20-30vuotiaat!

• Viestiketjun aloittaja yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti
yksinäinen
Kaipailen ystävää/ystäviä täältä vantaalta, joko tikkurilasata tai jumbon läheltä.Autoa mulla ei ole.Kirjoita ja kerro millaista seuraa sinä kaipaat?
Itsestä olisi kiva, jos olisi joku jolle voisi soitella, krjoitella ja käydä kylässäkin, kun täällä mulla ei ole sellaista ystävää, vaikka vantaalta kotoisin olenkin, mutta muutama ystävä asuu kyllä kauempana.KIRJOITA PIAN !!! -----------------> taza3 @ luukku.com

piikkis
..ymmärrän kyllä että olet yksinäinen ja haluat ystäviä, mutta eikö tämä ilmoittelusi ole jo vähän epätoivoista?

kerroit jossain, että ihmiset lopettaa kirjoittelut aika nopeasti.. oletko miettinyt miksi? takerrutko ihmisiin heti? siitä päättelisin, kun ehdotin jossain ilmoituksessasi että voisi tapailla päivittäin. kuka ihminen uskaltaa vastat ilmoitukseen, jossa halutaa päivittäisiä tapaamisia? monella on jo _elämä_, johon ei _jatkuva_ treffailu sovi.

mutta toivon kuitenkin, että löydät seuraa, mutta luulen että tämä nyt on jo väärä foorumi, jollet vaihda meiliosoitettasi ja näin "uusiudu" :)

hyvää loppukesää!

vastanneille
Vitsi piileekin siinä, etten saanut vastauksia, kun uusin ilmoitukseni.En takerru todellakaan kehenkään, vaan yleensä kukaan ei edes vastaa.Ja en nyt kirjaimellisesti tarkoittanut, vaan että olisi mahdollista tavata usein, mulla on sellasia ystäviä entuudestaan mitä tapailen kerran vuodessa, mutta haluaisin läheltä jonkin tutumman.
Noi entiset ilmoitukset haluaisn poistaa, saako niitä millään pois?
Olen laittanut ikäni ennenkin ja mulla ainakin on kokemusta ettei 10v ikä-eroakaan haittaa, mut kirjoita suoraan ja jos ei kiinnosta,niin sit voit lopettaa.

Joo löysinkin tuolta vanhoista ilmoituksistasi tuon missä kerroit olevasi 32 vuotta ja neljäs lapsi tulossa =)

Sinulla on jo sitten aika vauhdikasta kotosalla noin monen pienen lapsen kanssa =)

Mikä ihme siinä sitten mättää,jos olet ikäsi asunut samassa kaupungissa eikä ystäviä kuitenkaan ole? Mikset käy mammakerhoissa tms esim seurakunnan järkkäämisssä ja tutustu niissä naapuruston äiteihin? Sielläpäinhän on pajon lapsiperheitä tietääkseni. Onnea etsintään myös tällä sektorilla:)

Siinä jumbon lähellähän toimii syksy-talvi aikaan monta kerho hommaa.. Pakkalassa on perhekahvila (lautamiehentie)
ja sitten taitaa olla joku seurakunnan kerho ja sitten isommille lapsillekin kerhoa ym toimintaa missä varmasti tapaa perheen äitejä..

piikkis
mä luulen, että tämä ko henkilö on jotensakin hankala ihminen. Kyllähän nyt jos on jo 3 lasta ja asunut ikänsä kaupungissa, niin ainakin äiti-tuttavia pitäs olla! Kävis niitten lasten kanssa puistoissa niin jo löytys ystäviä. Ei kukaan tuu kotoo hakemaan!!

Jossain maalla on eri juttu, kun ihmisiä vähemmän, mut esim. Vantaalla porukkaa riittää! Etenkin Pakkalassa ja Tikkurilassa, joissa jommassa kummassa ko. henkilö asuu.

Jokin mättää ja pahasti.

yksinäinen
Yksinkertaisesti se että kukaan ei halua mulle kirjoittaa!
Kato mulla ei oo sellasta tapaa et tunkeutuisin ihmisten seuraan
vaikka ihmisiä näenkin, vaan näin on helpompi tustustua ja ei noitten lasten kanssa niin vaan pääse yksinään joka paikkaan kulkemaan, jos et sitä ole tullut ajatelleeksi, kun ei ole kuin yhdet rattaat, niin aina täytyy jonkun olla mukana kun jonnekin kuljen ja ei tuolta seurakunnankerhostakaan ole ystävää löytynyt.
Kumma ettei mua kukaan ystävä (kauempaa) pidä hankalana ja en mä täällä pakkalassa oo koko ikääni asunut, kyl mul vähän kauempana on ystäviä, mutkun haluaisin kävelyetäisyydeltä, kun ei ole sitä autoakaan.
En tosiaan oo hankala tai ainakin ystävät pitää mua mukávana, mut ei oikein kiinnosta luukuttaa esim kirkkonummelle kovinkaan usein, siksi olis kiva jos lähempää.

yksinäinen
Joo löysinkin tuolta vanhoista ilmoituksistasi tuon missä kerroit olevasi 32 vuotta ja neljäs lapsi tulossa =)

Sinulla on jo sitten aika vauhdikasta kotosalla noin monen pienen lapsen kanssa

NIIN ONKIN

yksinäinen
Et tainnut huomata et lapset ovat pieniä ja yleensäkin olen päivät just ton takia muualla,kun täällä ei ole tuttuja.Eihän ne kovin kauaa ees kerhois oo voinut käydä,kun vanhin on vasta 3v

mä luulen, että tämä ko henkilö on jotensakin hankala ihminen. Kyllähän nyt jos on jo 3 lasta ja asunut ikänsä kaupungissa, niin ainakin äiti-tuttavia pitäs olla! Kävis niitten lasten kanssa puistoissa niin jo löytys ystäviä. Ei kukaan tuu kotoo hakemaan!!

Jossain maalla on eri juttu, kun ihmisiä vähemmän, mut esim. Vantaalla porukkaa riittää! Etenkin Pakkalassa ja Tikkurilassa, joissa jommassa kummassa ko. henkilö asuu.

satu-78
Siis mitä ihmettä te ihmiset ja äidit vielä siellä arvostelette..törkeää, jokainen saa laittaa tänne niin monta viestiä kuin haluaa ja arvostelupalstat on ihan muualla, joten taidatte itse olla aivan väärillä sivuilla!!!!
On aivan ymmärrettävää että ystäviä ei välttämättä ole ja eivät kaikki äidit jaksa ravata joissain kerhoissa, varsinkin kun niissä itsekin olen käynyt ja todennut äitien vain puhuvan kuinka ihanaa ja täydellistä elämä on lasten kanssa ym. en voi uskoa tuohon, kyllä jokaisella joskus tulee väsymys ym.
Nämä sivut ovat siis ystävien hakua muualta kuin kerhoista ja puistoista, joten ei ole teillä nyt varaa valittaa!!!
MENKÄÄ ITSEENNE!!!

mutta hei,jos ystävää on täällä jo kuulutettu iät ja ajat,niin luulis jo tyhmemmänkin tajuavan,ettei se ystävä taida tätäkään kautta löytyä,kun kerran vastauksia ei ole tullut. onko alkuperäinen kokeillut muita deittipalstoja?? kun yksi ihminen koko ajan etsii täällä ystävää epätoivoisesti,niin sekin jo pistää ainakin mua miettimään, mikä vialla,miksei se löydä ystävää..edes täältä?!!

satu-78
Kuulepas nyt, tänne tulee koko ajan uusia ihmisiä lukemaan näitä ilmotuksia eli voipi kuule ollakin että jonain päivänä tärppää, itse en lue esim. viikkoa vanhempia viestejä täältä joten hyvä laittaa aina uusi viesti jos tärppäisi, jos jotakuta häiritsee useat viestit samalta henkilöltä, niin tehkööt omat kotisivut ja olkoot siellä, niin ei ulkopuoliset häisitse koneenkäyttöä..eipä tuo teidänkään elämä tunnu kovin täyttä olevan jos aikaa täällä hengailla ja puuttua tällaisiin asioihin..huh huh..hankkikaa nyt oikeesti ite se elämä tai menkää jonnekin elokuva arvostelu ym.sivuille jos arvostella tahdotte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

yksinäinen
mutta hei,jos ystävää on täällä jo kuulutettu iät ja ajat,niin luulis jo tyhmemmänkin tajuavan,ettei se ystävä taida tätäkään kautta löytyä,kun kerran vastauksia ei ole tullut. onko alkuperäinen kokeillut muita deittipalstoja?? kun yksi ihminen koko ajan etsii täällä ystävää epätoivoisesti,niin sekin jo pistää ainakin mua miettimään, mikä vialla,miksei se löydä ystävää..edes täältä?!!

Hei, ehkä syy onkin siinä, etten etsi epätoivoisesta, haluatte vaan ajatella niin. Alunperinhän sain kyllä vastauksia, mutten tiennyt niistä mitään, kun laitoin vain uusia ilmoituksia, kun sähköpostiini ei tullut yhtää.Sitten vasta tajusin ettei ihmisillä olekaan tapana vastailla suoraan minulle.Mulla kun ei ole ollut koneista kokemusta ennenkuin tänä kesänä koneen sain.
Eli meni paljon vastauksia ohi,hyvä kun osasin ilmoituksen tänne laittaa, en lukenut vastauksia muualta.
Miten niin ei täältä ystäviä saa, saahan täältä.
Kyllä olet omat mielukuvasi minusta luonut, jotka eivät pidä paikkaansa.

Jatka vaan rauhassa etsimistä,eläkä välitä muiden mielipiteistä. itselläkin oli vaikeaa uudella paikkakunnalla löytää ystäiä,kun en ole tuppautuvaa enkä niin puhelisata sorttiakaan, mutta sitten päätin vaan puistoissa ja kerhoissa, että juttelen ja rohkeasti ehdotin yhdessä kaupungille menoa ja kutsuin meille kahville, ja siitä se lähti. eli rohkeasti vaan ei ne ystävät tule teitä kotoo hakemaan.

ps. taza, saitko kirppispalstalla silloin hyvin lahjoituksia,kun ilmoittelit tässä taannoin siellä otetaan vastaan -puolella?

kahdet kaksoset
Jatka vaan rauhassa etsimistä,eläkä välitä muiden mielipiteistä. itselläkin oli vaikeaa uudella paikkakunnalla löytää ystäiä,kun en ole tuppautuvaa enkä niin puhelisata sorttiakaan, mutta sitten päätin vaan puistoissa ja kerhoissa, että juttelen ja rohkeasti ehdotin yhdessä kaupungille menoa ja kutsuin meille kahville, ja siitä se lähti. eli rohkeasti vaan ei ne ystävät tule teitä kotoo hakemaan.

Joo, no ei mulla ookkaan siitä kiinni etten tapais ystäviä. Monia oon tavannut, jos ollaan siihen asti, vaan pidetty yhteyttä, mut jostain syystä ne aina muuttaa pois tai jotain. Mä en tosiaan ootakkaan et kotoa hakis, mut jotkut ei viitti kirjoitella tai sit ei haluakkaan muuten vaan tutustua, niin aina mä vaan jaksan sit yrittää eripuolilta.Mut tähän en tosiaan enää halua vastauksia, kun mulla nyt on noita ystäviä jokunen etten ehdi enempää.

Yhteistyössä