20 vuotta vanhempi mies? Mahtaakohan toimia?

• Viestiketjun aloittaja "Åsa"
  • Ensimmäinen viesti
"Åsa"
On pientä säätöä erään 20 vuotta vanhemman miehen kanssa ja aika näyttää mitä tästä seuraa. Mietin vain tuota ikäeroa. Onko liian paljon.

Mä olen 30v. ja mies siis 50v. Molemmilla lapsia ennestään.

"a p"
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24458670:
tiedätähän, että aika isolla osalla viisikymmentä vuotta ylittäneestä miehestä on erektio-ongelmia
No mä kyllä otan mielelläni selvää onko tuolla miehellä ongelmia vai toimiiko vielä hyvin. ;)

"Mimmi"
[QUOTE="heh";24458729]Kyllä se jonkin aikaa toimiii. Siis suhde ja "se". Ei sitä kannata alttarille raahata.[/QUOTE]

Mistä sä näin päättelet? Mun siskoni mies on häntä 20 v. vanhempi, naimisissa ovat olleet yli 20 v. ja onnellisia ovat.

dölf
Viisitoista vuotta vanhemman miehen kanssa ollaan taloa remppaamassa, yhdessä oltu kohta kuusi vuotta ja tuntuu, että vasta ollaan alkuun päästy. Aika harvoin tulee ikäero vastaan, mitä nyt miehen nuoruudenmusiikki ei ihan meikäläiseen kolahda...

"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24458670:
tiedätähän, että aika isolla osalla viisikymmentä vuotta ylittäneestä miehestä on erektio-ongelmia
Kylläpä sulta lipsahti nolo kommentti.

Onneksi suurin osa ihmisistä ei ajattele noin, vaan ajattelevat kuinka hyvältä se henkilö tuntuu ihan psyykkisellä tasolla. Nykyään aika moneen asiaan löytyy apukin.

"Minni"
[QUOTE="vieras";24458763]En minä mitään päättele, kuhan sanon mielipiteeni. En itse menisi avioon 50-vuotiaan miehen kanssa ja se ei nyt varmaan ole keltään pois.[/QUOTE]

No mistä voit tietää, ettei toimi? Yleistystä? On eri asia sanoa, ettei itse tekisi niin, eikä se olekaan keneltäkään pois.

"vieras"
[QUOTE="vieras";24459255]Voi olla hieman outo kuvio.[/QUOTE]

Siis oudolta tuntuva kuvio.

Olisiko miehellesi ihan ok, että hänen omat tyttärensä tai poikansa seurustelisivat isänsä ikäisen henkilön kanssa?

Yhteistyössä