2 miestä sukkahousuissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sukkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sukkis

Vieras
Aina olen haaveillut miesten välisestästä sukkahoususeksistä ja uskalsin kokeilla sitä kuukausi sitten, oi sitä jännitystä kun menin hänen autolleen ja hän siihen että sinäkö olet sukkis, sanoin että joo, oltiin puhuttu vain kuumalla linjalla ja sovittu treffit, hän sanoi että ajetaan syrjään ja niin tehtiin, istuin änen autoon ja riisuin housut ja näytin 15 denin naissukkissääreni, hän hullaantui ja kysyi että saanko hieroa, sanoin että näytä nyt äitisi sukkahousut, hän riisui farkut ja WAU mustat sukkahousut ja seisova kalu näkyi niitten läpi, otin siitä heti kiinni ja voihkittiin kimassa, tuntui mahtavalta ottaa sen lämmin kalu suuhun, hän sanoi että sinähän imet paremmin kun naiset, hän nai mua sukkisäärien väliin, HITTO se oli kiihottavampaa kun naisen kanssa, ei tunteita vaan seksiä, lauettiin huutaen, tunsin itseni naiseksi ja olen naisellinen, HALUUN LISÄÄ

Kertokaa nyt omista sukkiskokemuksistanne, täytyyhän niitä olla paljon, kaikki kiihottava on tervetullutta :)
Runkkukopeilla oon kokenut ihanimmat sukkisorkkuni. Belladonna Kalliossa oli vakimestani, johon menin aina sukkahousut jalaassa. Paikan päällä ostin aina naisten hepeneitä, jotka sitten puin päälleni. Katsoin lesboseksiä korkkarit ja hame päällä ja runkkasin perse kiimassa. Kassaneiti oli innoissaan, kun tepastelin korkkareissa ja hameessa valitsemaan uusia filmejä. Viskipullo tyhjeni ja välillä toinenkin ennenkuin annoin tulla. Oli ihanaa laueta äänekkäästi niin, että kassaneiti kuulee. Ihanin hetki oli, kun houkuttelin Helin koppiin ja vedin estottomasti käteen hänen läsnäollessaan

Viimeksi muokattu: