2007 LOKAKUUN MAMMAT,Herhiläispesä vko17

Krisu meillä ei ole yhden yhtäkään yötä mennyt ilman herätyksiä. :| Pari kertaa on mennyt yhdellä herätyksellä, normaalisti kahdella, nyt kuinka monella lie, en jaksa laskea. |O Ja mä kun kuvittelin öiden helpottuvan kun kuukausia tulee enemmän... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:
Krisu meillä ei ole yhden yhtäkään yötä mennyt ilman herätyksiä. :| Pari kertaa on mennyt yhdellä herätyksellä, normaalisti kahdella, nyt kuinka monella lie, en jaksa laskea. |O Ja mä kun kuvittelin öiden helpottuvan kun kuukausia tulee enemmän... :headwall:
Ihan sama meillä tosiaan, ehkä se vielä joskus siitä...!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Toivotaan:
Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:
Krisu meillä ei ole yhden yhtäkään yötä mennyt ilman herätyksiä. :| Pari kertaa on mennyt yhdellä herätyksellä, normaalisti kahdella, nyt kuinka monella lie, en jaksa laskea. |O Ja mä kun kuvittelin öiden helpottuvan kun kuukausia tulee enemmän... :headwall:
Ihan sama meillä tosiaan, ehkä se vielä joskus siitä...!
Jos ei muulloin, niin sitten eläkkeellä. ;) :LOL: :LOL: :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:
Saako antibioottikuurin aikana imettää? Oon menossa viisureiden poistoon ja kun ne joudutaan leikkaamaan, niin kuurihan siitä tulee.
mun käsittääkseen saa..en nyt sata varma ole. Kannattaa tietty mainita asiasta lääkärille.
koskas sul leikkaus? Mulla edessä 2.6 :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:
Saako antibioottikuurin aikana imettää? Oon menossa viisureiden poistoon ja kun ne joudutaan leikkaamaan, niin kuurihan siitä tulee.
mun käsittääkseen saa..en nyt sata varma ole. Kannattaa tietty mainita asiasta lääkärille.
koskas sul leikkaus? Mulla edessä 2.6 :eek:
Auts. Mul on jo 13.5. :eek:
 
Heips!
Hyvin nukuttu yö takana, joten elämäkin näyttää hiukka valoisammalta. Kun ei vaan erehdy kattomaan rannan puoleisista ikkunoista ulos.. On meinaan sen verta p.askaset että hikiseen läpi näkee. Vappuna tulee vuos kun oon ne viimeks pessy :ashamed: :whistle: :saint: Jännä seurata muuten tuota jäätä miten tummuu ja vaalenee. En muista niita vanhan kansan sanontoja siitä monta kertaa muuttuu ennen kuin lähtee. Meilläpäin nyt ihmiset veikkaa että millon jäät lähtee. Minun veikkaus on perjantai. Olishan se hieno päivä lähtee jäät, kun pikkumieskin täyttää puol vuotta. Ensilumi satoi sillon kun läksin poikaa synnyttämään B)
kiinteistä Meillä syödään
aamupuuro+maito (puuroa joku 1,5dl)
lounas (liha-kasvissose 1prk) vähän ajan kuluttua maitoa
välipala (hedelmäsose) + maitoa
päivällinen (kasvissose) + maitoa
iltapala (puuroa n.1,5 dl )
n. tunti iltapuurosta ottaa vielä maitoa 1-2dl
yöllä kerran maitoa 2dl siinä abouttia klo 2.34 tasan :D (no kahen- kolmen välillä

dogtor täälä peukut pystyssä miehen vakipaikan puolesta :wave: Niin, ja onnittelut kaverillesi vauvasta. Toivottavasti asiat selkenee :)
heidille :hug: Koetahan jaksaa pitää puolesi. Jokainen äiti hoitakoon lapsia omalla tavallaan, ja siihen älkööt sukulaiset puuttuko ;) Minä olenkin alkanu laittaa ylös asioita mitkä ärsyttää, jotta muistaisin sitten itse olla tekemättä niin kun joskus toivottavasti mummi olen :D Kuulostaa ehkä vähän hullulle, mutta jos en olisi sillon ihan niin kamala anoppi ja mummi B) Vielä ihastelut Annikan kastemekosta Todella kaunis. Meilläkin oli virkattu. Minun äitini sillon joskus vuonna sata on sen tehny ja siinä on kastettu minun serkut..Muinaismuistohan tuo alkaa olla :LOL:
MammoliinoMikähän NEstlen Ruokaa lapsellesi-kirja?????? En mie oo mitään saanu. Mikoma terkkari pimittää miulta kaiken :kieh: Kiitos haleista. Ja totta, vaikka kuinka olis kurja olo, niin jos joku vaikka ees täältä halin lähettää, niin kummasti se helpottaa. Höperö mikä höperö minä..... Tsemiä sinne sinullekin!!!Äläkä anna miehelle periks tossa nukutuksessa. Mikä hiton olettamus se on että äitien pitäis aina pärjätä lasten kanssa. Siis että kiukutteleehan ne lapset meillekin, eikä meillä oo sit ketään kelle viiä " kun tää nyt ei viihdy"...
Milekolle ja Sannille :hug: TOivottavasti löytyis pikaiseen se oikea rasva mikä auttaa. Oon tehny lopputyön atooppisesta ihottumasta, missähän hitossa sekin on. Päässä ei ainakaan mitään hyödyllistä tietoo siitä :headwall: :headwall: ainut minkä tähän hätään muistan, niin iho "tottuu" aikaa myöten jos käytetään vaan samaa rasvaa, eikä se sillon enää auta. Kun taas vaihdetaan rasvaa niin se auttaa.. Todella paljon muistankin :D Pitäs vissiin alkaa lukea taas niin ei ihan aivot surkastuis :ashamed:
niinukka Vai ollaan siellä jo kontallaan. Meillä ei tehdä muuta kun käännytään ja pääosin harrastetaan lentämistä kuten blue1:n mainoksessa konsanaan. Sit kun ei enää jakseta, niin huudetaan äitiä apuun :D Siellä teillä päin oli kai ollu joku aseellinen perheriita?"?" Vai olenkohan nähnyt unta :/ Niin, sinulta piti kysymäni, että jokos olet sen liberon paketin hakenu. Oliko millanen? Meidän tartteis hakee.. Millon vaan pääsis kaupunkiin :|
Joo mutta nyt meillä herättiin.. Jotain piti kysyäkin mutta enpäs muista :$ :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:
Saako antibioottikuurin aikana imettää? Oon menossa viisureiden poistoon ja kun ne joudutaan leikkaamaan, niin kuurihan siitä tulee.
Kun kerrot että imetät niin määräävät sopivat antibiootit. Mutta sitte kannattaa antaa pienellekin maitohappobakteereja. Meillä imetys loppui alkuunsa mun antibiootti kuuriin jonka sain sektiohaavan tulehduttua. Kävi Kiian mahaan ihan mielettömästi. Neiti vaan huusi :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:
Saako antibioottikuurin aikana imettää? Oon menossa viisureiden poistoon ja kun ne joudutaan leikkaamaan, niin kuurihan siitä tulee.
mun käsittääkseen saa..en nyt sata varma ole. Kannattaa tietty mainita asiasta lääkärille.
koskas sul leikkaus? Mulla edessä 2.6 :eek:
Auts. Mul on jo 13.5. :eek:
Tuuhan sitten kertoo kuinka kauheeta oli :whistle: :) että kannattaako täs hirveesti ressata :D Meetkö yksityiselle vai kunnalliseen? Ois kiva meinaan tietää tuo yksityisen hinta..
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:
Saako antibioottikuurin aikana imettää? Oon menossa viisureiden poistoon ja kun ne joudutaan leikkaamaan, niin kuurihan siitä tulee.
Kun kerrot että imetät niin määräävät sopivat antibiootit. Mutta sitte kannattaa antaa pienellekin maitohappobakteereja. Meillä imetys loppui alkuunsa mun antibiootti kuuriin jonka sain sektiohaavan tulehduttua. Kävi Kiian mahaan ihan mielettömästi. Neiti vaan huusi :/
Kiitos vinkistä tuutis! :) Onkos ne rela-tipat niitä maitohappobakteereja?

 
Vierastamisesta Kiia vierastaa jos vierastaa. Pahiten on vierastanut Piitulin miestä :LOL: Huusi kuin syötävä. Välttämättä ei itke kun on vieras ihminen mutta varmistelee että äiti on ihan lähellä. Kiia hiljenee täysin ja on ihan totinen, niin kuin ikean reissullakin. Koko reissun oli hiljanen typykkä mutta kotiin kun päästiin molotus ja hihkuminen alkoi
 
Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:
Saako antibioottikuurin aikana imettää? Oon menossa viisureiden poistoon ja kun ne joudutaan leikkaamaan, niin kuurihan siitä tulee.
Kun kerrot että imetät niin määräävät sopivat antibiootit. Mutta sitte kannattaa antaa pienellekin maitohappobakteereja. Meillä imetys loppui alkuunsa mun antibiootti kuuriin jonka sain sektiohaavan tulehduttua. Kävi Kiian mahaan ihan mielettömästi. Neiti vaan huusi :/
Kiitos vinkistä tuutis! :) Onkos ne rela-tipat niitä maitohappobakteereja?
On
 
Krisu yksityisellä olen käynyt jo aiemmin toiselta puolelta poistattaa. Taas menen samalle. En sen takia että edellinen kerta olisi ollut mitenkään positiivinen kokemus... :x Mun tarkotus ei suinkaan ole pelotella, mutta kärsin lievästä hammaslääkäripelosta, joten mun hammasjuttuihin ei kannata suhtautua vakavasti. :D
Jos en hintaa ihan väärin muista niin oisko ollu n. 170 euroa. Ja pääkaupunkiseudulla. Ilmoilen sulle kyllä sitten opraation jälkeen.
 
Meillä tauti alkaa EHKÄ helpottamaan. Lisää kaatuneita ei ole. Ainut että Kiia, Jesper ja miehen poika Emil eivät ole sairastuneet. Voisiko muka olla että säästyvät, etenkin Jeppe joka saa kaikki taudit :eek: Mutta äiti soitteli, oli lauantaina tässä pyörähtämässä (ja eilen illalla). Kotiuduttuaan hän oli alkanut oksentamaan jne. Samaa tautiin kaatui :/ Nyt on ihan kanttuvei..

Mulla on huono äiti olo ja tosi HUONO onkin. Käytin aamulla Danielin tk:ssa kun sillä oli sormi ihan turvonnut ja märkää keräs kynnen alle ja viereen. Luulin että kynnen alla on ehkä tikku. En ole huomannut aiemmin eikä poika ole valittanut ennen kuin aamulla :ashamed: Paha kynsivallintulehdus :headwall: :headwall: Hoitaja varovasti pisti reijän ja tyhjensi märkää pois. Klo 15 mennään uudelleen lääkärille että saa suun kautta antibioottikuurin. Miä isken päätä seinään etten ole huomannut tuota aikaisemmin :headwall: :headwall: :ashamed: Huono äiti, huono äiti :'(
 
kiitoskaikille perhekerhon kannustaville... täytyy kattoo josko sinne menis. :headwall:

Siis APUA!!!! Mun tarvii lähteä työhaastatteluun :eek: hain omasta työpaikasta sitä vakipaikkaa ja tänään klo:12 on haastattelu... ahdistaa :kieh:
 
Kiitos kehuistanne ja taas kannustuksesta! :flower: :flower: :flower: Mà en ole tuohon myòtàilemiseen làhtenyt mukaan sen takia koska EN halua ettà meidàn elàmà tulee olemaan tàysipainoisesti italialaista, haluan ja olen sen aina sanonutkin hyvin selvàsti ettà suomalainen kulttuuri on mukana tàmàn talon arjessa aina.. Jos mieheni haluaisi 100% italialaisen elàmàntyylin ja vaimon niin vààràn vaimon itselleen sitten "valitsi" ;)

Mà kàvin lààkàrissà kun tuo kurkku rupesi taas olemaan niin kipeà ja aamulla silmàt oli ihan punaiset ja paisuksissa.. Noh, tuloksena tulehdus nielurisoissa,korvatulehdus,alkavaa keuhkoputken tulehdusta sekà kaupan pààlle vielà silmàtulehdusssss :kieh: Olisi vaan pitànyt mennà heti lààkàriin kun tunsi olonsa huonoksi, eihàn kurkkukipu normaalisti saa ihmistà sànkyyn kaatumaan ja kuumetta nousemaan :ashamed: Ja tànà iltana pitàà mennà vielà kirkon "ristijàiskurssille".... Ilman sità ei sitten tule kastetilaisuuttakaan eli pakko mennà tai perua koko homma ja màhàn en mitààn peru... Mutta nyt on pakko mennà ottamaan antibiootti ja nukkumaan.. Annikakin heràili itkien yòllà monta kertaa eikà suostunut nukkumaan missààn muualla kuin sylissà.. Toivottavasti ei ole tulossa kipeàksi :(

Santti onnea matkaan tyòhaastattelussa!!

tuutilulla eihàn sità kaikkea voi aina ottaa niin tosissaan, lapset aina valittavat jostain eikà nyt esim. voi ajatella ettà sormeen nyt tuommoinen tulee :hug:
 
pikkumyy joo,oli joku mies tuolla heilunu pyssyn kanssa,mutta en tarkkaa tiedä et missä.
mie kävin sen liberon paketin hakemassa jo reilu kuukaus sitten..eipä tuo miusta kummonen ollu.siteitä pkt,pallo,kirja,sukat,jotaki esitteitä..olikohan siinä nyt veilä muuta en muista.

venla riekkuu tos meijän sängyllä,syö ulkopukunsa hihaa :eek:
mie oon valmiina hyökkäämään siihe jos liian lähelle reunaa yrittää..joo piti ottaa syliin..kun ihan mahoton meno päällä,taidan tän lähtee tainnuttamaan tonne vaunuun,sais jotakin tänä päivänä aikasiksi.
 
tin
voi kili! kirjotin pitkät pätkät ja katos...
TOKTORIIIIII:Kerros ny viä niistä voitaikinakinkkujutuista tarkemmat ohjeet:D

Aattekin tehä tatulle kanaa tänään... Ostin jotain paistisuikaleita. Kauankohan niitä pitää keittää että on kypsiä?

Tatu saa kohtauksen, täytyy mennä. palaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:
Saako antibioottikuurin aikana imettää? Oon menossa viisureiden poistoon ja kun ne joudutaan leikkaamaan, niin kuurihan siitä tulee.
mun käsittääkseen saa..en nyt sata varma ole. Kannattaa tietty mainita asiasta lääkärille.
koskas sul leikkaus? Mulla edessä 2.6 :eek:
Auts. Mul on jo 13.5. :eek:
Tuuhan sitten kertoo kuinka kauheeta oli :whistle: :) että kannattaako täs hirveesti ressata :D Meetkö yksityiselle vai kunnalliseen? Ois kiva meinaan tietää tuo yksityisen hinta..
Mulla leikattiin kunnallisella puolella tuossa jonkun aikaa ennen raskautta ja ihan hyvät kokemukset jäi. Eihän se itse toimenpide nyt tietenkään maailman mukavinta ajanvietettä ole, mutta ei sattunut. Eikä sattunut jälkeenpäinkään! :eek: Kauhunsekaisin tuntein odotin että koskas se kipu alkaa, valmiina syöksymään lääkekaapille hakemaan niitä lääkärin määräämiä kipulääkkeitä, mutta enpäs sitten tarvinnut ainuttakaan. =)
 
Tin
Et kyllä multa kysyny, mut vastaanpa silti... ;) :whistle:

2pss kinkkusuikaleita
1pss auramurua
1 iso auratuorejuusto
1 iso ruohosipulituorejuusto
mausteita

Sekotin kaiken tahnaks. Tuosta määrästä riitti reilusti kolmeen pakettiin voitaikinalevyjä.
Kaulihin pikkasen noita levyjä pituussuunnassa, levitin reilusti täytettä, liimasin pään vedellä ja leikkasin rullan neljään osaan. palat pellille, voitelu munalla ja paisto paketin ohjeen mukaan.
Seuraavaks kokeilen kana-persikka-aurakääryleitä. Valkosipuli-aurinkokuivattu tomaattikii kuullostas hyvälle. Tai sitte pakastesuikaleita pannulle ja sulattaa ne siinä ja tuorejuuston sulattaa siihen sekaan ja sitä mössöö noihin kiekuroihin. Yhistelmiähän on niin monta kun makujakii...

Kiitokset muuten sille (oisko ollu LillaStina tai PuPu ), joka laitto naamakirjassa mulle Elle-lehden suomen lanseerauskutsun, jossa oli 1000 ekalle ripsari lahjana. Ripsari tuli tänään ja sillä luvataan sellaset räpsyttimet, et hurmaan niillä naapurin lehmätkii...
 

Yhteistyössä