1v2kk korkeassa kuumeessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vain

Vieras
Kauanko kandee kotosalla kattella? Eikös ohjeena ole muutama päivä?

Eilen illalla oli peppusta 39,5 ja nyt aamulla peppusta 39,2. Pronaxenia annoin illalla, oksensi samantien kaikki. Suppo laitettiin yöksi ja sen avulla nukku koko yön. Aamulla myös suppo, en uskalla enää tota pronaxenia antaa jos oksentaa taas. Illalla supon jälkeen leikki hetken ja oli oma itsensä, nyt aamulla kelpas vaan syli, oli pieni ihan flaati. Ei ole räkänen eikä yski. Illalla söi puuroa ja joi vellin, aamulla meni velli ihan hyvin.

Eikös vauvarokko nosta kovan kuumeen ihan yht'äkkiä? Tai voiko korvatulehdus nostaa kuumeen tuolla tavoin?
Juuri oli kk aikaa toinen korva tulehtunut, mutta se oli selvä juttu. Nyt näprää samaa korvaa mutta ei valita.

Mä kävisin tarkastuttamassa tuon korvan.
Onko jälkitarkastus siitä tehty jo?

Voi olla vauvarokkoa,siinähän pilkkuja tulee kun kuume lähtee laskuun.
Voi kestää useamman päivän tuo kuume,viisikin.

Korvatulehdus oli ensimmäistä kertaa eikä ollut päässyt pahaksi vielä. Jälkitarkastuksessa käytiin ja kaikki oli ok. Taidan soitella mehiläiseen ja mennään näytille..Ei näprää koko aikaa, illalla oli sormi korvassa pitkän aikaa, nyt aamulla en huomannut että olisi kaivanut sitä. Voihan tosin olla että suppo vie kivun..

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Käyttäisin lääkärissä tänään. Korvatulehdus ehkä uusinut.

Tai voi olla jopa liimakorva jo.Se ei särje välttämättä mutta ikävän tuntuinen korva varmasti on.

KÄytä ihmeessä lääkärissä.

Me näytetään olevan aika usein samoissa ketjuissa vastailemassa samoja... :)

Se just hämää kun ei ole yhtään nuhasen olonen..En ymmärrä..No, täytyy katsella miksi muuttuu päivän mittaan..nyt nukkuu, ilman tappelua sammu joten todellakin on kipeä.

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Käyttäisin lääkärissä tänään. Korvatulehdus ehkä uusinut.

Tai voi olla jopa liimakorva jo.Se ei särje välttämättä mutta ikävän tuntuinen korva varmasti on.

KÄytä ihmeessä lääkärissä.

Me näytetään olevan aika usein samoissa ketjuissa vastailemassa samoja... :)

Hyvä me!!!! :wave:
Sullon mun luonto... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Se just hämää kun ei ole yhtään nuhasen olonen..En ymmärrä..No, täytyy katsella miksi muuttuu päivän mittaan..nyt nukkuu, ilman tappelua sammu joten todellakin on kipeä.

Kyllä korvatulehdus voi nostaa korkean kuumeen ja jos kerran näprääkin korvaansa niin kannattaa ehdottomasti tarkistuttaa korva, ennen kuin tuleekaan kipeäksi. Ei sitä kovaa kipua kannata jäädä odottamaan. Tosin aina sitä kipua ei tulekaan. Korvatulehdushan voi tulla ilman nuhaakin tai sen jälkitautina.

Yhteistyössä