+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++

:heart:+++ HAAVEILLEET JA PLUSSANNEET +++:heart:

Laskettuaika
Nimimerkki......................Synnytyssairaala........T/P (tunne tai tieto)

TOUKOKUU 2011

24.5.2011
Diipeli......................................2.lapsi..........tyttölupaus

KESÄKUU 2011

10.6.2011
sannikki..................................................tyttölupaus

25.6.2011
tirpula..........................KOS

HEINÄKUU 2011

26.7.2011
skorpioni07....................K-HKS

28.7.2011
Manzu...........................VKS

31.7.2011
Kristen..........................K-SKS......2. lapsi

ELOKUU 2011

16.8.2011
miimii10........................NKL..........2.lapsi

26.8.2011
Kamiraro.......................JS............3.lapsi........Poikaolo

SYYSKUU 2011

4.9.2011
Huldasharks.....................K-HKS....3.lapsi........tyttölupaus

JiiMii82............................LKS........2.lapsi.......Poikalupaus

23.9.2011
Talvicci

MARRASKUU 2011

22.11.2011
Minnäi

JOULUKUU 2011

12.12.2011
Piupula.............................K-HKS....2.lapsi......poikaolo

TAMMIKUU 2012

18.1.2012
Maira................................SeKS......2.lapsi

22.01.2012
Lisey.............................................2.lapsi

Ilman Laskettua aikaa

Minnarun

SYNTYNEET :heart:

Piupula........15.1.2011......tyttö

äizzikkä.................tyttö

NeliApina.......1.5.2011......poika

Mimmimami....20.6.2011.....poika

Synnytyssairaalat

EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
JS = Jorvin sairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson keskusairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
MHSO = Malmin terveydenhuoltoalue/Pietarsaari
NKL = Naistenklinikka
OAS=Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
POS = Porvoon sairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SAS = Salon aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS= Ålands centralsjukhus

Viimeksi muokattu:
tämä pino on tehty meille +++***KUUSSA PLUSSANNEILLE; ****KUUTA SUUNNITTELEVILLE+++ :sta plussanneille ja tietysti ihan jokaiselle, joka halajaa liittyä mukaan.
Tällainen siksi, että olisi sääli hajauttaa loistavan tiivis porukka :) :heart: Eli siis tietoja kehiin (ken uskaltaa :D ), niin saadaan pino pyörimään :)

Mahtavaa Kristen ! Teit meille tänne pinon! :D JEE! Kiitokset! :flower:

Otin sittenkin jo nyt yhteyttä jo neuvolaan.. huoh, kun oon malttamaton! Naurattaa ja kiukuttaa yhtäaikaa.. :LOL: :kieh: Noh, niinhän se sitten meni, että niiden laskurin mukaan LA 29.7.2011, mutta minun laskujen mukaan LA 1.8.2011. Eka neuvola sitten 17.12 rv 8 (neuvolan mukaan)

Tein tuossa jälleen r-testin ja kyllä se viiva siinä on vahvistunut, mutta silti jännään koko pitkän viikonlopun ja pistän rahaa testeihin.. Huoh. Mutta olo on silti onnellinen :heart::heart:

Manzu VKS (tuota laskettua aikaa ei sit ilmoiteta? Ihan jees, kun on epävarma :D)

Nyt porukka vain siirtymään tänne puolelle! :heart:

Manzu Laitoin sitten noin ton LA:n kun mulla on vähän sama tilanne, mutta saadaan sijotettua johonkin, onko ok? :D

Ja lisäsinpä sitten ittenikin tänne, ettei sotketa meidän odotushöpinöillä täysin tota piinailijoiden pinoa...

Piupula Kyllähän säkin olet mein pinosta, joten hyppää vaan mukaan, saadaan tonne syntyneisiinkiin sitten joku :D
ainiin, mutta koskas sä plussasitkaan? Täytynee ehkä muuttaa otsikkoa :whistle:

Mä varmaan soittelen sitten maanantaina neuvolaan, jos sinne asti päästään. Samoten kyllä samantien varaan joulukuun alkuun varhaisultran, kun laskureiden mukaan 2.12 pitäis sydän lyösä, niin 3.12 olis hyvä päivä mennä, kun sitten on vkl ja 5.12 on jo pikkujoulut :)

Kristen + Tirpana 3+5

Viimeksi muokattu:
Kristen Kiitoksia :heart: aika vähälle olen jättänyt kirjoittelut täällä, kun yhessä vaiheessa ei ollut aikaa ja sitten putosin jo ihan kärryiltä :p plussasin 5.5.2010 ja mun LA on 1.7.2010 ja synnytyssairaala on K-HKS, eli

7.1.2010
piupula.............K-HKS..................tyttö

tosin oon aikas varma, et tää päättää täältä poksahtaa ulos jo joulukuun aikana, mutta jää nähtäväksi. Ei mun takia tarvi muuttaa otsikkoa, voin vaikka vähän taustailla täällä takavasemmalla :whistle:

*muoks* Kirstenkäytiin kans varhaisultrassa ja syke oli alkanut sykkimään just aamulla, sellanen pikkupikku pallo siellä ultrassa näky :heart: ja neuvolaan soitin seuraavana päivänä, kun olin plussannut, ei tääkään malttanut olla soittamatta :whistle: ja voi luoja, kun tuntu piiitkältä odotukselta, että ekaan neuvolaan pääsi :p

Viimeksi muokattu:
Piupula, no kirjoitat sitten kun kerkeet; käyt ainakin jossain vaiheessa infoomassa kun typy on syntynyt :) Mites alkaako sulla olla jo loppu tukalat oltavat?

Mun hätäpäisyyttä tossa neuvolaan soitossa estää se, että soittoaika on mennyt jo kauan aikaa sitten ohi, enkä aamulla tietysti vielä soittanut kun ne viivatkin oli ollut vielä eilen yhtä testiä lukuunottamatta niin hailuja :)

Kirsten itseasiassa, ei mulla oikein ole, kun närästystä, vessassa saa ravata väh. kerran 2h ja nyt on alkanut häntäluu vihottelemaan, kun kauan istuu kovalla tuolilla, rakkoa on toosi vaikee saada tyhjäksi, kun kaveri on jo tosi alhaalla tuolla ja aamusin/iltasin pientä turvotusta käsissä :p ja, kun rangan asento vaihtuu, niin selkää alkaa särkeä. Siinäpä ne sitten, eli siis ei nyt mitään sellaista, minkä kanssa ei vois elää tai vaikuttaisi jotenkin haittaamalla normaalia arkea =)

Kiloja mulle on tullut koko raskauden aikana ekasta neuvolakäynnistä 9kg, hemppa laski kerran 122, jollon otin lisäraudan käyttöön, kun olin niin väsynyt ja alkuraskaudessa oli suppareita, jonka takia kävin päivystyksessä kerran ja kaikki oli kunnossa :heart: Istukka mulla on tossa ihan edessä, joten liikkeet tunsin vasta rv21-> kunnolla ja sillonkin vaan muutaman päivässä, nyt vasta vk28-> riehumiset on tuntuneet selkeemmin. Raskauspahoinvoinnista kärsin 24/7 rv 14 asti ja sen jälkeen olo alkoi helpottamaan, että helpolla olen päässyt kaikenkaikkiaan olojen yms. suhteen :)

piupula ja esteri 33+0

*muoks* Kristen todellakin :p tosin digi näytti tolla jo raskaana 1-2 ja raskaana ( piti kaks tehdä, kun en uskonut ) ja vaikka mulla oli kädessä r-testi, jossa luki raskaana, niin olin varma, et toiseen tulee teksti ei raskaana :LOL: Ja kyllä me tänne sulta tollanen kuva saadaan :heart: huoli pois, kyllä se on nyt siellä sellasella liimalla kiinni,että ei se sieltä irto mihinkään :hug:

Viimeksi muokattu:
Kristen: Ootpa tehny hienon pinon meille!!! =) KIITOS :flower::heart: Mä en kyllä sit osaa tehdä mitään päivitysjuttuja, kun olen niin onneton näiden koneiden kanssa :D Mun suurin tietokoneisiin liittyvä saavutus on, että osasin laittaa kuvan mun plussatestistä tuonne kuumeilupinoon (ja siinäkin meni melkein kaks tuntia räpeltäessä) :LOL:

Eli siis mulla olis synnytyssairaala NKL ja LA 27.7 =)

SiSa78 ja Pulla 4+2

Piupula, Ei irtoo, vaikka leikataan :D *muistelee esikoisen synnytystä, joka ei käynnistynyt ollenkaan, vaikka kaks päivää olin tipassa kauheiden supistusten kera* :whistle:

SiSa, Joo, ei se mitään, mä päivittelen näitä kyllä sitä mukaa kun kykenen :) Että keskity vaan liittämään niitä kuvia kun sen aika tulee :D

Tervetuloa myös Viulu :heart:
Ollaanpas me heinäkuupainotteisia :D

Vähän säikäytti, kun tuossa siivoskelin ja alkoi ihan mahottomat menkkajuilinnat. Piti sitten huilata, ja helpotti, samoin housun reunaa ei voi laittaa alavatsalle, kun alkaa hirveä paine. Pelottaa, että teen jotain väärin ja aiheutan itse uuden keskenmenon :(
Apteekin testi oli tänään alkuillasta selvästi positiivinen, ei ihan yhtävahvat viivat, mutta mielestäni aika hyvin, kun ei ollut useamman tunnin pidätystä pohjalla....
Käskin miehenkin tuomaan r-testejä tullessaan, että voin sitten rauhoitella panikoivaa mieltäni tän ihan alun yli :D

Kristen: Hieno homma!!! =) Lupaavalta vaikuttaa, kyllä siellä on varmasti pikkuisella kaikki hyvin :heart:

Viulu: Tervetuloa :wave: Kiva kun löysit tämän pinon =)

ON: Mulla ei ole testin viiva vahvistunut yhtään :( Tein siis saman Pregcheckin puikkotestin tänään iltapäivällä kun tein keskiviikkona aamupissasta. Tänään pidätin neljä tuntia (ja olin myös juomatta) testiä varten, joten ei luulisi näytteen olleen ainakaan liian laimea, vaikka se ei aamupissa ollutkaan. Kyllä nyt huolestutttaa ja pelottaa tosi paljon :'(

Sisa En nyt löytänyt mistään kuvaa, millanen se testi oli ja mitä se sano, mutta oliko se minkä herkkyyksinen ja kuinka vahva viiva? Kun noi herkimmät testit menettää toimintakykynsä tietyssä pisteessä. Toisaalta taas raskaus on niin alussa, että älä vielä heitä kirvestä kaivoon ja jos pahalta näyttää ota yhteyttä neuvolaan, selitä tilanne ja vaadi päästä hcg seurantaan :hug:

Tässä ne on molemmat. Ei ole herkkä testi tuo Pregcheckin puikko. Se on saman valmistajan kun Apteekin oma (Oriola Oy) ja muutenkin täysin identtisen näkönen Apteekin oman kanssa. Eli ilmesesti kyseessä on täysin sama testi. Alempi on se keskiviikkonen testi ja ylempi se tänään iltapäivällä tehty. Vanhempi testi on tietysti jo ihan kuivahtanu, mutta kyllä se tuoreeltaan oli ihan vastaavanlainen kun toi tänpäivänen... Ja aamupissasta tänään tehty viikkonäytöllinen digi antoi vaan 1-2 viikkoa vastaukseksi, vaikka nyt on jo 4+2. Eli sen ois pitäny näyttää 2-3 viikkoa. Kyllä tää nyt aikalailla huolestuttaa :'(

uusille tervetuloa mukaan :wave:

Sisa joillakin toi hormonimäärä nousee vaan hitaasti :hug: ei kannata huolestua vielä :hug:

Kirsten mulla oli ainakin alussa ainakin viikon verran menkkajuilintoja, joskus aika koviakin :hug: ravasin sillon vessassa ihan solkenaa, jos jotain sattu lirahtamaan housuun :whistle: Ainakin vielä on matkassa mukana :heart: Käsittääkseni itse on vaikea saada aiheutetuksi km, ellei jotain hirveän kovaa iskua mahaansa ota :hug: helppo sanoa, mutta vaikea toteuttaa (tiedän kokemuksesta) mutta yritä huokaista ja nauttia uudesta asukista :heart:

Ääk ja kääk, testit näytti aamulla tältä:

Aijaa.com - 7069708.jpg

Mutta samalla mä olen huolissani ton viivan haaleudesta, sillä tänään tai viim. huomenna pitäis menkkojen alkaa :( Ja nipistelyjä, vihlontaa ja juilintaa on vaikka muille jakaa!
Tosin rinnat oli eilen ihan sika kipeet! Teki mieli ottaa paita pois, mutta kun remontin takia mein olohuoneessa ei ollut verhoja ja ikkunat suoraan tielle, en viitsinyt hillua täällä rinnat paljaana :D
Pahoinvointikaan ei ole niin pahaa kuin eilen :(
Mutta tuo ov testi taitaa olla kyllä selvästi vahvempi :confused:

Antakaa mulle pikakelausnappi, jolla voin hypätä joulukuun alkuun, niin ei tarvis näin panikoida kokoajan ja tehdä teitäkin ihan hulluks :D

Voi juku,Kristen onnea kovasti:heart::heart:
Älä nuista haaleista(vaikkakin ihan kunnon viiva on!!!!)välitä,itse en liuskatesteihin ole koskaan saanut paksua tummaa viivaa!!!!
Oikeen paljon onnea vielä ja vauvaliimaa kamalasti matkaan mukaan:hug:

T:Elysee(me9jabonus)

Kristen: Kunnon viivahan tuon on =) Ja oireitakin on, joten varmasti kaikki on hyvin :hug: Ja ovistestin viivakin on tummempi kun se aikaisempi =)
Mutta, joo tiedän tunteen, kun paniikki iskee :D

Kiitos Piupula kommentista =) Mä YRITÄN rauhoittua vähän ja olla pari päivää taas testaamatta. Sitten sen näkee, onko viiva vahvistunut. On vaan niin kaman pitkä aika odottaa sitä varhaisultraa. Pari viikkoa tässä paniikissa on iäisyys :headwall: Mutta eihän tässä muu auta.... Mulla on oireitakin aika vähän: palelu, väsymys, tissit vähän arat, päätä särkee välillä ja nenä vähän tukkonen. Saattaahan se tietenkin olla, että mulla nousi hormoni hitaasti esikoisestakin. Mä testasin sillon ekan kerran vasta kun oli jo rv 5+0. Tämä siis sen takia, että mulla oli sellaset "valetuhruttelumenkat". Ja muistan kyllä, että tuolloinkin Apteekin omaan tuulut viiva oli vaaleampi kuin kontrolliviiva. Mutta siis kuitenkin tummempi kun nää kun nyt saamat viivat. Eli ehkä tässä jotain toivoa vielä on... Kun vaan osais olla panikoimatta :D

Tässä vielä mun tän aamunen testi testiajan lopulla (5min tekemisestä).

SiSa No eihän sulla sitten ole mitään hätää, jos kokemuksesta voit sanoa, ettei sulla hormooni nouse nopeesti. Höpsö sinä :) Ja onhan toi tän päivänen selvästi tummempi kuin eilinen :heart:
Mutta ittensä puolesta on helppo panikoida :D

Ja kiitos Elysee tsempeistä. Ei tää munkaan paniikki helpota varmaan yhtään ennen kun se eka ultra on takanapäin :ashamed: Jotenkin niin epätodellinen olo, kun niin monta kertaa joutunut pettymään...

Mä vaan mietin tässä, että kun laskureiden mukaan pikkasen sydän alkaa lyösä 2.12, uskallanko mä varata varhaisultran jo 3.12, kun sitten meillä olis 5.12 pikkujoulut. Sinällään kai se on ihan sama, mutta aika pettymys jos sitten tiistaina ei kuulukkaan sydänääniä, ja toisekseen tuollon 3.12 poika on mummulassa hoidossa muutenkin, joten ei tarvis sen hoitojuttuja miettiä...
Mutta aiheutanki itselleni tuskaa, jos se sydän ei vaikka vielä lyökään? Kuinkahan tarkkoja noi laskurit on, jos ov on varmasti tiedossa...?

Kristen + Tirpana 3+6

Yhteistyössä