1v2kk keväthaalari?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leenuska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
me ainakii meinataan panostaa siihen ees himpun verran,eli ei nyt ihan sittarilta mennä sitä ostamaan. ainakii tää meidän tyttö(saman ikänen) rymyää välillä polvillaan tuolla maassa nii kunnon vedenpitävä puku pitää olla. Merkkiä en oo vielä päättäny, lauantaina mennään ostamaan puku nii näkee sit mikä osoittautuu parhaaks.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 22:53 vieras kirjoitti:
Ai? Cittarista löytyy kyllä merkkituotteitakin, niitä tunnetuimpia. Tiiä sit mitä toi "himpun" verran tarkottaa?

Anteeks en tienny. Tarkotin että ei osteta sitä 20?pukua mikä lotta ja lassi se nyt olikaan. Himpun verrran panostamisella tarkotin sitä että ei nyt ihan 100? siihen pistetä mut joku 70-80?, eli siis jotain reimaa,rukkaa jne...
Selitinkö ymmärrettävästi?!

Meillä poika 1v 1kk ja meinaan ostaa Remun puvun. Poika ei vielä kyllä kävele, mutta tykkää kontata ihan hirveästi pihalla. Eli sitte kun oppii kävelemään niin eiköhän painele ihan kiitettävästi tuolla ulkona. Ja sen verta reilumman meinaan ostaa että menee vielä syksylläkin ja silloin sitä jo varmasti ainakin tarvii!

kattelin lassien suprafill-haalaria siinähän alaosa vastaa kurahousuja
ja tehtaan suositushinta 69euroo myydään kyllä 49 euroo,oliskohan hinta laatu suhde kohdillaan

Suosittelisin Suprafillia siinä on laatu/hinta suhde kohdallaan vaikka käytettykin minä maksoin omasta 10e ja oli ihan siisti. Ja olen siihen tyytyväinen. Noille isomille olen joskus ostanut erikseen välikausihaalaria mutta käyttämättömiä olen ne joutunut myymään eteenpäin silloin ovat paremmat olleet nämä kumipintaiset missä fleecevuori.

Yhteistyössä