169 cm/72-73kg. En pidä itteeni kauheen läskinä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toki kaikki halukkaat voivat kuluttaa elämänsä miettimällä ovatko läskejä, laihoja vai sopusuhtaisia. Toki voi elää kuplassa ja unelmoida miltä näyttää kymmenen kilon päästä -saa ostella uusia vaatteita, meikata. Toki voi aina lytätä toista ja nostaa itseään jalustalle -mutta kyllä siinä lopulta käy toisin päin.

Tai sitten voi nauttia elämästä, syödä ja liikkua normaalisti. Pukeutua ja laittaa itseään, rauhoittua ja tuntea olonsa onnelliseksi. Onnellisen naisen huomaavat kaikki.

Elämä on valintoja.

Minä itse en halua kuluttaa elämääni "tuskailemalla läskieni kanssa" kuten joskus nuorempana tein, vaikka en ole koskaan ollut läski. Olin aina ala-asteelta lähtien luokan tytöistä vahvin, lihaksikas ja voitin urheilukilpailut. Olen edelleenkin lihaksikas, ryhdikäs ja kaunis nainen, eikä koskaan kukaan ole läskiksi haukkunut (paitsi tällä palstalla olen lihava).

En osaa laittaa tänne kuvaa. En muutenkaan halua laittaa nettiin itsestäni kuvia.

En jännitänyt hauista kun mittasin. Jännitettynä oisko 32 cm, vaikea mitata?

Hartioiden ympärysmitta on 115 cm. Kengän koko on 40.

[QUOTE="vieras";26511664]paljonko sinulla on lantion/reiden/pohkeen ympärysmitta paksuimmasta kohtaa?[/QUOTE]

YläReisi 65 (paksuin)
Lantio 113 (mun levein kohta)
Lantio ylempää 101cm

[QUOTE="alkup.";26511571]Hauis on noin 31 cm. Mulla on iso haba, ja oon pärjänny kädenväännössä melkein kaikille naisille, joiden kans on väännetty, enkä häpeä vääntää miestenkään kans :D[/QUOTE]

mulla on isompi haba 34cm jännitettynä. Oon 165/59 16v tyttö

..hauis jännitettynä 38cm, olenko siis jo osastoa mörssäri? no alkuperäiseen asiaan vielä, että mielestäni ihmisen paino ei paljoa kerro, onhan sitä ihmisillä niin erilaisia kehon koostumuksia ja vartalon malleja. Itse nostelen painoja harrastuksen omaisesti, ja vartaloni on enemmän sellainen harteikas ja reidekäs.

mulla on ystävä jonka BMI on varmasti myös jonkun 25 ja vähän päälle, mutta joka kerta kun nähdään, hän hehkutta kuinka on laihtunut ja kiinteytynyt. Voisin kuvitella et hänellä on ap:n kanssa samanmoinen vartalomalli (ei vyötärötä ja rotevarakenteinen). Itse en siis koskaan oo sitä laihtumista huomannut, päinvastoin välillä tuntuu että lihooko hän vaan koko ajan..

itse oon ollut aina suht hoikka (BMI n. 20) ja nyt kun BMI on 21-22 niin kyllä sen läskin määrän huomaa :( vatsassa on paljon ylimääräistä. Ja ei, en ihannoi langanlaihoja naisia. Ihannoin J'lo-tyllistä kroppaa, takapuolta ja rintoja saa olla. Mutta inhoan läskivatsaani :(

Olen samanpituinen ja painoinen kuin AP eli 169 cm ja 73 kg.

Mittani ovat paljon muhkeammat eli AP on selkeästi hoikempi kuin minä. Minulla lantio 104 cm, vyötärö 82 cm ja rinnanympärys 106 cm. Hartioidenympärys on 155 cm, reisi 58 cm, pohje 40 cm. Kengännumero 41.

Ikää on jo 47. AP on varmaan nuorempi. Mäkin olin nuorempana samanpainoisena kapeampi.

Yhteistyössä