1v5kk mummolle hoitoon 4vrk?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Julia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Julia

Vieras
Tyttö ollut aiemminkin mummolla pari 1-2yötä kerrallaan hoidossa ja hyvin mennyt. Mies saanut töistä lahjakortin Budabestiin ja mun olis tarkotus lähteä mukaan. Tytöllä paljon ruoka-aineallergioita, joten hänen mukaan ottamisensa hieman hankalaa. Onko 4yötä ton ikäselle liian pitkä aika erossa vanhemmista?

No ei varmaan ole ongelma tai pahasta lapselle. Onhan hoitopaikka /hoitaja tuttu koska mummo.
On paljon lapsia jotka päivähoidossa joutuu olemaan pakosta hoidossa putkeen muutaman päivän. Ja ihan ihmisiä heistäkin kasvaa.
Se vaan äidin vastuu ja mieli tekee välillä asioista isompia harmeja kuin muutoin olisi.Mutta se on se äitiin rakennettu juttu ja siitä ei eroon pääse =)

Kyllä meilläkin on 1v2kk ollut jo monta kertaa mummoillaan yötä,yön kerrallaan tosin mutta kyllä itse ainakin uskaltaisin jättää 4vrk tuon ikäisen mummolaan kerta siellä viihtyy ja ovat läheisiä.Eli ihan hyvällä omaallatunnolla voit mielestäni reissuun lähteä =)

Sehän riippuu sinusta itsestä ja lapsesta =) Mun tyttö oli 1,5veenä viikon mummin kanssa mökillä :saint: Ikävähän siinä tuli kauhia mutta kyllä elämä maitto taas lapsen kanssa piiiitkään ku oli noin pitkä ´loma´.

tuttuni jättää tulevana kesänä 5 kk:n vanhan mummolle hoitoon viikoksi -ja ei kuulema tunnu missään, eihän se vauva osaa kaivata. tekipä mieli sanoo, että ajattele nyt vähän!
Kyllä tuollanen 1.5v on vähän eri asia ja vähempi aikaakin.

Kyllä voisin ja olen jättänytkin jo alle 1 vuotiaankin kun olen sairaalareissuilla ollut. Tietysti en olisi niin mieluusti jättänyt jos ei mummolla ja lapsella olisi ollut niin läheiset välit.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä voisin ja olen jättänytkin jo alle 1 vuotiaankin kun olen sairaalareissuilla ollut. Tietysti en olisi niin mieluusti jättänyt jos ei mummolla ja lapsella olisi ollut niin läheiset välit.

Mulla oli muksu 1v2kk mummollansa 3vrk hoidossa. Kotiin tullessa osoitti mieltänsä, eikä suostunut katsomaan minuun päinkään ensimmäiseen puoleen tuntiin. Käänsi aina kasvonsa pois päin kun tulin lähemmäs, edes syliin ei suostunut tulla. Sen jälkeen roikku seuraavat pari vrk sylissä koko ajan. Ei ollut kuulemma ikävöinyt mummon mielestä ollenkaan ja sano myös et ihan sama se pojalle missä on ja kuka hoitaa.

Kyllä voit jättää mummolle...jos itse pystyt. Meidän kakkonen oli 11 kk kun oli isoveikkansa kanssa mummilassa 5 yötä.sairastuin silloin masennukseen ja sain unilääkkeitä jotka vei multa päiväksikin tajun pois...kunnes elimistö tottui siihen... Viime kesänä oli meidän silloinen kuopus 1 v 9 kk mummilassa kahden ison veljensä kanssa 5 vrk.Ja mummi on erittäin läheinen,kultainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mulla oli muksu 1v2kk mummollansa 3vrk hoidossa. Kotiin tullessa osoitti mieltänsä, eikä suostunut katsomaan minuun päinkään ensimmäiseen puoleen tuntiin. Käänsi aina kasvonsa pois päin kun tulin lähemmäs, edes syliin ei suostunut tulla. Sen jälkeen roikku seuraavat pari vrk sylissä koko ajan. Ei ollut kuulemma ikävöinyt mummon mielestä ollenkaan ja sano myös et ihan sama se pojalle missä on ja kuka hoitaa.

Vähän samaa oli ekoilla kerroilla kun oli useamman yön että mieltä osotti ekan päivän ja sitte ei olisi saanu poistua samasta huoneesta kun huuto tuli, mutta kyllä se siitä aina helpotti ja ihan täyspäiseltä tuo vaikuttaa nyt yli 4-vuotiaanakin

Yhteistyössä