Skorpioni Ihana kuva :heart: Tuo piikkihän ei onneks ole kovin paha, kun vaan uskaltaa pistää
Mulle laittoivat sillon sairaalassa makoillessa, vaikka ei paineet missään vaiheessa ole koholla olleetkaan.
tuo labrassa ravaaminen ei sentään ole kivaa, mutta muista nyt huilata kaikki mahdollinen aika mitä pystyt, että saisit paineet tasoittumaan.
manzun esikoiselle pikaista paranemista. Nuo taudit lapsilla on aina tosi uuvuttavia myös vanhemmille! Ja kannattaa varmaan vaan rohkeesti pyytää lisää sairaslomaa, tai käydä ainakin tarkistuttamassa, onko noi supistukset saanut mitään aikaseks, ettet suotta riskeeraa raskautta.
Ja sinullakin ihana kuva :heart:
Mä olen niin kateellinen teille molemmalle
Meillä on tosiaan se typerä lääkäri ultraamassa, joka ei kuvia jakele
Viime kerralla sain, kun pyysin db hoitajaa leikkaamaan sen mulle, mutta nyt ei saatu edes papereita ja kuvaa mukaan sinne hoitajalle, joten kuvat jäi saamatta
Jotenkin sellanen olo, ettei tässä raskaudessa enää kuvia meille jaella
mg Mullakin on ranteessa tuo hermopinne, joka on kyllä pahentunut raskauden aikana, mutta eipä tullut mieleen, että se vois olkapäässäkin olla :O Noh, jos se se tosiaan olis, niin tietäspähän ainakin vaivansa
Otan puheeksi neuvolassa, josko jotain osaisi asialle tehdä. Toivotaan, että unet pitävät paikkansa ja sä sekä moni muu teidän pinosta tekis nyt ryntäyksen tälle puolelle :heart:
Diipeli Kyllä mä varmaan ihan oman mielenrauhan takia kävisin siellä yksityisellä, jos kunta ei sulle ylimäärästä ultraa tarjoa
Ei se stressaaminen ole tuosta asiasta hyväksi, jos sitä stressiä pystyy kerta helpottamaan
Ja sitten omaa pyöreää napaa
Mä olen koko tän päivän käytännössä ollut siivoomassa sitä uutta vuokra-asuntoa. Oli aika järkytys käydä siellä kun tiesin vaan, että se on vasta remontoitu jne. Se törky oli ihan kamala, eikä merkkiäkään mistään remontista. Ainoa, että ikkunan pielet olivat maalanneet, ja iskeneet liian aikasin kiinni niin, ettei makkarin ikkunat auennut ollenkaan, vaikka anoppikin yritti voiman kanssa niitä aukoa
Pelkästään olohuoneen lattiankin jouduin pesemään kolmella eri vedellä, kun mustu niin äkkiä, ja koko talo oli ihan yhtä törkynen lattiasta kattoon
Onneks sentään jääkaappi on ihan uus, koska uskon, ettei edelliseen olis raaskinut ruokiaan laittaa, vaikka miten olis puunannut! Ja olkapää kiittää!
Lisäks mä sain tosi loistavan idean lähteä aamulla pojan kanssa rattailla sinne, kun oli niin hyvä keli ja matkaakin vain sen kilsan verran. Muuten ihan kiva, mutta unohdin, että se mäki on ihan kamala takasin päin tullessa ja päivällä kotona poiketessa matkaan meni hulluna aikaa ja sydän hakkas varmaan viittä sataa, kun olin viimein saanut ne rattaat työnnettyä tänne mäen päälle
Muistan kyllä, etten täältä enää rattaiden kanssa lähde mihinkään!
Tällasta tänään
Tehopakkaus Kristen + Tirpanan 20+3