163/73

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tsumppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tsumppi

Vieras
nyt heräsi tämäkin lyyli.Ennen neljättä raskautta painoa oli 64kg
ja olin suht tyytyväinen.Vauva täyttäny vuoden enkä saa itseäni ollenkaan irti herkuista.Huomenna aloitan pisteillä.Liikkumaan pitäs päästä mutta lapset kuumees nii ei onnistu.
Ensi kesää aatellen täältä tullaan!!

Samat mitat löytyy täältäkin!4kk synnytyksestä ja halu entisiin mittoihin olisi kova.Tänään toka pvä kun katsoin mitä suuhuni laitan ja heti tuntuu paremmalta.Tsemppiä vaan sinnekkin kovasti.Kyllä ne siittä lähtee! :)

Mullakin pituutta 160cm ja paino vaihtelee 70-72kg:n paikkeilla. Maanantaina aloitin tosissani laihdutuksen painonvartijoiden pisteiden avulla, tavoitteena 58-60kg ja synnytyksestä on JO reilu puoltoista vuotta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2005 klo 09:13 Jasu kirjoitti:
Mullakin pituutta 160cm ja paino vaihtelee 70-72kg:n paikkeilla. Maanantaina aloitin tosissani laihdutuksen painonvartijoiden pisteiden avulla, tavoitteena 58-60kg ja synnytyksestä on JO reilu puoltoista vuotta.

Mulla sama juttu mutta käytän herbalifea koska siitä saa kaikki vitamiinit niin silloin jaksaa paremmin, kerran päivässä syön kunnon aterian

viikko painarien pisteillä takana ja miinusta kaksi kiloa,nyt 71kg!
jippii tästä on hyvä jatkaa mutta nälkä on ollut varsinkin kolmena
ensimmäisenä päivänä.Onhan noita 0pisteen ruokia ja yritänkin
tottua niitä syömään.Miestä olen käskenyt kannustamaan sitä kun nämä kilot ei häiritse mutta ryhdyinkin tähän aivan itseni takia.Olis ihanaa kun vaatteet ei kinnais eikä kaupan sovituskopis rupeaisi ottamaan omat läskit niin paljo päähän että jotkut housut sais jopa ostettua!! Tsempataan kaikki yhdessä ja sekin jo ok jos ei lisää lihota.

:D Hyvä meininki! Ja terveyskin paranee samalla!

Kävin juuri sokeriklubila hehkuttamassa, että painonputoamisen myötä on miun kakkostyypin diabeetekseen sairastumisen riski pudonnut kuudesta 1:25:n!!!

Painoa on hävinnyt parikymmentä kiloa, joista ei ollut mitään iloa. Pituutta 158 eli samoissa ap:n kanssa. Nyt painoa 63 ja viitisen kiloa saa viel lähteä ilman, että perään huutelen, mutta ei enää mikään hätäpaniikki niiden kanssa.

Tsemppivä!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2005 klo 13:12 tsumppi kirjoitti:
viikko painarien pisteillä takana ja miinusta kaksi kiloa,nyt 71kg!
jippii tästä on hyvä jatkaa mutta nälkä on ollut varsinkin kolmena
ensimmäisenä päivänä.Onhan noita 0pisteen ruokia ja yritänkin
tottua niitä syömään.Miestä olen käskenyt kannustamaan sitä kun nämä kilot ei häiritse mutta ryhdyinkin tähän aivan itseni takia.Olis ihanaa kun vaatteet ei kinnais eikä kaupan sovituskopis rupeaisi ottamaan omat läskit niin paljo päähän että jotkut housut sais jopa ostettua!! Tsempataan kaikki yhdessä ja sekin jo ok jos ei lisää lihota.

Viikko mullakin takana ja samoin kaks kiloa lähtenyt. =)

Yhteistyössä