16 and pregnant

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko kukaan kattonut MTV:ltä kyseistä ohjelmaa? Ihan kauheaa mun mielestä miten epäkypsiä ne jotkut tulevat äidit siinä on...Yksikin suuttu verisesti kun äiti ei suostunut vahtimaan lapsensa lasta joka viikonloppu kun tytön mielestä hänellä oli täysi oikeus juhlia viikonloput kavereiden kanssa...Siis ihan järkyttävää katsottavaa joidenkin tyttöjen osalta.

Ekan kauden osissa oli muutama tosi fiksu tyttö, toisella kaudella aikamoisia bilehirmuja.

Fiksuin on ollut se punapää Maci. Sillä tuntuu olevan realiteetit kohdillaan.

Kakkoskauden se tyttö joka erosi poikaystävästään ja alkoi olemaan toisen kanssa saadakseen exän mustikseksi mutta pamahtikin sitten paksuksi oli aika hurja. Sai kaksoset ja niiden isä oli halukas yrittämään ja rakasti tyttöä jne, niin eipä mitä tämä juoksee sen keskenkasvuisen entisensä perään joka ei tietenkään enää huoli ja tuhoaa siinä sitten välit kaikkiin.

Aika hurjia. Katsoin paljon noita viime syksynä kun oma vauva oli ihan pieni ja itki koliikkia. Tunsin suurta sielujen sympatiaa, mutta aika paljon myös järkytystä. Haluaisin nähdä vastaavan sarjan suomalaisista teiniäideistä.

no kaikista kypsimmiltä ja fiksuimmilta teineiltä tuossa sarjassa on vaikuttaneet ja selkeästi olleetkin ne teinit jotka on päätyneet antamaan lapsensa adoptoitavaksi. Ovat todellakin ajatelleet sitä lapsen parasta ja pohtineet ettei heillä ole ilman omaa kotia, työtä, kouluja käymättömänä mahdollisuutta antaa lapselle niin hyvää kasvuympäristöä kun haluaisivat. Kovan surun joutuvat toki käymään läpi lapsesta luopuessaan...mutta ajattelevat itsensä sijaan lapsen parasta.g

[QUOTE="vieras";22465409]olen katsonut, ennemminkin järkyttää siitä tehty jatko Teen mom, jossa tytön äiti pahoinpitelee lastansa. Siis vauvan mummo omaa tyttöään.[/QUOTE]

Kenestä kyse? :o Oon kattonut ohjelmaa mut en oo tällasta nähnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tarkoitatko sitä kun se läppäs sitä suulle autossa vai oliko joku muukin tilanne?

Ainakin eilisessä jaksossa Farrahin äiti pidätettiin kun oli lyönyt tytärtään ja ei laskenut veistä kädestään vaikka poliisi käski. Sitä ennen oli heittänyt jonkun puseron vauvaa kohti.

[QUOTE="Jaiks";22465546]Ainakin eilisessä jaksossa Farrahin äiti pidätettiin kun oli lyönyt tytärtään ja ei laskenut veistä kädestään vaikka poliisi käski. Sitä ennen oli heittänyt jonkun puseron vauvaa kohti.[/QUOTE]

No ohhoh. Toisaalta on sillä äidillä varmaan ollut hermo kireällä kun tyttö ei ainakaan alussa ottanut mitään vastuuta vaan jätti vauvan äidilleen ja vain lähti bilettämään ym. mutta ei se nyt tollasta oikeuta..

On tullu kateltua, useampaankin otteeseen, kun uusivat sitä jatkuvasti. Sitä oon miettiny, että abortista siinä puhutaan hirveän vähän, että mikseivät ole siihen päätyneet...

[QUOTE="Jaiks";22465546]Ainakin eilisessä jaksossa Farrahin äiti pidätettiin kun oli lyönyt tytärtään ja ei laskenut veistä kädestään vaikka poliisi käski. Sitä ennen oli heittänyt jonkun puseron vauvaa kohti.[/QUOTE]

ja farrah kertoi poliisille, että ei ollut ensimmäinen kerta.

Ainoat järkevät siinä tosiaan on ollut Maci ja sitten se pari joka antoi lapsensa adoptoitavaksi, samalta kaudelta siis.
Farrah on kaikkea muuta kun vastuuntuntoinen ja hyvä äiti. Juoksee bilettämässä ja miesten perässä minkä kerkiää ja oma äitinsä saa hoitaa vauvaa kaikki illat.
Onko Teen Momista muuten tullut joku uusi kausi, siis toinen missä nämä samat henkilöt on?
Luulin että oon nähny ne kaikki jaksot, kun niitä tulee aina uusintojen uusintoina, mutta en kyllä ole nähnyt jaksoa jossa Farrahin äiti oli sekoillut noi?!

mua niiiin ärsytti se joku teini-isä joka lupaili, että voit muuttaa mun luo vauvan kanssa ja sitten ei voinutkaan,kun ei ehkä kämppikselle sopinut.. ja sama isä tulee kiukuttelemaan synnärille vielä kun ei hyväksynyt adoptiopäätöstä, vaikka ei koko tyypillä itsellään ollut mitään rahkeita lapsen kasvattamiseen..
ihmeen usein just ne isät on minusta niitä ihan tonttuja ja lökäpöksysiä luusereita.

Ei se adoptioonkaan antanut pari (se joiden vanhemmat seurusteli keskenään ym) oikein järjen jättiläisiltä vaikuttanut. Jotenkin niin epärealistiset käsitykset siitä miten paljon saavat olla lapsensa elämässä sitten mukana. On noita adoptioita toki monenlaisia, mutta jotenkin äh koko homma. JA sitten vielä tatuoimaan vauvan nimeä nahkaansa jne.

[QUOTE="vieras";22465670]Ei se adoptioonkaan antanut pari (se joiden vanhemmat seurusteli keskenään ym) oikein järjen jättiläisiltä vaikuttanut. Jotenkin niin epärealistiset käsitykset siitä miten paljon saavat olla lapsensa elämässä sitten mukana. On noita adoptioita toki monenlaisia, mutta jotenkin äh koko homma. JA sitten vielä tatuoimaan vauvan nimeä nahkaansa jne.[/QUOTE]

Juu ja ne tuntui tosiaan kuvittelevan alussa että saavat olla sille lapselle ihan isi ja äiti ja nähdä kahden viikon välein... oi voi. Ja se oli kyllä jotenkin sairas koko perhe, vanhemmat seurusteli keskenään, jännitetään lähteekö isä linnaan ja melkein heitettiin 15-vuotias tyttö pihalle etc...

nyt viikonloppuna katsoin ensimmäistä kertaa ko. sarjaa ja aika epäuskoinen fiilis tuli. Aika epärealistiset odotukset monella, kun aikoivat kouluun mennä takaisin kun vauva on muutaman kk ikäinen, kukaan ei imettänyt, monen poikaystävä oli lökäpöksyinen luuseri jne.

Olisi todellakin kiva nähdä suomalainen versiokin sarjasta, täällä kun ei teinit autoile ja varmaan sosku olisi tiiviimmin kuvioissa.

Yhteistyössä