Meillä yhteiset päivän vieteään aika pitkälti yhdessä. Mieheni viihtyy ulkona ulkotöissä, joten poikamme, 6 ja pian 4, ovat mukana ulkona lähes päivän. Joten minä saan tehdä yksin omia sisätöitä rauhassa ja vaikka istua tietokoneella. Joskus mies huutaa, että tule ulos sieltä. Minä itse olen aamuvirkku ja tapana on komentaa ukko ylös sängystä. Jos joskus "annan" nukkua niin pitkään kuin haluaa...
, niin yritän olla hiljaa kun herää, vaikka kuinka ärsyttää, että kello on jo 11- tai 12 ja pojille teen jo päiväruokaa. Mutta sängystä nousee pajon iloisempi mies ja päivä sujuu paremmin kun pidän suuni kiinni. Mutta suoraan sanottuna en jaksaisi miestä, joka nukkuu, tekee vain omia hommiaan. Meillä onneksi käydään yhdessä kaupassa, laitetaan pihaa ja vaihdetaan huonekalujen paikkaa. Entäs jos sinäkin pyydät häntä mukaan esim. uuden olohuoneen järjestämiseen ja pyydän miehisiä voimia apuun. Meillä mieheni ihan selvästi saa jotain "itsetyydytystä" siitä, kun pyydän siirtämään pianon paikkaa ja sitten kehaisen että olipas hyvä että olit kotona....Meillä ojennellaan puolin ja toisin kumpaakin, sillä itse osaan myös laiskotella, kun ukko tekee ulkotöitä, ja sisällä sängyt on levällään ja tiskikone täyttämättä...Tsemppiä teille!