20-vuotias neitsyt mies

  • Viestiketjun aloittaja Grel
  • Ensimmäinen viesti
Grel
Itselläni on omasta mielestäni todella poikkeava tilanne. Olen itseni ja myös monien naisten mielestä komea ja muutenkin mukava 20 vuotias mies jolla on ollut jo useampi tyttöystäväkin. Mutta olen silti vielä neitsyt.

Tällä hetkellä seurustelen 2 vuotta itseäni nuoremman tytön kanssa joka ainenkin tuntuu kokeneemmalta näissä asioissa ja onkin jo aloitetta seksiin suhteen alkupuolella tehnyt mutta kun en lähtenyt mukaan niin nyt hänkään ei ole enään vaivautunut.
Olemme seurustelleet jo puoli vuotta siis ilman seksiä mutta emme ole keskustelleet asiasta. Haluaisin todella paljonkin tyttöystävääni joten siitä ei kiikasta tämä asia. Olen vaan niin järkyttävän ujo että en vain pysty aloitetta tekemään asiaan. Ja kun tyttöystäväkään ei enään aloitetta tee kun alussa useamman kerran eleilläni kieltäydyin.

Onkos kohtalotovereita/hyviä neuvoja miten ryhdistäytyä ja päästä ujoudesta. :)
 
siemenlinko
Alkuperäinen kirjoittaja Grel:
Itselläni on omasta mielestäni todella poikkeava tilanne. Olen itseni ja myös monien naisten mielestä komea ja muutenkin mukava 20 vuotias mies jolla on ollut jo useampi tyttöystäväkin. Mutta olen silti vielä neitsyt.

Tällä hetkellä seurustelen 2 vuotta itseäni nuoremman tytön kanssa joka ainenkin tuntuu kokeneemmalta näissä asioissa ja onkin jo aloitetta seksiin suhteen alkupuolella tehnyt mutta kun en lähtenyt mukaan niin nyt hänkään ei ole enään vaivautunut.
Olemme seurustelleet jo puoli vuotta siis ilman seksiä mutta emme ole keskustelleet asiasta. Haluaisin todella paljonkin tyttöystävääni joten siitä ei kiikasta tämä asia. Olen vaan niin järkyttävän ujo että en vain pysty aloitetta tekemään asiaan. Ja kun tyttöystäväkään ei enään aloitetta tee kun alussa useamman kerran eleilläni kieltäydyin.

Onkos kohtalotovereita/hyviä neuvoja miten ryhdistäytyä ja päästä ujoudesta. :)
Ei muuta kun melaa mekkoon, raakasti vaan.

 
Grel
Alkuperäinen kirjoittaja kummi:
Tee nyt hyvanenaika jotain ja nopeasti. Kay kiinni. Tytto varmaan itkee jo ja ajattelee etta siina on jotain vikaa.
No tämä asia mua melkeinpä eniten juuri ahdistaakin kun luultavimminhan tyttö luulee itsessä olevan vikaa. Ollaan kyllä muuten läheisiä ja pyrkinyt aina kehumaan tämän ulkonäköä etc. Mutta jokin kynnys tässä nyt on.
 
Mies_82
Suutelet ja koskettelet hellästi käsillä vartaloa ensin, jos toinen pitää siitä, niin sanot haluavasi häntä ja ehdotat rakastelua. Varmaan sitä toivonutkin jo pitkään. Vaikka ei toivoisikaan, niin onhan se ihan normaalia olla seksuaalinen ja sellaista omalle tyttöystävälleen ehdottaa.

Jos ujostuttaa paljon, niin tee näin: Ajattele juttua tyttöystäväsi kannalta. Häntä varmasti ujostuttaa niin nuorena nämä asiat aivan yhtä paljon ja hän _toivoo_ sinun ottavan riskin hänen puolestaan, koska hän ei uskalla. Älä keskity itseesi ja tuntemuksiisi, vaan auttamaan tyttöäsi tekemällä aloitteen hänen puolestaan.

Kumi mukaan ja eka kerta pois alta ilman suurempia odotuksia. Pidä hauskaa, ei ole vakava asia.
 
Rekku,
Onkohan sinulla se perinteinen ongelma, eli pelkäät esittää pienen kalusi naiselle ?
Itsekin vetkuttelin aina reilun kakskymppiseksi, ennenkuin uskalsin tarjota seksiä tytölle.

Kaikesta huolimatta sain ja neitsyys meni.
 
Grel
Alkuperäinen kirjoittaja Rekku:
Onkohan sinulla se perinteinen ongelma, eli pelkäät esittää pienen kalusi naiselle ?
Itsekin vetkuttelin aina reilun kakskymppiseksi, ennenkuin uskalsin tarjota seksiä tytölle.

Kaikesta huolimatta sain ja neitsyys meni.
Sanotaan näin että tämä on osa tätä ongelmaa mutta lähinnä kyse on itseluottamuksesta luultavimmin.
 
Mies_82
Itseluottamusta ei kukaan pääse omistamaan jatkuvasti. Sitä vain lainataan sille hetkelle, kun tarvitaan eniten.

Siitä vehkeen koosta on turha huolestua. Kyllä sitä on paljon muunkinlaista seksia, kuin sillä tökkiminen. Luultavasti se on silti ihan normaalimitoissa. Mittaa se ja katso vaikka wikipediasta keskipituudet. Ne on ihan sitten useita senttejä lyhempiä oikeissa mittauksissa, kuin kuulopuheissa.
 
Greil
Niin ei se ongelma tosiaan ole tuossa koossa vaan lähinnä se puuttuva itseluottamus itse suoritukseen vaivaa tässä. Ei jotenkin pääse alkuun ja jännitys vie voiton.
 
Vekoliote
Höh, jo on huolet. Itse jo 31 ja neitsyt. Jos haluan reikää, on 3 vaihtoehtoa:

1. Maksullinen
2. Käyn plastiikkakirurgilla
3. Rikastun

Käytöstavoilla ei ole väliä. Frendit saavat toosaa aina, vaikka käyttäytyvät todella sikamaisesti, mutta ulkonäköä taas on vaikka kelle jakaa, joten siitä voipi päätellä mitä naiset halajavat. Tietty hevospeniksen lisäksi, ja se raha...
 
Uskallusta vaan...
Samalla linjalla Mies_82:n kanssa.
Mitä nyt tekstistä ymmärsin niin olette kuitenkin läheisissä väleissä.
Otat rohkeasti asian puheeksi ja kerrot että haluaisit tyttöystävääsi enemmän kuin mitään muuta mutta et oikein tiedä miten pitäisi edetä.
Kukaan ei ole seppä syntyessään ja luulen että tyttösi arvostaa sitä että otat asian rohkeasti puheeksi. Naiset tuntuvat arvostavan asioista puhumista huomattavasti enemmän kuin me kakslahkeiset.
Ja sitäpaitsi luulen että tyttösi saattaa saada pienet kiksit siitä että saa kuulla olevansa ensimmäisesi :)
 
naikkonen..
Ap:n kirjoitus on kuin suoraan omasta elämästäni. Meillä oli ihan sama tilanne poikaystäväni kanssa jokunen vuosi sitten. Sanot vaan olevasi vielä "aloittelija" näissä asioissa. Olen varma että tyttöystäväsi ymmärtää. Ei hänkään välttämättä ole niin kokenut, vaikka tuntuisikin siltä. Yleensä silloin kun itsellä ei ole kokemusta, niin kaikki muut tuntuvat paljon kokeneemmilta:) Luulisin, että tyttöystäväsi on jo huomannut sinun olevan ujo eikä kuvittele sinulla mitään sen suurempia ongelmia olevan..
 
Ei hätiä
Nykyinen poikaystäväni on menettänyt neitsyytensä 20-vuotiaana, ex 25 vuotiaana. Ja molemmat ovat/olivat ihan normaaleja kivan näköisiä miehiä - hieman ujoja kylläkin, joka selittänee asian. Eli et ole millään lailla "epänormaali". Kerro asiasta tyttöystävällesi, niin hän ymmärtää kyllä ja ehkä voi ottaa alussa enemmän ohjia jos itse on kokeneempi (JOS on, kaikki ei välttämättä ole sitä miltä näyttää).
 
konisto
Mä vein mieheni poikuuden kun hän oli 22-vuotias. Meilläkin meni useampi kuukausi ennen kuin päästiin itse asiaan. Kun vihdoin oltiin aloittelemassa yhdyntää, mies tuli reisilleni. Häntä hävetti aivan kauheasti, minusta se oli söpöä.

Exäni neitsyyden vein kun ex oli 19. Silloinkin oltiin yritetty jo monta kuukautta ja yhdyntä ei vaan onnistunut, exällä veltostui aina tosipaikan tullen. Mä luulin, että mussa on jotain vikaa. Exälläkin oli ollut tyttöystäviä eikä mulle tullut mieleenkään etteikö hän olisi harrastanut seksiä. Muistan kun manasin kaverilleni että varmaan pani sitä exäänsäkin minkä kerkesi, mutta mun kanssa ei halua. Ite olin silloin epävarma 18v, jolla oli muutama yhdenillan seksijuttu takana ja yksi "seurustelu". Pidin itseäni kokeneena ja silti ajattelin, että kaikkihan nyt on jo harrastaneet tässä iässä paljon enemmän seksiä kuin mä. Olin niin väärässä. Jos olisin tiennyt totuuden, olisin varmaan itsekin jättänyt ne yhdenyön jutut väliin.

Juttele rohkeasti tyttöystäväsi kanssa. Eiköhän hän sinua rakasta jos on noin kauan jaksanut jo odottaa. Luulen, että varmaan puolet parikymppisistä miehistä on neitsyitä. Et ole mikään eriskummallinen tapaus. Minusta ainakin on hienoa, että mieheni on ollut vain minun kanssani. Sain hänen poikuutensa vuosia sitten ja nyt olemme naimisissa :)
 
vierailija
Onkos kohtalotovereita/hyviä neuvoja miten ryhdistäytyä ja päästä ujoudesta.
Sinun pitää tehdä työtä kehosi kanssa jotta saat ujoutta lievennettyä. Usko minua. Et halua päästä ujoudesta pois lopullisesti, estyneisyydellä on itsesuojelufunktio.

Voit harjoittaa vaikka meditaatiota(=eli istut paikoillaan tekemättä mitään) 5-? minuutin ajan päivässä. Mitä pidempään pystyt olemaan paikoillaan, sitä rauhallisemmaksi muutut.

Sitten säännöllisellä raskaalla liikunnalla saa veren kunnolla kiertämään ja testo-tasot nousuun minkä pitäisi lisätä itseluottamusta
 

Yhteistyössä