Meilla poika 1v1kk ja on selvasti alkamassa nukkumaan paremmin oita. Ei ole koskaan ollut mikaan vaikea herailyjen suhteen, 1-3 kertaa yleensa herannyt nyt vahan isompana, mutta itse kun en saa unen paasta kiinni helposti yolla heratessani niin on ollut aika rankkaa jaksaa paivat sitten toissa kun joudun aamulla nousemaan aikaisin.
Kannatan myos yoimetyksen lopettamista. Itse lopetin sen noin kuukausi sitten ja tosi helposti poika tottui siihen, otin silti yolla heratessa meidan keskeen nukkumaan (saattoi pyoria tunninkin ennenkuin taas nukahti) mutta ainakin itse sain silla tavalla maata sangyssa ellen nyt sitten varsinaisesti nukkunutkaan. En jaksanut itse sita pinniksen vierella unisena kyykistelya jopa tunninkin kun ei rauhoittunut oikein silittelylla). Pari-kolme viikkoa imetyksen lopettamisen jalkeen edelleen otin pojan meidan sankyyn jos herasi kunnolla/itki jne, mutta nyt on mennyt jo monta yota perajalkeen etta on viettanyt koko yon omassa pinniksessaan!
Poika siis herailee vielakin, valilla vain inahtaa ja joskus taytyy kayda silittamassa ja antamassa vetta pullosta. Sen vesipullon keksimme jossain vaiheessa kun huomattiin etta rauhoittaa, sita siis tarjotaan tarvittaessa ja poika osaa itsekin sita pyytaa. Nyt kuumalla on selvasti jano pienella. Mutta tosiaan nyt tuntuu ettei ole moneen yohon enaa oikein kunnolla herannyt. Eikohan se tasta..
Itse olen viela iltaimettanyt, mutta aion jattaa senkin nyt ihan kokonaan pois. Haikeaa toisaalta, toisaalta taas tuntuu etta jo riittaa!
Saapas nahda vaikuttaako sekin positiivisesti uniin.
Tsemppia
haippa ja muut saman ongelman kanssa painivat!