2 ja 3-vuotiaiden syntymäpäivät

Meillä oli 2v synttäreillä pikkuväelle kertakäyttöastiat ja kukaan ottanut hernepussia nenuun(vanhemmat siis)
lapset taas tykkäsi(oli Nalle Puh aihe)
Oli muuten vanhemmatkin tyytyväisiä,kun ei tarvinnut vahtia ettei astiat hajoa.

Aikuisille ihan posliiniastioista tarjottiin.
 
Lasten juhlissa kai on enemmän sääntö kuin poikkeus, että käytetään kertakäyttö astioita. Eivät mene sitten rikkikään, jos joku tiputtaa lattialle.

Vinkki: Lautaset saa pysymään paremmin paikallaan kun laitat ne kaksipuoleisella teipillä kiinni johonkin painavampaan (vaikka laudan pätkään).

Itse tarjoaisin mehua, jäätelökakkua (tai ihan tavis-litra-jäätelöä, joka joko kulhossa valmiina palasina tai sitten kokonaisena ja päällä vaikka kermavaahtoa ja nonparelleja). Paria sorttia keksiä ja paria sorttia lämpimiä pasteijoita tai karjalanpiirakkaa munavoilla. Ehkä myös jotain suolakaloja tai popkornia tms lisäksi.

Mun mielestäni lapset ei niin tuosta tarjoilusta perusta kunhan nyt saavat jotain herkkuja syödä. En siis panostaisi hirveästi tuohon ruokapuoleen. Sen sijaan joku kiva teema vois olla kiva, jonka mukaan sitten valitsee koristeet ja ne pahvilautaset yms. Jos vielä saisi puettua juhlakalut teeman mukaisesti, niin erottuisivat senkin puolesta "päivän sankareina" muista juhlijoista.
 
Kukkerikuu
Mulla on ollut kertakäyttölautaset ja sellaset Marimekon Unikko kertakäyttömukit käytössä ja hyvin meni. Ostat kivan värisiä mukeja/kuppeja. Mua inhottaa tiskata aina välillä kun ei ole isoa astiastoa ja porukkaa käy kuitenkin koko ajan, joten kaikki konstit on meillä ainakin sallittuja. =)
 

Yhteistyössä