2-3tuntia riidellyt jo Upsin kanssa

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
Kun he rikkoivat mun tuotteet, nyt asia selvisi, korvaus pitää tulla tuplana. Tavara oli kun veitsellä hakattuna. Nyt tavara toimittaja lupasi laita heti uudet tilalle hänenkin vika että lappu unohtui että tavara voi mennä riikki ja ups korva, koska tavara oli tosissaan kun jollain isolla terävällä veitsellä hakattuna, mitä ei saisi tapahtua on lappu tai ei. Mä pyysin jopa äsken mun pahasta kielen käytöstä. Mutta kun he lupasivat mulle jo 2päivää tulla hakemaan tai edes katsomaan tavara. Nyt toivon mukaan otavat mua listalle (en jäättää ketään rauhaan asiakas:mad:jos ees jotain vielä riikki mee) muuten en enää ikinä käyttää sen palvelun.

Venakko Milanna
tämä vain esimerkki, näitä latikoita on monta ja kaikki samanlaisia ja pahempi jopa ja kaikki tavara kappalena ja se maksoi mulle aika paljon, en tiedä oikeasti enää käytänkö tämä palvelu vai en

Venakko Milanna
[quote="vieras";27568874]onko tuotteet siis myös rikki vai vaan laatikot? Vai myytkö pahvilaatikoita?[/quote]

siis kaikki tuotteet kappalena oli, jokainen riikki ja niitä oli yli 100 isoa tuoteetta

"vieras"
Tuolta ne laatikot monesti kuljetuksen jälkeen näyttävät. Väitätkö, että UPS on tahallaan rikkonut ne? Sellaisen kuvan viestistäsi saa. Kuka on pakannut ne? Oliko ne pakattu asiallisesti? Miksi UPSille ei kerrottu, että ne sisältävät särkyvää? Mistä ne tulivat Suomeen ja mitä reittiä?

"vieras"
[QUOTE="vieras";27568911]Uskomatonta! Miten noin voi edes käydä.. ihan kuin ne olis tahalleen rikkoneet.[/QUOTE]

No, jos kyseessä on ollut särkyvä tavara, ja se on mennyt tavallisena rahtina vaikkapa lentokoneeseen, niin ei ole ihme jos kaikki on rikki. Varsinkin jos tavara ei ole ollut asiallisesti pakattu, mikä on mielestäni mahdollista jos sitä ei ole asiallisesti lähetettykään.

Venakko Milanna
[quote="vieras";27568911]uskomatonta! Miten noin voi edes käydä.. Ihan kuin ne olis tahalleen rikkoneet.[/quote]

uskomatonta että jokainen tuote, mä sanoin suoraan heille, kuulut maksaa hel***isti ja kohtelette asiakkaita kun sikoja, rikotte omaisuutta, vaikka voi asiallisesti laita rahtiin eikä heitellä

Venakko Milanna
[quote="vieras";27568921]no, jos kyseessä on ollut särkyvä tavara, ja se on mennyt tavallisena rahtina vaikkapa lentokoneeseen, niin ei ole ihme jos kaikki on rikki. Varsinkin jos tavara ei ole ollut asiallisesti pakattu, mikä on mielestäni mahdollista jos sitä ei ole asiallisesti lähetettykään.[/quote]
oli pakattu asiallisesti, olen saanut samoja tavaroita jo 2 kerta ems:in kautta ja kaikki oli kunnossa. Upsista sain aikoisen yllätyksen, kaikki kun raiskattu tai veitsellä hakattu

"vieras"
uskomatonta että jokainen tuote, mä sanoin suoraan heille, kuulut maksaa hel***isti ja kohtelette asiakkaita kun sikoja, rikotte omaisuutta, vaikka voi asiallisesti laita rahtiin eikä heitellä
Ehkä sun kannattaisi yrittää selvittää tätä asiaa hieman rauhallisemmin ja asiallisemmin. Muista, että edustat myös yritystäsi ja tuollainen meuhkaaminen tuskin edistää yritystoimintaa.

Venakko Milanna
[quote="vieras";27568955]ehkä sun kannattaisi yrittää selvittää tätä asiaa hieman rauhallisemmin ja asiallisemmin. Muista, että edustat myös yritystäsi ja tuollainen meuhkaaminen tuskin edistää yritystoimintaa.[/quote]

rauhallisesti? Kyllä sen yritin ja vastaus alussa oli ettei ole heidän vika, sitten kun aloitin ei rauhallisella tavalla hoida, heti korvaus tulossa ja ne soittelee kokoajan minun päin. Sama täälläkin kun kerran pelastin yhden tutun vauvan ja nyt se elää, muuten olisi ollut kuollut, jos en olisi yhtä lääkäriä otanut melko kurkusta kiinni, tein hyvää show ja sain mitä halusin. Välillä vaan rauahllisella tavalla asiat ei etenee. Tai jos halua luovuta siitä vaan, minä en tee sillä tavalla. Mä maksoin ne tavara ja isot rahdit, niin heidän vika jo kun laita mulle kappalena tavara. Just koska olen yrittäjä kokemuksia on miten joskus pakko asiat hoida

"vieras"
rauhallisesti? Kyllä sen yritin ja vastaus alussa oli ettei ole heidän vika, sitten kun aloitin ei rauhallisella tavalla hoida, heti korvaus tulossa ja ne soittelee kokoajan minun päin. Sama täälläkin kun kerran pelastin yhden tutun vauvan ja nyt se elää, muuten olisi ollut kuollut, jos en olisi yhtä lääkäriä otanut melko kurkusta kiinni, tein hyvää show ja sain mitä halusin. Välillä vaan rauahllisella tavalla asiat ei etenee. Tai jos halua luovuta siitä vaan, minä en tee sillä tavalla. Mä maksoin ne tavara ja isot rahdit, niin heidän vika jo kun laita mulle kappalena tavara. Just koska olen yrittäjä kokemuksia on miten joskus pakko asiat hoida
Kummallista kyllä, minä olen aina saanut asiat hoidettua rauhallisesti ja asialliseti, raivoamatta, syyttelemättä tai nimittelemättä koskaan ketään.

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";27569003]Kummallista kyllä, minä olen aina saanut asiat hoidettua rauhallisesti ja asialliseti, raivoamatta, syyttelemättä tai nimittelemättä koskaan ketään.[/QUOTE]

Olenko mä nimittellyt ketään? En kuule ketään... Mutta kerroin suoraan miten ne hoida työt ja siihen jo lensi sanoja ei kovin kauniita. Mutta nimitellä en ketään halua, ei kuulu tapoihin yleensä.

Yhteistyössä