä muita elokuisia liikkeellä? Oma la menee elokuun alkupäiville tai ihan heinäkuun loppuun, mut koska synnytys mene kuitenkin yli niin en nyt mene tuonne heinäkuisiin.

Kunhan teitä elokuisia rupeaa tulemaan lisää niin pistetään pino pystyyn :)

hemari ja mölli 4+3
 
Täälä olisi ainakin yksi :wave: Mulla la olisi laskureiden mukaan 2.8. :) Tänään plussasin digillä, mutta ekan haamujen haamun, tai oikeastaan viivanpaikan sain jo viime keskiviikkona, kunnollisen haamun lauantaina. Oviksen perusteella menkkojen pitäisi alkaa tänään, joten varovaisin mielin tässä vielä mennään. Varvovaisin mielin senkin takia, että takana kaksi alkuraskauden keskenmenoa 05/10 ja 09/10 (molemmat 6+ viikolla). Toiveet on korkealla, mutta pelko persuksissa. Ehkä edellisestä johtuen olen ihan testineurootikko :ashamed: Mitäs muuta... esikoista odotellaan ja ikää 28v.

Kiva kun joku pisti viimein pinon pystyyn! Monettako oottelet hemari?
 
Täälläkin olisi odottaja elokuisiin! :wave: Laskureiden mukaan la olisi 29.7.2011 mutta jos kaikki menee hyvin ja toinen lapsi meille tulee niin eiköhän se mene yliajalle niinkuin esikoinenkin. Minullakin on yksi km takana ennen esikoista joten jännittää että miten nyt käy. Ikää minulla on 27 vuotta.

Päksäkkä 4+4:heart:
 
Noniin! Kiva saada heti alusta asti jakaa kokemuksia, hyviä ja niitä ikäviäkin.

Kakkosta odottelen, esikoinen on 10/09. Ja ikää tulee joulukuussa 22v. Pahoittelut Sanmar noista keskenmenoista :( Itsekin vielä aika varovaisin mielin iloitsen tästä raskaudesta, kun niin monet raskaudet päättyy näillä ekoilla viikoilla. Toivotaan nyt et nämä pikkuiset pysyis kyydissä koko sen 9kk :)

Nyt sitten vaan lisää porukkaa kehiin, kun niitä plussia testeihin tulee :)
 
Ai niin, en ole mikään tekniikan ihmelapsi, eli jos joku muu haluaisi tehdä ihan oikean kunnollisen pinon, niin olisi kiva :) Mikäs olisi hyvä pinon nimi? Ehdotuksia kehiin :) Esim. elokuiset elohiiret :LOL:
 
Elokuiset 2011

nimim...............la...............ikä..........monesko lapsi.....synnäri

Neamma...........28.7............26v...................3.............k-hks
Päksäkkä...........29.7............27v.................2.............hys
Manzu...............29.7............26v.................3.............vks
Siobhan42.........1.8..............36v.................3.............?
Sanmar82..........2.8.............28v.................1.............kos/nkl
hemari...............2.8.............22v.................2............nkl
karvatonkoira......2.8.............32v.................4............kys
luminainen84......2.8.............26v.................1............tyks
Kuuttis................3.8............24v.................2.............tyks
-Fanny-..............3.8............ 21v................2.............satks
Dinana...............4.8.............?...................2..............?
Saara09.............5.8............27v.................2..............tyks
Tiitu79x..............5.8............?.....................3............?
Mukiin menevä....8.8............24v.................2.............?
tiitu87.................?...............?.....................2............?

Suru-uutisia kohdanneet :hug:

punkku
 
Viimeksi muokattu:
hemari kiva jos jaksat tehdä listaa, musta ei oikein siihen oo. Mulla on itseasiassa se laskettuaika 29.7 ja toinen lapsi, sairaala on sit hys. Esikoinen on syntynyt 08/09. Viimeksi meidän pinon nimi oli Elokuiset leijonanpennut että joku muu vois olla kiva. Elohiiret on aika hauska! :LOL:
 
Heippa hei.. saa nähdä pääsenkötänne teidän kanssa kirjoittelemaan. Tein tänään haalean haamun mutta sinistä siitä erottuu joten eiköhän se siitä vahvistu. Kaks päivää ollut menkka jomotusta mutta vuotoa ei tuu.. eilen vain pyyhkiessä tuli ruskeaa tuhrua. Meillä on 8kk neiti joka syntyi sektiolla jote vähän jännittää kyllä jos plussa tästä vahvistuu.
1 keskenmeno takana ennen esikoista.
:)
 
Sori Päksäkkä, oon näköjään kattonu aivan pieleen kaikki sun tiedot :ashamed: Mistähän oon repiny ne....

tiitu: Haalea viiva on kuitenkin viiva, eli tervetuloa mukaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Heipä hei kaikki onnelliset möhömahat...:LOL:. Viime torstaina plussasin predictorin herkällä ja tänään ihan "tavallisella" testillä. LA olis ilmeisimmin 2.8 ja kolmas olis tulossa,ikää mulla 27 edelliset syntyny 04 ja 05. ja synnäri on jorvi
 
Mulla synnäri on tuo vks. :) Mulla eka neuvola vasta 16.12. Pitkä on odotus! Mut eihän ne "tee" sillä ekalla kerralla mitään poikkeavaa.. paino, pissanäyte, verinäyte ja yleishöpinää.. :D

Mua turvottaa ihan pirusti! Katsokaa tämän aamun kuva.

Eihän tuota pirukaan peittele! :LOL: Noh, onneksi on pakkasta, niin voi käyttää isoja villapaitoja ja joulu on tulossa, saa pistää herkuttelujen piikkiin. :D Mut saisi kyllä turvotus laantua. :D

Tervetuloa joukkoon uudet! :wave:

 
Manzu: Aamuturvotukseksi aika mahtava :D Itse oon aamulla ihan laiheliini itseni, mutta illalla...huh! Ihan kamala pömppis! Tai no itseasiassa jo tähän aikaan maha alkaa olla aika iso. Esikoisesta ei ollu turvotusta ollenkaan missään välissä, siks vähän outoa tää...
 
hemari onpa hassua miksei se näy. En osaa sanoa.

punkku tervetuloa!:wave:

Manzu aika hyvä aamuturvotus. Mulla on kans iltaisin sellainen pömppö. Mulla oli sama juttu esikoisesta että iltaisin turvotti mutta mahan kasvu oli tosi hidasta eikä kukaan huomannut työvaatteissa juuri mitään vielä viikoilla noin 30.

Mäkin varasin ekan neuvolan. Se olisi sitten 22.12. Sainpahan valita itelle sopivan ajan kun olin ajoissa. Meillä on tässä muutenkin vähän härdelliä kun on asunnon myyntiä ja ostoa meneillään. Huomenna tulee kosteusmittaajat ja maanantaina mennään tekemään meidän asunnosta alkukaupat.

Päksäkkä 4+5:heart:
 
Päksäkkä: Mullakin esikoista odottaessa maha kasvo tosi hitaasti, oikeestaan vasta puolen välin jälkeen alko pikkasen näkyä jos oikeen tiukkoja vaatteita piti. Niin ja muuten, siis tuleeko kosteusmittaajat automaatiisesti sinne asuntoon minne muutetaan? Kuka sen tilaa? Meillä siis myös muutto ja asunnon osto edessä enkä oikeen tiedä näistä asioista vielä. Ja tässä nykyisessä asunnossa on ollu kosteuden kanssa ongelmia, siis oon ihan varma että tää on hometalo. Vuokralla kyllä ollaan...
Niin ja onnea uuteen asuntoon :)
 
Heippa tosiaan tänään tein uuden testin ja oli taas vähän vahvistunut. kaipa sitä masussa sit on pieni salaisuus. <3 en tiedä koska neuvolaan jaksaa soittaa.. kaipa vaikka viikonpäästä. :)
Tänään kai sit on rv 4+3. <3 onnea muille plussan saaneille! :)
 
Onnea viivojen vahvistumisesta tiitu!

hemari Mä siis tilasin sen kosteusmittaajan meille, kun se oli kauppasopimuksessa. Me maksetaan se sit puoliksi ostajan kanssa. Sama homma sitten siihen asuntoon mihin itse muutetaan kun se vaan löydetään ja taas maksetaan puoliksi.
 
Ah, niin, siis myytte teidän oman asunnon :) No nyt selkis. Täytyypä itse muistaa sit kattoa että kauppasopimuksessa lukee et pitää tarkistaa kosteus, jes. Kiitos :)

tiitulle onnea viivojen vahvistumisesta :)

Onkos teillä jotain oireita jo päällä? Mulla ei mitään muuta kuin ihan älytön vilu välillä! Väsymystä on myös, mutta ei mitään sellaista et nukahtais heti kun pääsee makuulleen. Varmaan kun täytyy kuitenkin esikoisen kanssa olla koko ajan niin se väsymys unohtuu.
 
Manzulla kyllä hyvin turvottaa :D No samaa vikaa tääläkin, varsinkin iltaisin.

tiitu87 Kiva että viiva vahvistuu :) Tervetuloa siis mukaan!

Mä yritän täälä taistella kahvin himoa vastaan :headwall: Oon niin tottunu aina ensimmäiseksi töihin tullessa hakemaan aamukahvit ja sitten vähän pitkin päivää lipittämään sitä kaffea...edelleen kyllä maistuis, eli mitään äklötystä ei vielä kahvia kohtaan ole. Mutta haluan tehdä kaikkeni, että tämä pieni pysyisi matkassa mukana ja siksi aattelin, että yritän lopettaa kahvin juonnin heti. Vaikka saishan kahvia kai suositusten mukaan juoda, mutta ajattelin nyt panikoijana pelata varman päälle :ashamed: Eli teemuki kädessä tätäkin kirjoitan :p

Oireista Hemari kyseli. Täälä ei vielä kummempia. Tissien arkuutta vähän odottelen ja jotain pientä on alkanut jo tullakin. Väsymys vaivaa iltaisin, eilen nukahdin kymmeneltä telsun eteen. Ja toinen on PALELU! Eilen olin illalla ihan jäässä ja vaikka kuinka kääriydyin vilttiin, niin ei meinannu millään helpottaa. Oikein kaipaan "kunnon" oireita, niin ois jotenkin varmempi olo :LOL:

Pikkujouluista Onko täälä kellään muulla samaa ongelmaa, eli firman pikkujoulut? Meillä ois nyt lauantaina ja oon miettiny jo pääni puhki mitä keksin syyksi, miksen juo. Luulen, että paljastun heti jos yritän vedota johonkin antibioottikuuriin...muutama työkavereista tietää aikaisemmista keskenmenoista ja yrityksestä, joten siksikin paljastuminen on enemmän kuin todennäköistä. En vaan haluaisi näin aikaisin kertoa raskaudesta. Jos olisinkin varma, että kaikki menee hyvin ja 9kk päästä on nyytti sylissä, niin sitten ei ois mitään ongelmaa kertomisen suhteen! Ideoita?

Sanmar + pikkupapu 4+2
 

Yhteistyössä