..kuin nato ohjus
Itse siis syö kun vähän välillä autetaan. Kun ruoka on viety suuhun, lusikka lentää ja kovaa. Tekee tätä ihan vain huvittaakseen itseään ja ärsyttääkseen vanhempiaan.
Tehokkain tapa estää tämä on napata lusikka omaan käteen, kun lusikka on vielä lapsen suussa
Täytyy olla todella nopea tai jää armotta kakkoseksi. Kiellot ei tietenkään mene tämän ikäisellä perille. Mutta välillä laskee lusikan nätisti lautaselle ja sitten kehutaan ja taputetaan kuinka "taitavasti ja hienosti tehty". Vaan sitten kun se lentää niin nostettavahan se lusikka on tai lapsi jää ilman ruokaa.
Vinkkejä? Yleensä olen kärsivällinen, mutta jos itsellä väsy, niin ei oikein jaksaisi moista pelleilyä. Itse en usko siihen, että ruokailu lopetetaan siihen ja jätetään lapsi nälkäiseksi. Vaan olenko liian hellämielinen?
Tehokkain tapa estää tämä on napata lusikka omaan käteen, kun lusikka on vielä lapsen suussa
Vinkkejä? Yleensä olen kärsivällinen, mutta jos itsellä väsy, niin ei oikein jaksaisi moista pelleilyä. Itse en usko siihen, että ruokailu lopetetaan siihen ja jätetään lapsi nälkäiseksi. Vaan olenko liian hellämielinen?