Hellurei taas pitkästä aikaa
Meille kuuluu hyvin vaihtelevaa. Itse raskauden osalta aika lailla ok, liitoskivut ovat tosin alkaneet vaivaamaan oikein urakalla
Kävin tänään fysioterapeutilla niiden selkä ja lantiokipujen vuoksi, mutta tämä yksilö ei osannut oikein auttaa muuten, kuin neuvoi tukivyön käyttöä. Ja ongelma on nyt se, että ainakin tänään se tukivyö on tuntunut tosi tukalalle mahaan... Täytyy toivoa, että on vaan joku ohi menevä häikkä, sillä aamusta asti on ollut huono olo ja "tasaseen" tahtiin supistellutkin koko päivän, joten josko se puristus ei sitten vaan tähän saumaan ollut niin hyvä vaihtoehto...
Sairausputki jatkuu, kun tosiaan eka oli pojalla se vesirokko, ja oli muuten aika voimakkaana; poika oli päästä varpaisiin rakkuloiden peitossa, eikä reppana saanut oikein nukuttuakaan, kun joka paikkaan koski
Sen jälkeen koko perheellä kiersi joku ihme supertarttuva vatsatauti, josta pautuminen mulla ja pojalla kesti yllättävän kauan. Sitten mulle iski poskiontelontulehdus, pojalle paha korvatulehdus ja nyt vihon viimesenä miehelle se iki-ihana vesirokko. Nyt ei auta kuin toivoa, ettei mies saa mitään jälkitauteja siitä, etenkään kovinkin yleistä keuhkokuumetta, sillä hänen astmansa ei ole missään parhaassa tasapainossa.
En osaa enää sanoa tähän muuta, kun että eikö tämä sairastelu voi riittää tässä taloudessa jo tälle keväälle? Ei ole helppoa näiden kipujen kanssa valvoa pojan sairautta, hoitaa koko huusholli ja pyörittää tätä arkea kun päällä vielä jatkuva kipulääkitys ja antibiotti, jotka yhdessä ei ainakaan helpota tätä väsymystä
Keskiviikkona olis sitten neuvola, että näkee, onko se rautakuuri auttanut mitään hemoklobiiniin. Ei kai se muuta siellä voi todeta, kuin että väsnyt tapaus liikenteessä
Saatiin me nyt viimein hommattua se uus auto romuttuneen tilalle, joten kyllä sen puolesta nyt kelpaa
Piupula eleleekin jänniä aikoja siellä! Peukut pystyssä, josko nopea ihme tapahtuisi tällä kertaa
Meillä pojalla todettiin myös vauvana tuo maito allergia ja kun alettiin kiinteitä maistelemaan, oli niitä allergioita huomattavasti enemmän. Eli siis voin sanoa tietäväni kuinka rankkaa aikaa teillä elellään sen puolesta. Toivottavasti oikeasta maidon korvikkeesta on nyt apua ja teilläkin alkaisi elämä rauhottumaan :heart:
Mitenkäs
skorpionin supistukset jakselee? Onko olo yhtään helpottanut?
Ja samaan syssyyn kyselen, onko
manzulle selvinnyt mitään? Mulla myös iho on kutissut nyt joka puolelta, mutta uskon kyllä vahvasti sen johtuvan näistä ilma-ala vaihteluista atopiasta kun kärsin... Toivotaan, että sullakin raskaus tekis vaan tepposia.
Taitaa
äizzikkä olla jo pienen saanut ja elelee nyt onnellista ja kiireistä vauva-arkea, kun ei kerkiä tänne morjestamaan, tai näin ainakin toivon kovasti :heart:
Kristen + tirpana 23+1