+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++

Äizikkä hyvä että arvot korhdillaan ja ruokavalio on parantunu=)

Kristen voi kurja tuota talohommaa...ymmärrän et varmaa menee mielenkiinto koko taloa kohtaan jos noin vaikeita ollaan:headwall:,ja itse oikee toivoisin et ne ei sais ees kenellekään myytyä sitä kun noin alkavat niskuroimaan!!!jotkut ihmiset on vain niiiiin vaikeita ja kieroja!:stick:
ja suosittelen edelleen kirjoittamaan esim wordille ensin ja sit kopioida se tuonne kirjoitustilaan niin ei katoa tekstit mihinkään ;)
Ajattelin et helpompi laskee noita viikkoja sillä millä ne laskee neuvolassaki eli edellisistä menkoista ku eihän ne laske hedelmäittymisestä,joten jos mulle päivittäisit sit LA12.9
Katellaa sit npultran jälkeen muuttuuko,kiitooos:D

Manzu onpa siellä ollu raskasta,lepäilehän ja toivu nyt rauhassa,tervehtymisiä :hug:

Skorpioni nyt jotain palautetta menemään että opettavat kyseiselle tätille dopplerin käyttöä! todellaki pelästyttää vielä jonkun heikkohermoisen:O

Salainen toive onko sulla joku ekseuranta kun nyt jo oli neuvola?:confused:

Piupulan synnytyskertomus oli kiva lukea vaikka itse synnytys ei ihan nappiin sit mennytkään,nuo onki niitä mitä ei oikeen voi etukäteen suunnitella..ONNEA!!!!!:heart::flower::heart:
itse pelkäsin viel hetki sitte miettiessäni sitten joskus tulevaa synnytystä et jos en nyt taas ehdi mitää puudutuksia saada mut aloin ajattelemaan et toisaalta ku viimeksikin oli niin nopee ”toimitus” et jos nytki on nopee niin pärjäisinköhän taas ilman...mutta ainaki sen suolihuuhtelun haluaisin nyt saada! :LOL: siis ihan kokemuksesta ku en sellaista ole kokenu ja muutenki..

MG harmi ettet vieläkään päässyt tänne!!!toivotaan että tämä vuosi olisi hyvä vuosi kaikille teille kuumeilijoille!!!!:heart: tsemppiä ja ++++plussatuulia!!!!

(.) pahaolo on tällä viikolla laantunut,ehanata!!!toivottavasti ei taas ole vain muutamaa päivää poissa ja ala uudelleen..selän vihlomiset on alkanut nyt täs parin pvn aikana mikä pelottaa,esikoisen aikaan eka sairasloma selän takia oli 11.raskausviikolla ja siihen ei ole enää pitkästi,tällä viikolla olen kyllä aloittanu tunnollisemman salilla käynnin jos siitä jotai hyötyä olisi..
maanantaina olis sitte eka neuvola,sitä odotellessa :popcorn:

JiiMii
Ai erityisseurannassa? En ole :D Mulla ainaki esikoisestaki oli eka neuvola rv.7+5 ja nyt 7+3. Monella muullaki tuntuu olleen 8.viikolla eka neuvola täällä päin :)

Kyllä nää rannekkeet on ihanat. Ei kuvota läheskään niin paljon... Muutenki huomaa kyllä että iltaa myöten alkaa olo aina paranemaan...

Salainen toive ja Torsti rv.7+6 (6+6) :heart:

Viimeksi muokattu:
Salainen toive kiva et on noin aikaisin,mulla oli esikoisesta rv10+ ja nytki on rv 10+ ja niin on kavereillaki ollu,normaalistihan se onki rv8-10 ku luin jostain...voi ku iteki olis jo päässy käymään,mut onneks ei tarvi enää odotella ku muutama pv =)

Meillä oli myös eka neuvola joskus rv7+, tosin sain päättää, otanko sille vai seuraavalle viikolle ja kun olin tietysti ihan paniikissa edellisten menetysten vuoksi, halusin mennä näytille heti kun vaan ottivat vastaan :D

Selkä on kyllä typerä kun alkaa reistailemaan :( Jouduin esikoisen aikaan käyttämään sitä tukivyötä tosi aikasesta vaiheesta lähtien ja jos olisin töissä tai koulussa ollut, olisin joutunut jäämään saikulle aikasin. Kohta vaihtuu rv17 käyntiin ja jo tunnin automatkat tuntuu selässä aika kurjille. KAuhulla odotan kun raskaus etenee ja joudun sitä helsinki väliä matkustamaan, jonne matkaa kertyy melki 400 km :O

Tää pakkaaminen vie mun hermot! Jotenkin ollut kauheen heikko olo koko viikon ja pää vielä kaiken lisäks joka päivä kipee, mutta tavarat olis pakattava. Ja vaikka mä kuinka pakkaan, nää tavarat ei näytä vähenevän minnekkään :kieh:
Tosin johtuisko siitä, että suuri osa tavaroista on jossain silmältä piilossa, kaapeissa tms. Mutta ottaa kuitenkin pattiin.

Ja mies oli soitellut kiinteistövälitykseen jälleen siitä keskustan talosta, niin nyt siitä on joku toinenkin kiinnostunut :O Ja mähän en mun unelma talosta luovu :kieh:

Ja sitten vielä lisäksi ärsyttää, kun käytiin kattomassa isompaa vuokra-asuntoa, että voidaan tarvittaessa asua pidempääkin siellä ja vauvan kanssa, niin täät täti sanoi, että ettii pitempiaikasta vuokralaista. Meillä oli alustavasti puhe, et majotuttais siellä lokakuun loppuun asti. Pöh, että jännätäänpä nyt sitäkin, löytääkö tää täti parempaa vuokralaista.

Kristen + Tirpana 15+4

Kiitokset onnitteluista :heart:

Tääl arki pyörii vatsavaivojen kanssa :( Anteeksi, siis tää alkutaipaleen aikana taustailuksi jää :/ Oma tissimaito ei riitä vieläkään ja oonkin jättäny tissittelyä vähemmälle, kun muuten syötöt kestää aina sen 1-2h. Nyt ostettiin ma koliikkipulloja ja niistä tuntus olevan nyt apua :heart:

Paljon jaksuja ja haleja teille :heart: :hug: Tää ei taaskaan kerkee tän enempää :/ Päivät vaan vilisee eteenpäin ja yritän nukkua sillon, kun esteri nukkuu ja syödä jossain välissä ja tehdä näitä muita hommia.. Nyt kutsuhuuto ja ruoka-aika pienellä ja hajusta päätellen nro.2 housussa :D --> Tää yrittää oikeesti palailla linjoille paremmin, kun saa päiviin enemmän tunteja xP

piupula ja esteri 3vk 4pv

Piupulalle kovasti virtaa ja voimia jaksaa pienen vatsavaivaisen kanssa. Tiedän kokemuksesta, että se voi olla aika hermoja raastavaa aikaa, joten toivottavasti asettuvat pian!

Eipä edisty tää oma raskauskaan kovin kehuttavasti :( Torstai illasta jouduin lähtemään jälleen sairaalaan kovien vatsakipujen vuoksi, ja tällä kertaa paikansivat sen umpilisäkkeeseen. Sitten jäinkin osastolle odottelemaan ja seuraavana päivänänä päättivät leikata. Haava on kipeä ja jostain sieltä sairaalasta saivat tartutettua minuun vielä flunssan ja yskän. No se yksä on sitten ihan vihon viimeinen vaiva tuon leikkaushaavan kanssa ja yöt ovat ihan tuskaa. Lisäksi selkä jumittui jo ekana yönä selällään olemisesta ja nämä päivät ovat nyt yhtä kituutusta päivästä toiseen :( Kotiuttaessa minulla oli TODELLA heikko ja huono olo, mutta kun "labrat olivat yhtä poikkeusta lukuun ottamatta kunnossa" ei heikotukselle ja huonolle ololle ole mitään syytä, joten laitetaan kotia. No lähtiessä antoivat sitten rautakuurin mukaan, kun hb oli kuulemma "vähän matalalla". Jep, olihan se huimat 93 ja tälle heikotukselle pyörrytykselle ei kuulemma ole mitään syytä :O

Eli nyt yritän vaan saada itseni kuntoon edes jotenkuten. Toisinsanoen yskön pois ja hemoklobiinin nousuun, josko se sitten alkaisi taas asettumaan :(

Kristen + tirpana 16+1

Piupula
Jaksamista mahavaivojen kanssa :hug: Mitkä d-tipat teillä on käytössä? Entä ootko kokeillu relatippoja? Meillä esikoisella maha meni ilmeisesti kipeeks neuvolan d-tipoista, relatipat alotettiin kans ku vaihettiin d-tipat toisiin ja yöt parani heti huomattavasti. Suosittelen kokeilemaan :)

Kristen
"Syytä heikotukselle ei löytynyt, ai niin joo sun hb on 93..." :headwall: Tsiisus mitä touhua...
Nyt vaan c-vitamiinia nassuun lisäämään raudan imeytymistä...

Salainen toive ja Torsti rv.8+4 (7+4) :heart:

Noniin, nyt päässyt tän liinailun kans sujuiks -jotenkin- ja pieni n'yttäs viihtyvän :heart:
Oon ollu niin kauan pois gameistä, et en ehdi kyll lukee kaikkee, m itä ootte kirjoitellut, joten jätän kommeintoimatta vanhoihin juttuihin :/

scorpioni hyvä, että kaikki oli kunnossa pienellä :heart:

äizikkä Hyvä, että arvot kohdillaan :heart:

Jimii Toivottavasti selkäkivut ei äidy hirveän pahoiksi :/ Ite en oo saanu selkää viläkään kuntoon ja hankaloittaa vähän tätä vauvan kanniskelua välillä, kun mull on joku jännitetila selkäranganvieressä olevissa pikkulihaksissa.

Manzu Hui! olipas kokemus :( Mites siellä jaksellaan?

Kirsten harmi, kun odotus menee nyt ihan reisille :( Ei sua ole tän kakkosen kohdalla kyllä helpolla päästetty :hug: ensin alkuun saamisesta tehdään raskas prosessi ja sen jälkeen odotuksen aikana iskee kamalat kivut :hug: Paljon voimia :heart: Toivottavasti saat uudistetun pumpun pian kokeiluun :) Ja ihme, että kotio laittoivat :( Koitahan pysyä pystyssä :( Itellä toimi nestemäinenrauta paremmin, kun tabletit. Nestemäinen autto jo heti seuraavana päivänä ja olo oli parempi :)

Salainen toive Ihana,että rannekeista on apua :) Juu, täällä on kaikki kikat kokeiltu. meil on ne Jekovitit käytössä, kun vesipohjasen pitäs olla helpommin siedettävissä :) Ja sitten disflatyl-tipat, joista on jotain apua :)

(.) HUH! 4 rankkaa päivää takana, nyt näyttäs olevat nukkumispäivä, otetaan ilmeisesti takas 4päivän valvomisia :( Luulenpa, et meidän vatsavaivat johtuu suolistonkehittymättömyydestä, eli aika varmaan vaan auttaa. Onneks yöt on menny ihan ok. Ainoo vaan, et nukahtamiseen menee se tunti siitä, kun on herätty :) Sillon, kun ei oo vatsavaivoja, niin esteri "juttelee" ja hymyilee paljon ja seurustelee meidän kanssa :heart: Voi, kun vaan voisin itselleni ottaa toiselta masuvaivat ja nuhan pois, niin meillä olis tosi tyytyväinen vauva :) Muuten voidaan siis hyvin :)

piupula ja esteri 4vk3pv

Piupula Mitäs jos kokeilisit toisia d-tippoja. Joko ihan apteeksita saatavia tai sitten mm. prisma myy disney d-tippoja. Meillä suosittelivat jo neuvolasta ensimmäisenä kokeilemaan erilaisia tippoja, kun tuo itku alkoi pitkittymään, ja olen kuullut monelta, että juurikin Jekovitit aiheuttavat monelle vatsavaivoja. Ei kuulosta pelkältä koliikilta, jos vatsanäänteet ovat ympärivuorokautisia :(
Edelleenkin vaan toivotan kovasti voimia, tiedän, mitä elämä pienen itkuisen lapsen kanssa voi olla!
Toinen kokeilemisen arvoinen juttu voisi olla, jos imetät, että jättäisit hetkeksi itse maitotuotteet tai viljat pois omasta ruokavaliostasi. Meillä vaikutti maito rintamaion kautta moniallergikkoon.

puipula no toivotaan että alkais masu tasoittumaan.. :)

kristen voi että sua koetellaan.. :hug: mulla kans poistettu umppari tähystyksessä, ja myötätunto haleja :hug:, olin ite ainakin tosi kipeä pitkän aikaan operaatiosta.. :( mulla kyllä vaikutti sekin että tikit tulehtu, kannattaa tosi tarkkaan syynätä niitä (mä meinaan suihkutin/kaiken tein ja silti tulehtu).. :| noo, ehkä loppu odotus menee sitten helpommin.. :)

ittellä, no siis jännäilen onko nyt sitten arvojen alamäki alkanu.. :( on meinaan nyt muutamia ylityksiä tullu (tiedän että nekin kuuluu kuvioon, mutta silti pohdin asiaa).. saas nähdä, miten menee.. :| no aika näyttää.. :)
tää pakkanen alkaa pikkuhiljaa kiukuttaa, kun ulkoilu jää vähiin; mut yritän aatella että näin etelässä kun ollaan jää vissiin vikoiks isoiks pakkasiks.. toivossa on hyvä elää.. ;)

Heipsan!

vastoinkäymisiä vain satelee.. lapset tulivat oksennustautiin ja kuopus (1v10kk) viidentenä päivänä oksensi jopa vedet pois, joten lääkäri passitti meidät sairaalaan. Noh, poika joutui samantien tiputukseen kuivumisen vuoksi. Vietettiin sitten 2 päivää sairaalassa.. Diagnoosina rota-virus. Eilen päästiin pois.

Huoh.. 10 päivän sairaalassaoloaika tulee kalliiksi.. eka lasku tuli, huikea 260e, loppusumma varmaan menee 300e yli.. juuh, ja yksi leikkaushaava oli tikattu huonosti, jonka seurauksena haava päältäpäin 3-4mm auki. Sen takia oon hypänny lääkärissä harva se päivä.. kivut on järkyttävät. Tämä olisi ollut mun viimeinen sairaslomaviikko (yht.4vkoa), mutta aamuinen lääkärissäkäynti jatkoi vielä 2 viikolla sitä. Oli haava vielä 1mm auki ja tosi arka ja kipeä + tuo rota-viruksen oireet ovat samanlaiset kuin leikkauksen komplikaatiot, niin käski mun lähteä heti lääkäriin mikäli mulla oireita tulee. Huoh. Ei paista aurinko tähän pesään.

Olo on kuin olisin juossut maratonit joka toinen päivä. Neuvolassakäynti viime viikolla oli onnistunut. Terveydenhoitaja oli vain huolissaan, kun painoa oli laskenut 5kg. Tiesi kyllä, että kipujen takia en pystynyt syömään 2 viikkoon, mutta silti oli huolissaan..(turhaan, kyllä se takas tulee kummiskin) Oli ihana kuulla vauvan sydänäänet.. oli pikkuinen niin vikkelällä tuulella. Vatsa senkus kasvaa ja sekin tuottaa kipuja noissa arveissa.

Pahoitteluni Kristenille leikkauksen johdosta! Et sinäkään pääse kovin helpolla tässä raskaudessa. Tsemppiä sulle toipumiseen!

Toivotan myös teille muillekin onnea odotukseen! Toivottavasti pääsette helpommalla kuin tämä naikkonen!

Manzu 17+

Voi kurjuus Kristen ja Manzu, kylläpä teitä koetellaan ihan liikaa nyt odotusaikana! Varmaan tulee jo tunne, että mitä vielä?! Voimahaleja ja tsemppiä!

Omaa napaa... masuasukki on jotenkin rauhoittunut, en ole tällä viikolla tuntenut yhtä paljon liikkeitä kun parina viikkona tätä ennen. Jostain luin, että riippuu miten päin vauveli on kohdussa, että tunteeko liikkeitä vai ei eli jos pikkukaveri on kääntyneenä selkäänpäin ei liikkeet tunnu niin hyvin. Toivotaan että hän siellä ottaa vähän rauhallisemmin ja köllöttelee peppu tänne mun napaan päin. Rakenneultra ja seuraava neuvola on vasta maaliskuun puolivälissä, tuntuu että sinne on vielä ikuisuus... Yskä ja kurkkukipu vähäsen vaivaa, veto on taas ihan poissa. |O

skorpioni ja masu-nasu 17+4

Manzu Ohhoh, no ei se sielläkään tilanne ole kovinkaan hääppönen :( Toivotaan, että nyt viimein alkaisi rauhottumaan, ja saisit nauttia raskaudestasi! Noi sairaalalaskut on kyllä yks riivaus. Muista pitää tallessa, että kun raja tulee täyteen, käänny kelan puolelle. Mummini puhui, että ainakin ennen oli yksilörajojen lisäksi jokin perheen yhteinen raja, että kun ylittyy, alkaa saamaan takasinpäin... Eli siis pidä vaan kaikki laskut ja kulut tallessa, niin loppuvuonna voi olla jo se tilanne, että näitä maksuja aletaan korvailla.

skorpioni Mä muistan viime raskaudesta, että tosiaan se masukki oli välillä toisin päin ja liikkeet hiljeni. Puhuin huolestani, kun oli pidempään ollut hiljaista, ultrasivat ja sanoi, että pieni köllöttelee "sisäänpäin" kääntyneenä, joten ei mitään hätää :)

Mä en taida omasta tilanteesta viittiä sanoa enää mitään... Mies joutui kolariin ja autosta ei tietoa meneekö lunastukseen vai ei. MEillä on muutto pahasti kesken, eikä ainuttakaan autoa. Mies lähtee viikon päästä helsinkiiin, ei saada tavaroita vanhasta asunnosta mihinkään, ja se pitäis vielä remontoida! Mun toipuminen on hyvin hidasta, kun tuo vauhdilla kasvava maha venyttää koko ajan sitä päällimmäistä haavaa. Lisäks selkä on mennyt ihan entiseks, eli ajoittain mä en tiedä enää onko selkä vai toi haava pahempi. Ja sitten kun ne saa aisoihin, on se "vanha" endo kiinnikkeineen alkanut vaivaamaan taas oikein urakalla...

Äizikän viiko hurahtaa vauhdilla! Kohta sä jo synnytät :D

Kristen + tirpana 17+0

Oevoe, onpas meillä täällä hiljasta : /

Noh, kun en toisia nyt tähän väliin voi kommentoida, höpöttelen omiani :) olisin ottanut kuvan kasvavasta masusta, kun on jo niin ihana vauva maha, mutta mies on piilottanut kameran, jotta katotaan sitten myöhemmin tällä viikolla.
Kohta koittaa tuomio, pitääkö miehen lähteä tänään reissuun, vai lykääntyykö viikolla. Mulla ei ole haava vieläkään kokonaan kiinni, on noin puolet auki ja puolet kiinni. Siitä syystä olis kiva, että meis jäis vielä viikoks, että sais ton haavan ensin umpeen, ennen kun jään yksin vastuuseen pojasta...
Potkut tuntuu joka päivä, ja eilen pikku kaveri päätti potkasta niin, että jos käsi olis ollut päällä, varmaan olis tuntunut! No eihän se sen yhden kerran jälkeen taas niin potkinutkaan, joten arvotukseks jää :p

Mieleltään aurinkoista päivää kaikille, täällä ainakin on muuten pilvessä.
Kristen + Tirpana 18+0

kristen meillä helsingissä taas häikäisee "outo-valo-ilmiö" elikkä siis aurinko paistaa todella keväisesti.. :D pakkastakin on vaan 5 astetta, pitäs varmaan pojat potkii mukaan ja lähteä ulos.. :)

nostetaan keskustelua; te kenellä alkaa 20 viikkoa lähenemään, meinaatteko kysyä sukupuolta etukäteen kakkos ultrassa???!! :D

itsellä alkaa rv 33, ja väkisinkin alkaa kääntymään katse synnytykseen.. :) ja nyt vielä kun tyttö on alkanut työntää päätään "tonne-jonnekkin-tosi-tosi-alas", väkisinkin rupeaa pohtimaan mitä tuleman pitää.. :) mutta itse menossa hyvillä mielin synnyttämään, ja oikeastaan minkään asteista pelkoa ei ole, ainut mitä pohdin kammon kanssa on se että mitä synnytystapa arviossa tuleman pitää; saanko synnyttää alateitse (niin kuin toivoisin), vai joudutaanko sektioon ton hemmetin diabeteksen takia?? :confused:

voikaa hyvin kanssa odottajat!!

Vastaankin nyt heti, etten unohda :D

Sukupuolen kysymisestä Joudun siis yksin käymään siellä rak. ultrassa, koska mies on Helsingissä töissä sillon. Itse ajattelin, että jos vaan saan suun auki, niin kysäsen, josko siellä näkyis viitteitä suuntaan jos toiseen. Se onkin sitten eri asia, suostuuko lääkäri kertomaan, tai saanko mä sen pelottavan mieslääkärin edessä edes moista kysyttyä :D

äizikkä Jos sulla vaan arvot pysyy suht koht kohillaan, eikä vauva sen takia kasva yli isoks, kyllähän ne suosittelee "normi" alatiesynnytystä :) Tai näin ainakin K-Sks:ssa. Ja uskon, että jos toiveesi ääneen esität, kyllä ne pyrkii turvallisuuden rajoissa noudattamaan sitä mahdollisimman pitkälle. Huihui kun alkaa jo jännittämään sun puolesta :)

kristen kysyt vaan rohkeasti sukupuolta, kyllä ne nykyään kertoo; jos vaan on mahdollista vauvan asennosta riippuen nähdä.. :)

joo, kyllä noi sokerit aika lailla pysyny sallituissa rajoissa (tietenkin eriasia on jos olen pistäny jotain suuhuni mitä ei olisi pitänyt.. :ashamed:) ja siis jännitystä nostaa mulla myös se että mun pojat syntyny rv 36 ja rv 37+3 ja vielä molemmat on ollu saman painosia syntyessään noin 2.5kilosia (oon pohtinu asiaa sillä lailla että mahtaakohan toi olla "maksimi" paino mun kehossa vauvalle?!) , koska jos se on sehän nyt meinaa että vielä aikasemmin ottaa ja syntyy tää meidän likka, on meinaan jo nyt maha kasvanut isommaks kun missään mun aikasemmassa raskaudessa.. väkisinkin pohtii kaiken laista, mut kyllä silti yritän vaan luottaa; että kaikki menee hyvin, ja täsmälleen niin kun luonto päättää.. :D

Voi möh. Mun toinen rinta on alkanut jo tihuttamaan maitoa, nyt jo! Onpa kiva kun puolivälistä asti saa kulkea laput tissien päällä, ettei ole jatkuvasti etumus ihan märkänä :D

potkut on nyt muutaman päivän aikana vahvistunut niin, että aika moni varmaan tuntuis jo masun päälle :heart: Muutaman olen saanut itse tuntumaan, mutta on vähän hankala tietää, tuntuuko se sitten varmasti muille, kun veijari on sellanen, että vaikka miten viuhtoisi menemään, jos laitat käden päälle, niin vauhti ja sen myötä potkut loppuu siihen paikkaan :D Eli saapi isi varmaan odotella potkuja vielä jokusen tovin...

Heipä hei! Pitkästä aikaa... :ashamed:

Mulle vois päivittää 4.9 laskettu aika np-ultran mukaan. Turvotus oli normaali ja ihana pieni siellä jumppaili kovasti.

Väsymys on vieläkin kova, mutta huono olo on helpottanut huomattavasti. Joskus yököttää, mutten ole oksentamaan joutunut pitkään aikaan.

Huldis ja pikkusiskoveli 13+2

Täällä ei kerrota sukupuolta. Ei kerrottu ainakaan pari vuotta sitten ja samat lääkärit siellä on ultraamassa. Rakenneultra ei ole kuulemma mikään hupiultra :D

Mennään tästä todennäköisesti 4D-ultraan yksityiselle, jossa sitten kysytään asiaa... :) Jospa pieni meille vilauttaisi alakertaakin :D

Heipä hei kaikille!

Saisiko tänne liittyä uusi mahan kasvattaja!? :) Ensimmäinen haalea plussa tehty ma 21.2, ja pe 25.2 tehty digi, joka sanoi raskaana 1-2 ja esikkoa siis odotellaan. Tietoja joita voisi lisätä on: ikä 22, LA 3.11 (nettilaskurin mukaan), synnäri TYKS.

Epa_88 Tervetuloa ja paljon onnea plussasta! Nyt toivotaan, että pikkukaveri pitää kynsin hampain kiinni ja saat roikkua meidän muiden kanssa täällä loppuun saakka :D

Huldasharks Saa nähdä miten mun käy siellä ultrassa. Mä veikkaan, että vaikka suostuis kertomaan, ei pikkukaveri suostu paljastamaan itseään :p Ihan jo sen takia, että esikoisesta näky selvästi, ja mulla oli aika alusta asti tosi vahva tunne, että poika syntyy. Eli vaikka ei olis ultrassa mitään näkynyt, poikana mä olisin sitä pitänyt ja poikahan sieltä syntyi :)
Nyt tästä kakkosesta mulla ei ole oikein tunnetta suuntaan tai toiseen. Ei vaaka kallistu oikeastaan tunnepohjalla kumpaankaan suuntaan! Joten mun tuurilla siellä ei mitään näy, vaikka kerrottaisiinkin :whistle:
Ihanaa, että sinäkin olet ns. turvallisilla viikoilla :heart:

Kristen Kiitos, olit jo minut listallekin laittanut, hienoa! :) Toivotaan tosiaan että pikkuinen pysyy mukana. :heart: Täällä on ilmeisesti ollut tapana ilmoittaa viikot kirjoituksensa lopussa?

Minäkin vastaan jo sukupuolen kysymisestä, aiomme kysyä, mutta emme kerro sitä muille. :)

Epa ja Töpsykkä 4+5

Tervetuloa Epa_88 mukaan listalle! :wave:

Kristen ei tosiaan kiva, jos sulla alkaa tulemaan jo maitoa. Mulla alko kans esikoisen odotuksen aikana noin rv 25 ja oli tosi "kiva", kun paidan rintamus oli välillä märkänä kesken päivän, kun ei sitä aina muistanut laittaa liivinsuojaa aamulla.

äizikkä mulla on rakenneultra 15.3. ja sen jälkeen kontrolliultrat aina ensin 4 viikon välein ja loppuaikana 2 viikon välein ekan raskauden istukan vajaatoiminnan takia eli luulen, että jossain vaiheessa näkyy jalkovälikin niin selvästi, että sukupuoli selviää ennen syntymää. :) Mäkin joudun ilmeisesti menemään rakenneultraan ilman miestä, kun hänellä on silloin työpäivä eikä saa millään vapaaksi sitä enkä varmaan ilman miestä tohdi kysyä sukupuolesta, ellei nyt ihan selvästi näy.

Huldasharks onnea hyvistä ultrakuulumisista!

Omaa napaa, vauvamasu on sitten viimein tullut mullakin esiin! :D Tuntuu että viime viikolla pullahti, johan tässä viikon päästä ollaan yli puolen välin, jihuu! Otin kuvankin, tosin on vähän epätarkka, mut näkyy siinä jo komea kumpu! ;)

Aijaa.com - 7603970.jpg

skorpioni ja masunasu 19+0 POKS!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä