1v9kk ikäisen lapsen univaikeudet

• Viestiketjun aloittaja Mimmi81
  • Ensimmäinen viesti
Mimmi81
meidän tyttö ei suostu käymään kunnolla päiväunille. Huomaan, et on selkeesti väsynyt, mutta saan suostutella sitä käymään nukkumaan päivisin n.tunnin ajan. Iltasin mieheni nukuttaa sitten meidän tytön, sillo menee kans tunti, joskus melk. puol toista tuntia. Päivisin typymme nukkuu 15 min-2 h unet, riippuen aina, et sattuuko joku naapuri häiritsemään (meidän talossa kuuluu äänet liianki hyvin). Lapsemme on siis aika herkkä uninen. Öisin tyttö nukkuu toisinaan hyvin, mut välillä sitten kävelee unissaan ja sit taas ei suostu nukahtamaan, sama rumba alkaa, kuin iltasin. Viime yönä mieheni toi lapsemme meidän sänkyyn, siinä kyllä nukku hyvin, mutta mä valvoin itse loppu yön ja kuuntelin mieheni kuorsausta ja lapsemme hengittämistä.
Itse kaipaisin edes muutaman tunnin unet näin loppuraskauden alkaessa (nyt rvko 34+0) öisin. Tyttömme nukkuu omassa huoneessa. Nukkunu siellä aiemmin hyvin, nää vaikeudet alkaneet ihan lähiaikoina. Oisko reilun viikon kestäneet...
Huone ei ole pimeä öisinkään, pieni univalo on pistorasiassa, joten ei voi varmaan johtua pimeän pelosta tms.
Jos jollain vastaavanlainen tapaus, ni kertokaahan kokemuksia. Vai voisko tää joteski liittyä tohon ikään ja ERITTÄIN PAHAAN uhmaikään?

Yhteistyössä