Manzu Olethan ollut yhteydessä neuvolaan, tai edes jonnekin? Nuo kaikki oireet kannattaa tutkia, sillä raskausmyrkytys ei ole mikään leikin asia! Tietävät sitten ainakin seurata tarkempaan... Ja tosiaan, miehet on miehiä. Ne ei oikein ymmärrä millanen mullistus tää on sekä äidille, että mahassa kasvavalle vauvalle, kun eivät joudu itse sitä kokemaan. Lääkäriin vaan jos siltä tuntuu, sanoi tai ajatteli mies mitä tahansa.
Huldasharks Voi kurja tuota istukkaa... Hyvä kuitenkin, että asia on nyt varma, niin tiedät vähän varoa ja sanoa heti lääkärille, jos jotain ilmenee. Jotenkin osaan samaistua tohon vitutuksen tunteeseen leikkauksesta. Mulle nous viime äitipoli käynnillä kylmät väreet, kun db hoitaja sanoi, että todennäköisesti tämäkin leikataan, kerta edellinenkin on leikattu :O Oikeasti jo hirvittää, kun tietää sen mahdollisuuden olevan hyvin todennäköinen
(.) Poskiontelontulehdus onneksi otti ja asettui, mutta korvatulehdus ei, eikä flunssa, eikä moni muukaan. Perjantaina kävin sairaalassa, kun kahteen päivään en huimaksen takia ollut voinut sängystä ylös nousta. Siellä tutkivat, mutta mitään selvää syytä ei löytynyt, joten sanoivat johtuvan raskauden, flunssan ja matalan verenpaineen yhdistelmästä. Aloin sitten syömään suolaa, jotta sais paineet vähän nousemaan, jotta pärjään ton pojan kanssa!
Miehen kun piti vielä viikoksi lähteä etelä-suomeen, mutta lupasi sitten jäädä kotiin, ja olla ihan vain kotona koko seuraavan viikon, ennen kun aloittaa lähikaupungissa uuden työn
Lisäksi tänään neuvolassa päivittelin tota lonkka/polvi/nilkka kipua, niin sanoi sen suurella todennäköisyydellä olevan issias hermo, joka kiukuttelee... Siihen ei taida olla mitään apua? Nyt jo yöt ja illat ja joskus päivätkin ihan tuskaa, kun tuo hermokipu on jotain ihan sietämätöntä, ja vie yöunetkin, jos oikein pahana kipuilee
Sitten muita neuvolakuulumisia:
rv 28+1
paino: 80kg
turvotus: +
Paineet: 140/74 133/66 (mulle vähän korkeet taas vaihteeks, normaali taso 120, tai sen alle /n.65)
hb: 109
Kohdun pohjan korkeus: 33cm/109
Tarjonta: rt
Syke 139
Liikkeet ++
Että sellasta tähän päivään.
Kristen + Tirpana 28+1