19v ja raskaana ja kaipaisin neuvoja ja juttuseuraa :)

Hei kaikille kaikille! :) Tosiiaan oon 19v ja raskaana. Kaipaisin vähän neuvoja arkeen eli laskettu aika olis ens vuoden kesäkuu. Juttu seurakaan ei pahaks oo kun aina on kiva kun saa jutella jonku muun kans joka on täs samas tilanteessa :)
 
Deleted member 134720
Eilen eka neuvola ja kaikki meni hyvin! Lasketuksi ajaksi saatiin 30.4 eli viikkoja jo 10+1 :) ensviikolla eka ultra!! En malta odottaa kyllä yhtään että näkee oikeasti että sielä asustaa joku!
 
Täällä kans 19.v ja raskaana :) nyt rv23 eli LA ensi vuoden helmikuussa. Onko ollut pahoinvointia tai muita oireita? :) Itsellä alkaa olla jo ohi se vaihe (ihanaa!). Miten teillä on lapsen isä mukana kuvioissa?
 
Heippa!

Täällä kans yks nuori odottava, elokuussa täytin 20v mutta 19v olin kun sain kuulla olevani raskaana. Eli täällä viikkoja jo ööö 30+5 ja laskettu aika on 8.12 :) eli hieman pidemmällä jo :)

Ja joo aika menee tosi nopeasti loppu peleissä vaikka aluksi tuntui ettei aika kulje millään :D
 
20 vuotias kahden lapsen äiti täällä.
Sain esikoiseni 2011, 17 vuotiaana ja toisen 2013 keskosena 19 vuotiaana :)
Kuopuksen raskaus aika on itsellä vähän unholassa kun kuulin että vauvamme on sairas ja vielä esikoispojallakin oli ongelmia.

Mulle voi aina jutella ja laittaa viestiä :)
 
Minäkin olin vasta 19v (-06) ja odotin ensimmäistä lastani (synt. 2/07). Vuodet on kuluneet hurjan nopeesti ja nyt kuumeilen kolmatta :heart:

Onneksi olkoon teille kaikille plussanneille ja voimia loppusuoralla oleville :heart:
 

Yhteistyössä