164 cm ja 67 kg lihava?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
leppis
Olen sinua sentin pari pidempi ja painan 57 kg. Jos painaisin kymmenen kiloa enemmän, olisin mielestäni lihava, koska nyt olen normaalikokoinen, en yhtään hoikka tms.

vaimo
Mä oon 165/59. En ole lihava, mutta löysää löytyy, kun en ole mikään hirveän lihaksikas. Haluaisin painaa 50-55 kg riippuen miltä näyttää/tuntuu tai onko miten lihaksia.

vaimo
Lisätään vielä, että jos painaisin tällä pituudella (165) 67 kg, niin pitäisin kyllä varmasti itseäni lihavana. Muista en tiedä, vaihtelee niin paljon ihmisillä mikä on sopiva paino.

Joo...on lihava.

Mä olin 163,5cm / 58 kg, enkä ollut edes noissa mitoissa hoikka, vaan nipin napin normaali jossa kuitenkin on vielä tarttumapintaa ihan kivasti.

Mä veikkaan että noin 52 kiloisena näyttäsin hyvälle. Toki ap voi olla hyvännäköinen jo 60 kiloisena, ja miksei jopa 67 kiloisena, mutta kyllä siinä 67 kilossa todennäköisesti sitä läskiäkin mukana aikalailla on.

pallero
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mikä olisi mielestäsi hyvä paino tämän mittaiselle ihmiselle?
On lihava. Tai mä olen sen painoisena. Nyt laihdutan raskauskiloja pois, 64 kg nyt ja sellanen 10 kg ois tarkoitus vielä saada pois. Oisin kyllä ensin tyytyväinen jos paino alkais taas vitosella.

Yhteistyössä