E
eikä:(
Vieras
olen melkein aggressiivinen, tekisi mieli huutaa miehelle tai potkia vaikka jotakin
Lähdin sitten lenkille, kävelin koirien kanssa tunnin ja kyyneleet vaan valui. On tää ollut ihan h****tin vaikeaa. Raskauden takia siis lopetin, pari repsahdusta tuli ja edellisestä repsahduksesta aikaa kuukausi. Enää en aio repsahtaa. mutta tuntuu kyllä ihan kamalalta. en ymmärrä, miten tämä voi olla tämmöistä. näen tupakasta unia ja heti herättyä teki voimakkaasti mieli tupakkaa, eikä tämä ole tunteihin hävinnyt. Poltin 12 vuotta askin päivässä.
Joka paikassa puhutaan tupakasta ja haukutaan tupakoivia. Tupakka sitä, tupakka tätä, mielestä sitä ei saa, kun lehdessäkin joka päivä juttua tupakkalaista ym. Eräs 10 vuotta polttanut kaverini, joka tosin poltti vain hyvin vähän sanoi, että "ihan helppoa on lopettaa, mulle ei tullut mitään oireitakaan". Tarviiko tuollaista julistaa totuutena? Tuntuu ihan h****tin pahalta tuollainen vähättely, toisilla oireet on pahempia kuin toisilla, ihan tutkittu juttu. Tuollaiset kommentit aiheuttaa mussa tällä hetkellä suurta vihaa. Tämä on ihan kauheaa
Joka paikassa puhutaan tupakasta ja haukutaan tupakoivia. Tupakka sitä, tupakka tätä, mielestä sitä ei saa, kun lehdessäkin joka päivä juttua tupakkalaista ym. Eräs 10 vuotta polttanut kaverini, joka tosin poltti vain hyvin vähän sanoi, että "ihan helppoa on lopettaa, mulle ei tullut mitään oireitakaan". Tarviiko tuollaista julistaa totuutena? Tuntuu ihan h****tin pahalta tuollainen vähättely, toisilla oireet on pahempia kuin toisilla, ihan tutkittu juttu. Tuollaiset kommentit aiheuttaa mussa tällä hetkellä suurta vihaa. Tämä on ihan kauheaa