2 miestä,en ole varsinaisesti kiinnostunut/ihastunut mutta kuitenkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi hyvänen aika!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi hyvänen aika!

Vieras
mielessä pyörii.No,okei toinen on niin ihana et ehkä pikkiriikkisen ihastunut olen.
Mutta ongelmana onkin se että toista en tunne,ollaan törmäilty ja mies hymyilee ja katselee mua päin(syyhän voi olla vaikka mikä) ja tää toinen mies johon pikkiriikkisen ihastunut niin sen kanssa viettäny yhen yön,siihenkin törmänny kaupungilla monta kertaa ja kyllä me moikkaillaan mutta kun se ei halua suhdetta,ei siis ymmärtääkseni kehenkään vaan lentelee kukasta kukkaan ja siksipä tiedänkin et meistä mitään koskaan voisi tulla ja ei se sinällänsä ees haittaa mutta silti mietin sitä ja varsinkin kun jutellaan ja moikataan toisiamme.
Ja tää toinen mies jota en ees tunne ,se aina katselee kun törmätään ja hymyileekin ja mä tietty takaisin.Mutta kun en tiedä siitä mitään,ikää sillä kyllä on jo ja oliskohan pari lastakin...vähän isompaa.Tai siis näin sen parin lapsen kanssa kaupassa mutta en tiedä oliko sen omia tai oliko ne jonkun muun...tai ees onko varattu.Millä mä sellaset selvitän?kun en mä varattuja ala yrittämään,ei ole mun tyyliä.

Hemmetti tälläsiä tunteita...ja kun en ole mikään rohkea joka vaan syöksyy juttelemaan.Ton toisen kanssa nyt pystyn juttelee kun kuitenkin "tunnen" sen mutta tää tuntematon....

Voi neuvokaa mua nyt jotenkin!

Sulla on pari vaihtoehtoa: juttelet tuolle ekalle, joka hymyilee sinulle. Sitten voit joko unohtaa tuon toisen tai ruveta yhdeksi niistä "kukista" silloin kun miehelle sattuu sopimaan.

Sulla on pari vaihtoehtoa: juttelet tuolle ekalle, joka hymyilee sinulle. Sitten voit joko unohtaa tuon toisen tai ruveta yhdeksi niistä "kukista" silloin kun miehelle sattuu sopimaan.

Juu tiedän kyllä et toi toinen ei onnistu ja kun tällä tyypillä on tapa et se ei ole kahta kertaa saman kanssa(tosin mun kanssa oli kaks kertaa mutta ei se muista sitä kun se tapahtu n.9v sitten).Pitääkö kaikkien kivantuntusten olla sit varattuja tai homoja tai tuollasia jotka ei ees suhdetta halua.

Ja olen kyllä ajatellu et jos on yritettävä ni tota ekaa sitten mutta miten mä sitten alotan...kun en mä nää sitä muualla kun kadulla/kaupassa...ja mitä mä sille sit sanon,eikai sitä noin vaan mennä tuntemattomille juttelee..Mä en oikeesti osaa tällasia kun olen ollu ite varattu monta vuotta niin ei oo tarvinnu miettiä mitään talläsia.Nyt sit olen vapaa mutta kun pelkään niin paljon pakkeja tai et nolaan itteni.Voi kun se mies tajuis ite tehä aloituksen kun kerta ite on tän kattelu/hymyily jutun aloittanu.

[QUOTE="vieras";25166694]Miksi mies ei tule juttelemaan sulle? Voisiko siitä jopa päätellä jotain?[/QUOTE]

voihan sitä päätellä vaikka mitä...on ehkä ujo,ei ehkä kehtaa,odottaa et mä teen aloituksen,ei ole kiinnostunu,on kiinnostunu mut varattu ja ei siksi etene, onhan noita. Mietin vaan et miks ihmeessä se sit hymyilee ja katselee,ajelee autolla perässä jos kävelen jossain.Eikai se ninn tekis jos ei olis mitään syytä.
tai sitten tykkää vaan tehdä tollasia ilman mitään sen kummempaa syytä.Mistä mä tiedän!

Alkuperäinen kirjoittaja voi hyvänen aika!;25166224:
mielessä pyörii.No,okei toinen on niin ihana et ehkä pikkiriikkisen ihastunut olen.
Mutta ongelmana onkin se että toista en tunne,ollaan törmäilty ja mies hymyilee ja katselee mua päin(syyhän voi olla vaikka mikä) ja tää toinen mies johon pikkiriikkisen ihastunut niin sen kanssa viettäny yhen yön,siihenkin törmänny kaupungilla monta kertaa ja kyllä me moikkaillaan mutta kun se ei halua suhdetta,ei siis ymmärtääkseni kehenkään vaan lentelee kukasta kukkaan ja siksipä tiedänkin et meistä mitään koskaan voisi tulla ja ei se sinällänsä ees haittaa mutta silti mietin sitä ja varsinkin kun jutellaan ja moikataan toisiamme.
Ja tää toinen mies jota en ees tunne ,se aina katselee kun törmätään ja hymyileekin ja mä tietty takaisin.Mutta kun en tiedä siitä mitään,ikää sillä kyllä on jo ja oliskohan pari lastakin...vähän isompaa.Tai siis näin sen parin lapsen kanssa kaupassa mutta en tiedä oliko sen omia tai oliko ne jonkun muun...tai ees onko varattu.Millä mä sellaset selvitän?kun en mä varattuja ala yrittämään,ei ole mun tyyliä.

Hemmetti tälläsiä tunteita...ja kun en ole mikään rohkea joka vaan syöksyy juttelemaan.Ton toisen kanssa nyt pystyn juttelee kun kuitenkin "tunnen" sen mutta tää tuntematon....

Voi neuvokaa mua nyt jotenkin!

kun monet suhteet oot jo kokenut ja tiedät mitä haluat niin tiedät kenet haluat!
itse otan sen miehen joka näyttää että rakastaa!

[QUOTE="vieras";25166881]kun monet suhteet oot jo kokenut ja tiedät mitä haluat niin tiedät kenet haluat!
itse otan sen miehen joka näyttää että rakastaa![/QUOTE]

no en mä ole montaa suhdetta kokenut.

Oon tosi ujo tekee aloituksia tai enemmänkin kai epävarma,pakkeja saanut joskus niin aina se murentaa.No.toisaalta olen mä kuitenkin kelvannut aikoinani mutta ero tuli.

Mä en vaan saa aikaan oikeesti...vaikka haluan.Pelkään niin mokaavani.

Palstamiehet vois kertoa vinkkejä:) mitä mies ajattelee jos nainen tulee kadulla jutteleen? siis siinä tapauksessa et niitä katseita on vaihdettu mutta jos ei kuitenkaan nainen tiedä miks se mies katsoo.

Yhteistyössä