16v nainen ja 44v mies

• Viestiketjun aloittaja Henrikka (uskallanko antaa)
  • Ensimmäinen viesti
Henrikka (uskallanko antaa)
Kysyisin saanko harrastaa seksiä tapaamani mukavan 44 vuotiaan miehen kanssa ilman että hänelle koituu oikeudellisia harmeja? Emme ole missään auktoriteettisuhteessa keskenämme.
Voiko hän ottaa minusta tai meistä yhdessä yhdyntäkuvia ja videoita jos ne tulevat vain yksityiskäyttöön.

Hämmentynyt Härmästä
Ei herrantähden, vai videolle pitäisi vielä päästä?

Taitaa olla trolli...

Lakia ei tässä tapauksessa tarvitse lukea sanaakaan, järjen pitäisi kertoa, että homma on nyt pielessä.

Henrikka
Alkuperäinen kirjoittaja Hämmentynyt Härmästä:
Ei herrantähden, vai videolle pitäisi vielä päästä?

Taitaa olla trolli...

Lakia ei tässä tapauksessa tarvitse lukea sanaakaan, järjen pitäisi kertoa, että homma on nyt pielessä.
Miksi ihmeessä homma on pielessä jos olen ihastunut vanhempaan komeaan sinkkumieheen ja haluaisin hänen kanssaan seksisuhteen? Mies ei ole kuvista ja videoista puhunut, mutta itse voisin muutaman kuvan meistä haluta, siis jos seksi tämän miehen kanssa on sallittua.

niin en tiedä
En tiedä, että mikä on laillinen ikä harrastaa seksiä Suomessa, mutta ei se varmasti ainakaan alle 16 vuotta ole. Onko 16-vuotias tarpeeksi vanha yhdyntään ylipäätään, se on varmasti yksilöllistä, mutta itse en olisi vielä sen ikäisenä ollut, en minkään ikäisen kanssa. Enkä olisi myöskään 16-vuotiaana voinut edes rakastua isääni vanhempaan mieheen eli kyllä tässä tuossa iässä 28 vuotta on aika iso ikäero parisuhteeseen ilman seksiäkin. Näin siis minun mielestäni.

mimmu26
Alkuperäinen kirjoittaja Henrikka (uskallanko antaa):
Kysyisin saanko harrastaa seksiä tapaamani mukavan 44 vuotiaan miehen kanssa ilman että hänelle koituu oikeudellisia harmeja? Emme ole missään auktoriteettisuhteessa keskenämme.
Voiko hän ottaa minusta tai meistä yhdessä yhdyntäkuvia ja videoita jos ne tulevat vain yksityiskäyttöön.
Siitä vaan,Henrikka, anna palaa.

antiikva
Alkuperäinen kirjoittaja niin en tiedä:
En tiedä, että mikä on laillinen ikä harrastaa seksiä Suomessa, mutta ei se varmasti ainakaan alle 16 vuotta ole. Onko 16-vuotias tarpeeksi vanha yhdyntään ylipäätään, se on varmasti yksilöllistä, mutta itse en olisi vielä sen ikäisenä ollut, en minkään ikäisen kanssa. Enkä olisi myöskään 16-vuotiaana voinut edes rakastua isääni vanhempaan mieheen eli kyllä tässä tuossa iässä 28 vuotta on aika iso ikäero parisuhteeseen ilman seksiäkin. Näin siis minun mielestäni.
lakiraja yhdyntään on juuri tuo 16 vuotta, mutta jos nussitaan rahaa vastaan, niin silloin raja on 18 vuotta. loppu onkin sitten itsekunkin moraalikysymys.

lakiasiaa..
Lakiraja on 16 vuotta jos seksiä harrastaa samanikäisen kanssa. Taitaa olla 5v se marginaali tai vähemmän. Mutta 44v joutuu vastuuseen hyväksikäytöstä jos nusaisee alle 18 vuotiasta.

Henrikka
Alkuperäinen kirjoittaja niin en tiedä:
Itse olen harrastanut seksiä jo 13 vuotiaasta asti, tosin suunnilleen samanikäisten kanssa. Olen tälläinen aikaisesti kehittynyt nainen ja jo kokenut seksissä. Olen aina pitänyt vanhemmista miehistä ja tämä ihastukseni ei todellakaan ole mikään kalkkis, ja olemme myös älyllisesti samalla aaltopituudella.

puhut hanurista
Alkuperäinen kirjoittaja lakiasiaa..:
Lakiraja on 16 vuotta jos seksiä harrastaa samanikäisen kanssa. Taitaa olla 5v se marginaali tai vähemmän. Mutta 44v joutuu vastuuseen hyväksikäytöstä jos nusaisee alle 18 vuotiasta.
16 vuotta on suojaikäraja ja sen ylittänyt saa harrastaa seksiä vaikka 100-vuotiaan miehen tai naisen kanssa, ellei homma ole maksullista. Näytä lakikirjan kohta jossa tuollainen 5 vuoden marginaali 16 vuotiaan harrastamalle seksille määrätään. 16 vuotiaathan ainakin naiset ovat jo niin kehittyneitä että heitä voi pitää täysinä naisina ja suurimmalla osalla on jo paljon yhdyntöjä takana. Treffisivuillakin voi aikuinen mies tai nainen etsiä seuraa raksi ruutuun 16 vuotiaista alkaen, joten tuskin nuo sivut rikokseen yllyttäisivät.

pykälänikkari
Alkuperäinen kirjoittaja lakiasiaa..:
Oikeasti se on niin, että alle 16 vuotiaidenkin seksi on laillista (joskaan ei mielestäni suotavaa), jos samanikäiset mäheltää keskenään. Ja saattaa oikeus ymmärtää vielä 17 vuotiaan ja 15 vuotiaankin yhdyntää, jos henkinen kehitysvaihe on samalla tasolla. Mutta 15 v ja 25v tuo jo häkkiä sille vanhemmalle. Ja on muuten totta, että 16v ja 88v seksiin ei ole lakituvalla mitään sanomista - paitsi, jos 16v ottaa maksun panosta. Maksua vastaan sen maksun vastaanottajan pitää olla 18v. Maksajana taas voi olla nuorempikin, 17v kundi voi hyvin käydä 30v ilotytön luona, eikä kenelläkään ole mitään sanomista.

nippelinappeli
Suomen perustuslaissa säädetään jokaisen fyysisestä ja psyykkisestä koskematto-muudesta (7 §). Lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä säädetään rikoslain 20. luvussa 6 §. Rikoslain mukaan suojaikäraja on 16 v., perheen sisällä 18 v.

suojaikärajasta
Suojaikärajat
Lain mukaan lapsen seksuaalinen suojaikäraja on 16 vuotta. Perhepiirissä tapahtuvassa lapsen seksuaalisessa hyväksikäytössä suojaikäraja on 18 vuotta.
Mikäli seksuaalinen hyväksikäyttö kohdistuu alle 16-vuotiaaseen tai perheessä alle 18-vuotiaaseen lapseen, on kysymyksessä rikos.
Mikäli hyväksikäyttäjä on koulussa tai muussa laitoksessa määräävässä asemassa alle 18-vuotiaaseen henkilöön, on kyseessä rikos.
Sama koskee 16–18-vuotiasta, jonka kyky päättää seksuaalisesta käyttäytymisestään on oleellisesti heikentynyt, ja tekijä käyttää kypsymättömyyttä törkeästi väärin.
Seksin osto alle 18-vuotiaalta on rikos.

Kikka
Lakiraja on 16 vuotta jos seksiä harrastaa samanikäisen kanssa. Taitaa olla 5v se marginaali tai vähemmän. Mutta 44v joutuu vastuuseen hyväksikäytöstä jos nusaisee alle 18 vuotiasta.[/QUOTMulla sellainen tilanne että minun 17v on rakastunut 44v mieheen ja se on mun mielestä kohtuutonta todellajkin mun likka etsii omaa minäänsä nyt ihan selvästi ei ajttele selkeästi nyt asioita laisinkaan ja olen todella surullinen ja koko suku on suruissaan

Viimeksi muokattu:
Kikka
Lakiraja on 16 vuotta jos seksiä harrastaa samanikäisen kanssa. Taitaa olla 5v se marginaali tai vähemmän. Mutta 44v joutuu vastuuseen hyväksikäytöstä jos nusaisee alle 18 vuotiasta.[/QUOTMulla sellainen tilanne että minun 17v on rakastunut 44v mieheen ja se on mun mielestä kohtuutonta todellajkin mun likka etsii omaa minäänsä nyt ihan selvästi ei ajttele selkeästi nyt asioita laisinkaan ja olen todella surullinen ja koko suku on suruissaan
ja on nyt jo 18vuotias mutta silit ei ole oikein mitä pitäisi tehdä,Nimimerkillä huolestunut mamma

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä