2-3tuntia riidellyt jo Upsin kanssa

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Tuollaisia jälkiä tulee kun heitellään laatikoita toisten päälle, eli nuo reiät on tullut toisen laatikon kulmasta.. ja valitettavasti tuollaista se pakettien käsittely kiireessä on, että niitä heitellään miten sattuu.. :(
toivottavasti saat korvaukset ja uudet tuotteet nopeasti!

Venakko Milanna
Tuollaisia jälkiä tulee kun heitellään laatikoita toisten päälle, eli nuo reiät on tullut toisen laatikon kulmasta.. ja valitettavasti tuollaista se pakettien käsittely kiireessä on, että niitä heitellään miten sattuu.. :(
toivottavasti saat korvaukset ja uudet tuotteet nopeasti!
Juu se nainen joka tuo mulle se tavara lupasi jo huomenna laita:). Ja heiltäkin saan viestin tänään mitä kaikki ne korvaa, eli 2sti saan korvausta, koska molempien vika se on. Mutta ei minullakaan ollut helppoa, kun menetin paljon aika tavaroiden takia

"vieras"
Juu se nainen joka tuo mulle se tavara lupasi jo huomenna laita:). Ja heiltäkin saan viestin tänään mitä kaikki ne korvaa, eli 2sti saan korvausta, koska molempien vika se on. Mutta ei minullakaan ollut helppoa, kun menetin paljon aika tavaroiden takia
Vai että kahteen kertaan saat korvauksen tuotteesta mitä ei ole edes reklamoitu.

No kai sitä katetta näinki saa.

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";27569541]Vai että kahteen kertaan saat korvauksen tuotteesta mitä ei ole edes reklamoitu.

No kai sitä katetta näinki saa.[/QUOTE]
Juu koska molempien vika ja aina pitää vaatia. Myös korvaus kun oli jo pitänyt soittaa lakimiehelle, mulla meni siihenkin rahaa. Mutta haluan vaan kertoa jos joku joutuu samaan, niin pakko vaatia omat takaisin ja kaikki korvaukset jotka vaan irtoa, jotka kuulu lain mukaan saada. Mutta se on vaan näin tekevälle aina sattu ja tapahtu

"vieras"
Juu koska molempien vika ja aina pitää vaatia. Myös korvaus kun oli jo pitänyt soittaa lakimiehelle, mulla meni siihenkin rahaa. Mutta haluan vaan kertoa jos joku joutuu samaan, niin pakko vaatia omat takaisin ja kaikki korvaukset jotka vaan irtoa, jotka kuulu lain mukaan saada. Mutta se on vaan näin tekevälle aina sattu ja tapahtu
Eihän se nyt herranjumala mene näin. Mieti nyt itsekin, käytät tavaroihin esimerkiksi tonnin. Tavarat hajoaa, sulle lähetetään uudet tavarat ja saat kuljetusfirmalta vielä tonnin päälle :D oletko sä ihan idiootti? Lakimiehen konsultaatiota ei myöskään mikään firma tällaisessa tilanteessa maksa. Tai ei ainakaan tarvitsisi maksaa.

"krista"
Mistä tiedät ettei tavarantoimittajalta lähti tässä kunnossa sun tilaus? Ja kun paketin päällä on se "Särkevä"- merkki niin niitä lähetyksiä ei heitellä. Räyhää enemmän sille tavartoimittajalle kun kuljetusfirmalle, sehän tässä mokasi alusta alkaen.

Yhteistyössä