:)

Meillä on mies ollu kanssa pari viikkoa lakon takia kotona ja kyllä aika menee mukavasti kun tehdään remppaa. Ruuan laitto ym vie ylläripaljon aikaa...liikaa. Muttakyllä sitä omaa aikaa saa sitten taas kun mies palaa töihin, just se sanoi mulle että tähän vois tottua...no, kohtahan se sitten kesälomakin jo onneksi alkaa. Eli meillä ihan hyvin, ei ole kolmatta "lasta" siis :D

Moi!

Sama täällä mua ainakin ottaa välillä päähän kun mies on päivisin kotona tuntuu että omista hommista ei tule mitään .Mies ollut jo pitkään sairaslomalla.
Nukkuu kans välillä pitkään ja sitte tuntuu et valitusta piisaa .
Saa nähdä miten sit käy kun ite oon lähdössä töihin.

Sellasia ne perkuleet on...jos antaa niille vallan!!!Ei tekisi varmaan pahaa ukollesi jos kovistelisit häntä oikein kunnolla...Kerro mitä mieltä olet ja VAADI muutosta!!!Jos annat miehellesi aina periksi niin voit olla varma että loppuelämäsi on tuota samaa...Minä aina aikaajoin "puhdistan"ilmaa ja pistän isännän ojennukseen!!! :kieh:

annan kyllä miehen kuulla kunniansa aika ajoin. on ollut kotona sairiksella kohta 5kk ja vie lapsen kuitenkin päivähoitoon, olen sanonut hänelle myös kotitöistä, mutta eihän sen putkiaivoihin kaikki asiat jää, vaan osa unohtuu matkalle. yhdessä olemme olleet pian 17v.kyllä ottaa pannuun usein ja se tulee myös miehen tietoisuuteen. :wave:

elena
Meillä yhteiset päivän vieteään aika pitkälti yhdessä. Mieheni viihtyy ulkona ulkotöissä, joten poikamme, 6 ja pian 4, ovat mukana ulkona lähes päivän. Joten minä saan tehdä yksin omia sisätöitä rauhassa ja vaikka istua tietokoneella. Joskus mies huutaa, että tule ulos sieltä. Minä itse olen aamuvirkku ja tapana on komentaa ukko ylös sängystä. Jos joskus "annan" nukkua niin pitkään kuin haluaa... :) , niin yritän olla hiljaa kun herää, vaikka kuinka ärsyttää, että kello on jo 11- tai 12 ja pojille teen jo päiväruokaa. Mutta sängystä nousee pajon iloisempi mies ja päivä sujuu paremmin kun pidän suuni kiinni. Mutta suoraan sanottuna en jaksaisi miestä, joka nukkuu, tekee vain omia hommiaan. Meillä onneksi käydään yhdessä kaupassa, laitetaan pihaa ja vaihdetaan huonekalujen paikkaa. Entäs jos sinäkin pyydät häntä mukaan esim. uuden olohuoneen järjestämiseen ja pyydän miehisiä voimia apuun. Meillä mieheni ihan selvästi saa jotain "itsetyydytystä" siitä, kun pyydän siirtämään pianon paikkaa ja sitten kehaisen että olipas hyvä että olit kotona....Meillä ojennellaan puolin ja toisin kumpaakin, sillä itse osaan myös laiskotella, kun ukko tekee ulkotöitä, ja sisällä sängyt on levällään ja tiskikone täyttämättä...Tsemppiä teille!

Yhteistyössä