199 saatananpalvojaa päättää suomalaisten asioista

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kansanedustaja Turtiainen paljasti eduskunnasta 199 olevan vapaamuurareita. Miltäs se tuntuu kun saatananpalvojat päättää suomalaisten asioista?, syntyykö siellä hyviä päätöksiä? (vapaamuurareiden tasolla 33 paljastetaan palvonnan kohteena olleen koko ajan luciferin)
 
Kansanedustaja Turtiainen paljasti eduskunnasta 199 olevan vapaamuurareita. Miltäs se tuntuu kun saatananpalvojat päättää suomalaisten asioista?, syntyykö siellä hyviä päätöksiä? (vapaamuurareiden tasolla 33 paljastetaan palvonnan kohteena olleen koko ajan luciferin)
Edes @Echo ei taida ottaa todesta noita Turtiaisen juttuja. Rauhoitu.

minkä valiokunnan kokous mahtaa olla kyseessä?
 
Kansanedustaja Turtiainen paljasti eduskunnasta 199 olevan vapaamuurareita. Miltäs se tuntuu kun saatananpalvojat päättää suomalaisten asioista?, syntyykö siellä hyviä päätöksiä? (vapaamuurareiden tasolla 33 paljastetaan palvonnan kohteena olleen koko ajan luciferin)
M1es on oikeassa että en ole samaa mieltä.

Vapaamuurarit on usein miehiä (en muista onko heissä naisjaostoa ;)) joten naisia kun on varmaan se puolet edustajista, niin tuo luku taitaa olla nyt Anon keksintöä.

Lisäksi mulla on kuva että vapsuja on porvareissa enemmän, kaikki jopolla pyöräilevät vihreiden ituhipit eivät ole niitä. Sen sijaan Petteri Orposta näkee (mun superkatse) 5 km päähän että äijä on muurari. Ja joku Hjallis.

Ja mun Päwe ja Sari Essayah ei ole taatusti "muulaleita". :giggle:
 
vierailija
Ihmisen on helppo tuomita mikä tahansa toiminta, silloin kun siitä ei tiedä mitään. Luulot, mielikuvitus, kuulopuheet.... ruokkivat omaa mieltä ja aivo-oksennus on valmis.
 
vierailija
OMG! Kuuluuks noi siihen pedorinkiin kanssa? Ne valloitti Suomen! Itsenäisyys on menettetty! Paljastakaa liskoihmiset!

Ihan turha tingata, ettei muka echokaan usko moiseen. Jostain vinkkelistä katsottuna sen jutut on ihan samaa kamaa kuin Anonkin. Ihmeellistä sanoa, et uskon tähän hulluuteen, mut en tohon hullumpaan hulluuteen, koska olen lukenu näit juttui netistä. :D
 
OMG! Kuuluuks noi siihen pedorinkiin kanssa? Ne valloitti Suomen! Itsenäisyys on menettetty! Paljastakaa liskoihmiset!

Ihan turha tingata, ettei muka echokaan usko moiseen. Jostain vinkkelistä katsottuna sen jutut on ihan samaa kamaa kuin Anonkin. Ihmeellistä sanoa, et uskon tähän hulluuteen, mut en tohon hullumpaan hulluuteen, koska olen lukenu näit juttui netistä.
Pruut!

-En usko liskoihmisiin, flat earthiin, jne.
-uskon että okkultistinen pedorinki ja juutalaisliitto on olemassa. Rikas Nygård ja prinssi Andrew on vaan jäävuoren huippu.
Eilisen Iltiksessä Linda Lampenius kertoi yhden illujen tykkäämän tavan, eli ruokapöydällä makasi alastomia naisia ja tyttöjä, joiden päälle oli tarjoiluruuat katettu.

Pitää muistaa että Nygårdin luona kävi myös silmäätekeviä miehiä, mutta eivätpä ole p*skiaiset ilmoittaneet niistä alaikäisistä tytöistä poliisille.
 
vierailija
Pruut!

-En usko liskoihmisiin, flat earthiin, jne.
-uskon että okkultistinen pedorinki ja juutalaisliitto on olemassa. Rikas Nygård ja prinssi Andrew on vaan jäävuoren huippu.
Eilisen Iltiksessä Linda Lampenius kertoi yhden illujen tykkäämän tavan, eli ruokapöydällä makasi alastomia naisia ja tyttöjä, joiden päälle oli tarjoiluruuat katettu.

Pitää muistaa että Nygårdin luona kävi myös silmäätekeviä miehiä, mutta eivätpä ole p*skiaiset ilmoittaneet niistä alaikäisistä tytöistä poliisille.
Toistan aiemmman kommenttini.....
 
vierailija
Pruut!

-En usko liskoihmisiin, flat earthiin, jne.
-uskon että okkultistinen pedki ja juutalaisliitto on olemassa. Rikas Nygård ja prinssi Andrew on vaan jäävuoren huippu.
Eilisen Iltiksessä Linda Lampenius kertoi yhden illujen tykkäämän tavan, eli ruokapöydällä makasi alaia naisia ja tyttöjä, joiden päälle oli tarjoiluruuat katettu.

Pitää muistaa että Nygårdin luona kävi myös silmäätekeviä miehiä, mutta eivätpä ole p*siset ilmoittaneet niistä alasistä tytä poliisille.
Toistan aiemmman kommenttini.....
 
vierailija
Pruut!

-En usko liskoihmisiin, flat earthiin, jne.
-uskon että okkultistinen pedorinki ja juutalaisliitto on olemassa. Rikas Nygård ja prinssi Andrew on vaan jäävuoren huippu.
Eilisen Iltiksessä Linda Lampenius kertoi yhden illujen tykkäämän tavan, eli ruokapöydällä makasi alastomia naisia ja tyttöjä, joiden päälle oli tarjoiluruuat katettu.

Pitää muistaa että Nygårdin luona kävi myös silmäätekeviä miehiä, mutta eivätpä ole p*skiaiset ilmoittaneet niistä alaikäisistä tytöistä poliisille.
Trump puhui liskoihmisistä. Mä en usko liskoihmisiin. Kuulostaa ihan hörhöltä. Mut Trump puhui kans, et on olemassa salaliitto ihmiskuntaa vastaan. Se kuulostaa paljon järkevämmältä. Trump puhuu fiksuja, e.li uskon salaliittoon.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Sikailu todistaa sikailun, ei sitä, että olisi olemassa maailmanlaajuinen salaliitto ihmiskuntaa vastaan.
Mut toki jokainen saa tahollaan uskoa mummojen kutomiskerhon olevan liskoihmis-suvakkien salaliitto, jotta suomalaiset saataisiin hävitettyä maapallolta.
Itse asiassa viher-suvakkien en usko olevan ihan ekana illuja.
Illut on usein miljardöörimiehiä.
 
vierailija
Itse asiassa viher-suvakkien en usko olevan ihan ekana illuja.
Illut on usein miljardöörimiehiä.
Sä puhut nyt eri asiasta. Ei viher-suvakit vaan liskoihmissuvakit. Eikä kaikki liskoihmiset ole rikkaita maapallolla, vaan niillä on arvojärjestys sen mukaan, kuka on rivimies ja kuka on upseeri. Upseerit on rikkaita ja rivimiehet on täälläkin taviksia.
 
vierailija
M1es on oikeassa että en ole samaa mieltä.

Vapaamuurarit on usein miehiä (en muista onko heissä naisjaostoa ;)) joten naisia kun on varmaan se puolet edustajista, niin tuo luku taitaa olla nyt Anon keksintöä.

Lisäksi mulla on kuva että vapsuja on porvareissa enemmän, kaikki jopolla pyöräilevät vihreiden ituhipit eivät ole niitä. Sen sijaan Petteri Orposta näkee (mun superkatse) 5 km päähän että äijä on muurari. Ja joku Hjallis.

Ja mun Päwe ja Sari Essayah ei ole taatusti "muulaleita". :giggle:
On ne fidalaisia?
 

Yhteistyössä