2 lasta hoitoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mammi

Uusi jäsen
25.10.2004
14
0
1
Mitä luulette selvitäänköhän me ensi maanantaista hengissä???

Nimittäin mulla olis silloin työt alkamassa ja lapsilla kunnan tarjoama perhepäivähoitopaikka. Mun työ alkaa klo 7, joten lapsia pitäisi olla hoitoon viemässä jo viimeistään klo 6.30. Kamalan aikaista!!! Mulla on kuitenkin suht pitkä matka töihin ja siihen on aamuruuhkassa varattava aikaa.

Lapset on 2,5v ja 9kk ikäiset. En ihan mielissäni töihin lähdöstä kyllä ole, kun tuo kakkonen on niin pieni vielä. Luulen, että jotain turvaa sisaruksesta kuitenkin olis.

Kaipaan kokemuksia lasten hoitoon viemisestä. Kahden lapsen. Miten niistä aamuista selviää hengissä? Kamala kiirekkö kokoajan ja huono fiilis töihin päästessä? Olisko sittenkin ollut viisaampaa olla vielä kotona tai laittaa ekaks tuo esikko hoitoon harjoittelemaan ja viedä pienempi esim. puolen vuoden jälkeen perästä? Tähänkin olis meinaan ollut ehkä mahdollisuus.

Hohhoijjaa, kyllä pelottaa! Kellään antaa neuvoja aiheeseen tai etes jotain kannustusta tms?!?!?!

se VOI olla toisinaan kamalaakin,mut useimmiten meillä se menee näin:illalla kaikki muksujen kamppeet valmiiksi.aamulla eka itse pesut ja aamupalat,sit vanhempi puoli nukuksissa vessaan ja pesulle.puen päälle vaikka osaa itse mut kestäis niin kauan.sit aamupalan syötän.seuraavaksi pienempi ,velliä annan pullollisen ja sit pesulle,vaatteet päälle.ja siitähän sit jo pääsee pukeen ulkovaatetta.ja me mennään hoitoon jo kello kuudeks ;)

Yhteistyössä