Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 08:36 vieras kirjoitti:Ei tarvi uimavaippaa, ja jarrusukat kannattaa laittaa jalkaan niin on turvallisempi kulkea...
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 08:38 Twirlerina kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 08:36 vieras kirjoitti:Ei tarvi uimavaippaa, ja jarrusukat kannattaa laittaa jalkaan niin on turvallisempi kulkea...
Siis häh?Jos ei ole tuota uimavaippaa niin entäs jos sattuu vaikka kakkaamaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 08:38 Twirlerina kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 08:36 vieras kirjoitti:Ei tarvi uimavaippaa, ja jarrusukat kannattaa laittaa jalkaan niin on turvallisempi kulkea...
Siis häh?Jos ei ole tuota uimavaippaa niin entäs jos sattuu vaikka kakkaamaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 08:40 Greeata kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 08:38 Twirlerina kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 08:36 vieras kirjoitti:Ei tarvi uimavaippaa, ja jarrusukat kannattaa laittaa jalkaan niin on turvallisempi kulkea...
Joissain paikoissa kelpaa, jos on lapsella lahkeellinen uikkari, ettei kakat pääse lahkeensuusta karkuun. Mut itse kyl mieluusti käytän uimavaippaa...pojalla se kun on samalla uikkari. On siis kestouimavaippa..
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 08:44 Liivia kirjoitti:Niin, mäkin mietin just tuota kakkaamis juttua...että mitäs jos sit sattuu vahinko.. Meillä ois tytölle vaan tollanen tavallinen uikkari, missä ei oo etes lahkeita..se ei taida riittää...
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 08:44 Liivia kirjoitti:Niin, mäkin mietin just tuota kakkaamis juttua...että mitäs jos sit sattuu vahinko.. Meillä ois tytölle vaan tollanen tavallinen uikkari, missä ei oo etes lahkeita..se ei taida riittää...
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 08:59 Liivia kirjoitti:Kiitos kaikille vastanneille!![]()
Pitääpä käydä kattelemassa kaupassa lahkeesita uikkaria tytylle!Toivotaan että tää neiti ei saa siellä hepuleita!
![]()
Mä oon ainaki käsittyny että nuissa kylpylöissä ois vähän lämmempi vesi kun normaali uimahallissa...oonko ihan väärässä?`entä lasten omat altaat, onko niissä vesi kuinka lämmintä??
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 09:05 jaana kirjoitti:miten olette hoitaneet esim lapsen pesun ja itsenne pesun suihkussa ym. pukemiset? mihin lapsi sillä aikaa kun itse pitäisi pestä ym.
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 08:44 Twirlerina kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 08:40 Greeata kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 08:38 Twirlerina kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 08:36 vieras kirjoitti:Ei tarvi uimavaippaa, ja jarrusukat kannattaa laittaa jalkaan niin on turvallisempi kulkea...
Joissain paikoissa kelpaa, jos on lapsella lahkeellinen uikkari, ettei kakat pääse lahkeensuusta karkuun. Mut itse kyl mieluusti käytän uimavaippaa...pojalla se kun on samalla uikkari. On siis kestouimavaippa..
No en mä osais viedä lasta jolla muutenkin vaipat päivisin niin ilman vaippaa uimahalliin.Eikös ne muutenkin ole kauheen tarkkoja siitä että käydään suihkussa ja desinfioidaan jalat yms ennen allasosastolle menoa---aika tyhmää jos sitten saa vaippoja muuten käyttävän lapsen viedä sinne ilman vaippaa...mitäs siitä jos muutamat kakat siellä kelluu?:$
Ja jos tolle meidän elmerille laittas vaan lahkeellisen uikkarin niin kyllähän se vedessä tulisi läpi sieltä se kakka..ei se nyt mitään kiveä olesiis kun vesihän vielä ohentaa sitä kakkaa
![]()
:x