16v pariskunta kysykää!

• Viestiketjun aloittaja "16v"
  • Ensimmäinen viesti
"16v"
Yritän kirjoittaa kirjakieltä, koska tämä "nuorisotyyli" näyttäisi tosi lapselliselta ja naurettavalta :D Jätän sen mun ja mun ikäisten keskuuteen :D Mulla on sitä paitsi lukihäiriö joten pilkut ja yhdyssanat on vaikeita.-Ap

44 v nainen
Minä olin 16 v ja mies 17 v, kun alettiin seurustelemaan. Monta mutkaa ja pari eroakin on ollut matkan varrella, mutta edelleen ollaan yhdessä tiiviisti ja elämä mallillaan. Ollaan naimisissa, on vakityöpaikat, omakotitalo, kaksi lasta, kaksi autoa, lemmikkejä ja rakkaus tallella, vaikka ruuhkavuosia eletäänkin ja välillä on rankkaa. 28 vuotta tulee kesällä seurustelun alkamisesta.

Ei olisi kumpikaan uskonut, millainen toinen tai edes itse on yli nelikymppisenä tai äidin/isän roolissa. Mustavalkoinen ja ehdoton ajattelutapa kannattaa unohtaa.

"16v"
No eihän me ajatellakkaan yhteistä tulevaisuutta? :D Siis eletään päivä kerrallaan. Mutta ei meille koskaan tylsää tule. Bändi on meidän yhteinen juttu, joka on oikeasti elämän tärkeimpiä asioita. Bändin kanssa saa mennä eripaikkoihin keikkailemaan mikä on hyvä, koska me kumpikin inhotaan tätä kliseistä omakotitalo elämää :D Ei siis pahalla niitä kohtaan jotka sitä elää.-Ap

Yhteistyössä