kiitos tästä tiedosta..5? päivä n nyt tän päivän ja huomisen ruokiin .Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Tulee pe
Näin juuri mulla on aina jotain ekstraa kapeissa tai oikeestaan ne ovat aina perustarpeita täynnä ja pakastin kans. Ja maitojauhe on hyvä hätävara!Alkuperäinen kirjoittaja ohje:osta seuraavista rahoista kaappiin hätävara-paketti, jossa esim riisiä, tonnikalaa, näkkileipää, soijamaitoa(säilyy huoneenlämmössä avaamatta jos ei ole kaupan hyllyllä ollut kylmässä) kuivahiivaa jauhoja, tölkkilihapullia jne...Etkä käytä näitä ennen kun on OIKEESTI hätä. Ja aina kun on rahaa, täydennät pakettia. Niin ei pääse ikäviä yllätyksiä käymään.
Lisäisin listaan tölkkihernekeiton, tomaattimurskapurkin ja soijarouhepaketin.Alkuperäinen kirjoittaja ohje:osta seuraavista rahoista kaappiin hätävara-paketti, jossa esim riisiä, tonnikalaa, näkkileipää, soijamaitoa(säilyy huoneenlämmössä avaamatta jos ei ole kaupan hyllyllä ollut kylmässä) kuivahiivaa jauhoja, tölkkilihapullia jne...Etkä käytä näitä ennen kun on OIKEESTI hätä. Ja aina kun on rahaa, täydennät pakettia. Niin ei pääse ikäviä yllätyksiä käymään.
ei ku perjantainaAlkuperäinen kirjoittaja mä:eikös lapsilisät tule vasta maanantaina?
ei tule ei. jos 26pv on maanantai, tulee perjantaina.. joku lähettikin tuossa lapsilisämaksupäivät. lue siitä.Alkuperäinen kirjoittaja mä:eikös lapsilisät tule vasta maanantaina?
23.1 on perjantai !!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja mä:eikös lapsilisät tule vasta maanantaina?
Tulee perjantaina koska oikea maksupäivä on maanantai! Tulee aina tuolloin perjantaina!Alkuperäinen kirjoittaja mä:eikös lapsilisät tule vasta maanantaina?
peesi!meillä on aina ruokaa kaapissa/pakkasessaAlkuperäinen kirjoittaja huh:taas näitä kitisijöitä!opetelkaa käyttää sitä rahaa
juu. kaurahiutaleitakin voi tehdä uunipuuroa. on muuten tosi hyvää!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja kaurahiutaleita kannattaa olla aina kunnolla varastossa. Mä söisin vaikka sitä itse pari päivää ja mikä ettei lapsellekin sitä voi hätätilassa antaa useammin päivässä.
Ja tosiaan, kun pitää aina kuivahiivaa kaapissa, niin vehnäjauho-kaurahiutale sekoituksesta saa hyvin tehtyä itse leipää.