Manzulla kyllä hyvin turvottaa
No samaa vikaa tääläkin, varsinkin iltaisin.
tiitu87 Kiva että viiva vahvistuu
Tervetuloa siis mukaan!
Mä yritän täälä taistella kahvin himoa vastaan :headwall: Oon niin tottunu aina ensimmäiseksi töihin tullessa hakemaan aamukahvit ja sitten vähän pitkin päivää lipittämään sitä kaffea...edelleen kyllä maistuis, eli mitään äklötystä ei vielä kahvia kohtaan ole. Mutta haluan tehdä kaikkeni, että tämä pieni pysyisi matkassa mukana ja siksi aattelin, että yritän lopettaa kahvin juonnin heti. Vaikka saishan kahvia kai suositusten mukaan juoda, mutta ajattelin nyt panikoijana pelata varman päälle :ashamed: Eli teemuki kädessä tätäkin kirjoitan
Oireista Hemari kyseli. Täälä ei vielä kummempia. Tissien arkuutta vähän odottelen ja jotain pientä on alkanut jo tullakin. Väsymys vaivaa iltaisin, eilen nukahdin kymmeneltä telsun eteen. Ja toinen on PALELU! Eilen olin illalla ihan jäässä ja vaikka kuinka kääriydyin vilttiin, niin ei meinannu millään helpottaa. Oikein kaipaan "kunnon" oireita, niin ois jotenkin varmempi olo
Pikkujouluista Onko täälä kellään muulla samaa ongelmaa, eli firman pikkujoulut? Meillä ois nyt lauantaina ja oon miettiny jo pääni puhki mitä keksin syyksi, miksen juo. Luulen, että paljastun heti jos yritän vedota johonkin antibioottikuuriin...muutama työkavereista tietää aikaisemmista keskenmenoista ja yrityksestä, joten siksikin paljastuminen on enemmän kuin todennäköistä. En vaan haluaisi näin aikaisin kertoa raskaudesta. Jos olisinkin varma, että kaikki menee hyvin ja 9kk päästä on nyytti sylissä, niin sitten ei ois mitään ongelmaa kertomisen suhteen! Ideoita?
Sanmar + pikkupapu 4+2