2 päivää olen siivonnut aamusta iltaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siistix
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Siistix

Vieras
Huh, kaksi päivää olen siivonnut: kaikki nurkat, kaapit, hyllyt...katosta lattiaan koko huusholli. Ikkunatkin pesin, samoin saunan ja lopuksi vielä ulkovarasto raivattiin perinpohjin. Nyt väsyttää, mutta olen tyytyväinen lopputulokseen. UFF saa monta jätesäkillistä vaatetta ja roskiakin kertyi useampi muovikassillinen. Mulle tulee jostain syystä tosi tyytyväinen olo aina kun pääsen eroon turhasta roinasta. Nyt päätettiin miehen kanssa, että yhtään mitään ei osteta, mitä ilman tultaisiin toimeen. Ja kun jokin uusi tavara ostetaan, yhdestä vanhasta pitää luopua.

Huh, kaksi päivää olen siivonnut: kaikki nurkat, kaapit, hyllyt...katosta lattiaan koko huusholli. Ikkunatkin pesin, samoin saunan ja lopuksi vielä ulkovarasto raivattiin perinpohjin. Nyt väsyttää, mutta olen tyytyväinen lopputulokseen. UFF saa monta jätesäkillistä vaatetta ja roskiakin kertyi useampi muovikassillinen. Mulle tulee jostain syystä tosi tyytyväinen olo aina kun pääsen eroon turhasta roinasta. Nyt päätettiin miehen kanssa, että yhtään mitään ei osteta, mitä ilman tultaisiin toimeen. Ja kun jokin uusi tavara ostetaan, yhdestä vanhasta pitää luopua.

:O

Alkuperäinen kirjoittaja hömppö;22163041:
Uuuuh, se ois meilläkin edessä :x Muuten menee kyllä mutta ikkunoiden pesu :stick:

Juu, ei ole minunkaan lempipuuhaa ikkunoiden pesu, mutta tällä kertaa vähän fuskasin ja pesin vain ulkoa ja sisäpuolelta, en väleistä ollenkaan.

[QUOTE="mamam";22163018]Hienoa :) Sama projekti itsellä edessä![/QUOTE]

Jonkin aikaa jo olen suunnitellut tällaista projektia ja nyt tuli vaan mitta täyteen, liikaa tavaraa joka paikassa ja vaikka meillä ihan normaalisti siivotaankin, silti joka paikka tuntui olevan pölyä ja tahmaa täynnä. Vähän hölmöä "tuhlata" viikonloppu pelkkään siivoamiseen (oikeasti olen siivonnut la klo 7-21 ja su 8-18), mutta nyt on kyllä kiva fiilis.

Yhteistyössä