2½v vuotiaan omat jutut..

• Viestiketjun aloittaja tantsu80
  • Ensimmäinen viesti
tantsu80
Eilen,kun olin poikieni kanssa ulkona lumileikeissä näytin esikolleni (2½v) lumienkelin. Hän katteli sitä ja lähti yht'äkkiä juokseen pois ja huusi" minä pelätä lumienkeli". Minä sitten rauhottelin ja sanoin ettei sitä piä pelätä. Sitten poika muka otti lumienkeliä kädestä ja höpötti,ettei auton alle saa juosta. Sitten hän alkoi taas juosta pitkin pihaa ja huusi,että kaakuun, lumienkeli iso isi.. Eli lumienkeli on iso kuin isi. =) Keinuun hän muka otti lumienkelin syliin ja syötti sille omenaa ja kuori mantariinia =) Sisälle mennessä poika ovelta huusi enkelille,että tule mennään ja sitten" no ei tuu" .. Sisällä poika sitten kertoi isille miten inana lumienkeli on ja kohta poika jo juoksi muka piipaa (kilpaa) lumienkelinsä kanssa. =)

Ihanaa kuunnella pojan omia juttuja ja tarinoita. Vilkas on hänen mielikuvituksensa.

Hellin
:D
Niinpä, hauskuutta piisaa!
Meillä vilistää nykyään kaikenlaista (äidille) näkymätöntä sakkia... Näkymättömiä vauvoja hoidellaan ja onpa äiti istunut sellaisen päällekin :eek: :ashamed:
Tänään tyttö oli hauska kun oli satuttanut sormensa pahasti ja myöhemmin katsoi toista kättään ihastuneena ja sanoi onnellisena "pipi meni pois"! Siinä olikin äidillä vaikeuksia. Myöhemmin se totuus sitten kuitenkin tuli kaikessa karuudessaan ilmi...

tantsu80
meillä on kans nuita inania vauvoja ja muita otuksia.. kantelee niitä muka sylissään ja sanoo, kato äiti inana vauva/hauva/kissa/pupu jne. ja sit niitä pittää silitellä jne.

kirjoja on lukenu ääneen alle vuosikkaasta ja nyt kun osaa puhua,niin lukee ääneen ulkomuistista ja loput keksii ite..

niin ja tänään kun ulkoiltiin,niin poika veti pulkkaa perässään pitkin pihaa ja huuteli aina heihei,minä meen pampereelle ostaa maitoo, ja välillä oli menossa mumman ja mummin luo jne.

=)

Meillä poika selitti mummille kahvipöydässä,että "meillä käy sellainen Timo kylässä". Minä ihmettelin kuka Timo. "NO se jolla on koira ja pora!!"
vastaa poika mulle topakasti. Mieskin mua jo katsoo kysyvästi.. ja mummi kysyy "Onko se Timo joku kaveri hoidosta?" "Ei ku Timo-mies!"poika jo ihmettelee kun ei ymmärretä.
Ei meillä ole kyllä tuollaisia miehiä käynyt minäkin jo aivan puolustelen...
Ei ole selvinnyt tämän Timo-miehen salaisuus kun poikakin jo menetti mielenkiintonsa asiaan kun ei ymmärretty. =)

Yhteistyössä