K
KittyM
Vieras
Meidän neiti on ollut koko ikänsä aika vaativa tapaus. Alkaa huutaa kuin hyeena, jos ei saa öisin tissiä. Usein herää ensimmäisen kerran vasta neljän maissa, mutta monesti on päivä ollut niin vilkas, että heräilee pitkin yötä ja yritän tainnuttaa tissillä. Tämä on kaikista helpoin tapa itselle, kun hiljenee heti kun saa tissin suuhun ja ite torkun samalla. Onko muita joilla on ollut samanlaista ja vauva on itse vieroittanut itsensä? Tämä ei myöskään kauaa varmaan toimi, kun sivuvaunu alkaa olla vaarallinen jos vauva alkaa pian kiipiä sieltä pois. Tyttö nukkuu unipussissa ja tämä onneksi vähän estää konttailua ja kiipimistä. Miten olette tehneet sivuvaunusta normi pinnikseen siirtymisen kanssa? Ensin vain laskeneet pohjaa ja antaneet sängyn olla vielä omassa kiinni? Vai oletteko heti siirtäneet sängyn kauemmas ja laittaneet toisen laidan kiinni? KOkemuksia kaipailisin... Sitten tissittelyt saa yöaikaan unohtaa jos sivuvaunu otetaan pois. Itse en ole valmis hyppimään pois sängystä ja ottamaan vauvaa yöllä viereen syömään...Silti olen ajatellut, että aamun kuudesta eteenpäin syötön säilyttäisin, niin että saisimme kaikki nukuttua pidempään. Tällöin täytyisi vauvan nukkua loppuyön vieressä...Olisi kyllä ihanteellista jos vauva itse vieroittaisi itsensä, mutta tähän en oikein usko