-17 kiloa synnytyksestä,vielä 10 jälellä(kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ylipainoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ylipainoinen

Vieras
Tässäpä kuva ruhostani ja vielä olisi 10 kiloa tiputettavana lähtöpainoon. raskausaikana lihoin kun jouduin vuodelepoon ja söin ihan liikaa :(. vielä jos 10 kiloa saisin pois niin olisin tyytyväinen, nyt on vielä ylipainoakin (BMI 27). paremmalta kuitenkin näytän kuin muutama kuukausi sitten, neljässä kuukaudessa lähti tuo 17 kiloa. iso homma mutta kyllä itsetuntokin kohenee kun kilot tippuu

http://www.aijaa.com/v.php?i=4178441.jpg

Täällä on varmasti monia joilla on oikeasti YLIPAINOA! Mulla itelläni aika samanlainen tilanne ja kroppa kun sulla. Musta toi on pelkkää itsetunnon kohottamista tulla tänne kuuntelee kehuja kuin hoikka jo oot.

Hyvältähän sä jo näytät, ei edes tarvitsisi laihduttaa enää:)

Mulle tuli myös raskaudesta melkein 30 kg, joista n. 20 olen tiputtanut. Hieman alle kymppi olis vielä pudotettavaa jäljellä. Kuinka kauan sun synnytyksestä on aikaa?

Siis mittani ovat 174cm ja 79 kiloa, painoindeksi näköjään nyt 26,1 eli ei 27 kuten muistin, mutta kuitenkin lievä lihavuus. Ja raskauden lopussa olin lähes satakiloinen.... eli en todellakaan ole hoikka tai anorektikko, vaan ihan oikeasti ylipainoinen. Rasva varmaan jakautunut tasaisesti ympäri kroppaa (ja mahaan, reisiin), aika isokokoinen olen kuitenkin.

Mun BMI on nyt kai 26,5. Ikävä kyllä mä en näytä noin hoikalta. Mä olen tosi lyhyt ja niistä läskeistä on suurin osa vatsan kohdalla... Älä nyt sentään kymmentä kiloa tiputa! Itse ajattelin pudottaa vielä 4 kg ja painoindeksi olisi sitten 25.

Yhteistyössä