18-vuotias poika käy äitinsä kanssa saunassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
meillä kerrostalossa on saunavuorot ja olen huomannut että naapurin nainen käy edelleen 18-v poikansa kaa. Onko tuo ihan normaalia? Itse en naisena ainakaan tuon ikäisenä olisi ikinä käynyt isäni kanssa saunassa.

Mun 22 vuotias poika saattaa tulla saunaan mun ja isänsä kanssa. Olen kysynyt että onkohan hän liian vanha käymään äidin kanssa saunassa, mutta kun poika ihmetteli että Ai onko siihen joku ikäraja, niin en viitsinyt selventää asiaa sen enempää. Jos toinen ei kerta kaikkiaan osaa ajatella siinä mitään kummallista, vaan tykkää saunoa ja keskustella, niin mä istun hiljaa toisessa nurkassa, käyn jossain vaiheessa pesulla ja lähden pukeutumaan ja jätän heidät keskustelemaan.

Mun 22 vuotias poika saattaa tulla saunaan mun ja isänsä kanssa. Olen kysynyt että onkohan hän liian vanha käymään äidin kanssa saunassa, mutta kun poika ihmetteli että Ai onko siihen joku ikäraja, niin en viitsinyt selventää asiaa sen enempää. Jos toinen ei kerta kaikkiaan osaa ajatella siinä mitään kummallista, vaan tykkää saunoa ja keskustella, niin mä istun hiljaa toisessa nurkassa, käyn jossain vaiheessa pesulla ja lähden pukeutumaan ja jätän heidät keskustelemaan.
Eli et tykkää siitä että poika tulee mukaan saunaan vai?

Ikävää, että ahdasmielinen USAn keskilännen moraalimaailma on hiipinyt Suomeenkin. Alastomuus saunassa on luonnollista eikä mitään seksin esileikkiä.
Minulle ei näin äkkiä tule mieleen yhtään alle 70-vuotiasta naisikäluokkaa, jonka edustajien kanssa en olisi ollut saunassa.

Yhteistyössä