2-vuotias kakkii aina sängyssä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turhautunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turhautunut

Vieras
Olen niin turhautunut siihen , että 2-vuotias tekee AINA kakan vaippaan päiväunille ja yöunille mennessä. Viihtyy kyllä potalla erinomaisesti ennen nukkumaanmenoa, mutta ei koskaan tee kakkaa pottaan. Olen antanut pojan istua välillä rauhassa ja välillä lukenut potalla ollessa kirjaa, mutta ei..

Sitten kun nostan pojan sänkyyn, niin aina on noin 10 min. päästä kakka vaipassa.

Meillä sama. Sama oli myös isosiskollaan aikoinaan. Meillä kumpikaan ei oo tykänny aluksi kakata pottaan, vaan aina on pitänyt saada vaippa. Esikoisella otettiin tarrat käyttöön n. 2v4kk iässä, sai tarran aina kun kakka tuli pottaan. Se oli aika hyvä ,mutta vasta tosiaan vähän yli 2v:nä, en usko että tuo 1v11kk vielä ihan tajuaa tommosta palkitsemista..?..

Heppu rentoutuu. Kun parasympaattinen hermosto aktivoituu, on hyvä aika tyhjätä suoli. Kai tuonkin ongelma aika lopulta hoitaa...

Meillä mun bestiksen kanssa puhelinkeskustelut (silloin oli se perheen seinäpuhelin) yleensä päättyivät siihen, että piti lähteä p*lle. Oli mukava, rento olo kun käytiin läpi edellisiltaa.

Meillä on myös tarrat käytössä, mutta ei ne oikein tunnu poikaa innostavan. Joskus, kun huomaan pojan alkavan kakkia sängyssä taas vaippaan ja nosta nopeasti potalle, niin hän oikein pidättelee ettei vahingossakaan pottaan tule mitään. .huoh..milloinkohan tästä tavasta pääsee eroon..

Yhteistyössä