-15kg ensi kesäksi... 2008

Alkaako joku mun kanssa... tuntuu että kaikissa muissa ryhmissä on jo miljoona osallistujaa... :/
ja haluu niitä josta on aloittanut nyt uuden vuoden kieppeilla tukemaan ja kannustamaan :wave: toisiamme..

itse aloitin 92 kilosta nyt 2 kiloa lähtenyt ja tavoite olisi siinä 77-75kiloa painaa ensi kesänä ja silloin alkaa sitten pikkukakkosen yrittäminen kun tavoitteeseeni pääsen :D
motivaatiokeino on ainakin paikallaan ;)
 
puoli kiloa viikossa olisi tahtina hyvä minullekkin, silloin paino pysyy todennäköisemmin myös saavutettussa painossa eikä tule kaikki takaisin niinkuiin mulla aijemmin :headwall:
----->
viime vuonna aloitin 98 ja laihdutin 83 ja lopputulos oli 92kg...

noh jäihän mä sentään 6 kiloa muunukselle, mutta toivottavasti nyt enennän olisi vuoden saldo ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
puoli kiloa viikossa olisi tahtina hyvä minullekkin, silloin paino pysyy todennäköisemmin myös saavutettussa painossa eikä tule kaikki takaisin niinkuiin mulla aijemmin :headwall:
----->
viime vuonna aloitin 98 ja laihdutin 83 ja lopputulos oli 92kg...

noh jäihän mä sentään 6 kiloa muunukselle, mutta toivottavasti nyt enennän olisi vuoden saldo ;)
Laitoin sulle yv :D
 
ehi
Eli minulla kahdesta raskaudesta kiloja + muuta ylimääräisenä reilu 10kg.
.Aloitin tuossa vuoden alussa (7.1.) virallisesti laihduttamisen ja kolme kiloa on jo mennyt.. 76kg oli alkupaino, vielä jos saisin 8kg, eli sinne 65kg niin olisin tyytyväinen. Erityisesti kaipaisin tsemppaajaa, kun välillä tahtoo ote luisua..
 
Minä tuolla muillakin palstoilla oon palloillut, mutta tosiaan ryhmät alkaa olla niin suuria ettei juurikaan mukaan kehtaa kommentteja heittää.. :|

Mulla pudotettavaa ois yhteensä sellanen 30kg.. :ashamed: vuoden oon itelleni ottanu tähtäimeks tähän urakkaan eli eikös se tavoite oo sit melkein sama..se 15kg (ainaki) tuohon kesään mennessä :D tasan 2 viikkoa tuli nyt täyteen tätä kevennettyä ruokavaliota+liikuntaa ja vaaka näytti -4kg ...eli ainaki alussa näyttäis tippuvan tuon 2kg viikko...jos jatkuu samaa rataa niin ei tunnu ollenkaan toivottomalta :)

Lähinnä oon vaan alottanu liikunnan ja annoskoon seuraamisen...ja tietty kasvisten lisäämisen..opetellu just sen ettei ruokaa ahdeta naamaan ku mielipuoli..niinku ennen :ashamed:
 
huomenta... mies vei tytön perhepäivä hoitoon jua itse täytyy ihan näillä minuuteillä lahtea bussia jahtaamaan ja töihin..

tervetuloa mukaan vaan uddet :D
olisikin kiva jos ryhmä ei paisuisi järkyttäviin kokoihin, koska sitten menee pää iahn sekaisin kuka on kukin yms.. :/

10-20 kenhilöä max.

nyt pitäisi olla taas vikko kunnolla syömisten suhteen kun viikonloppuna tuli ihna luvan kanssa syötyä jotta jaksaisi viikon taas olla kiltisti.. siihen tarvitaan vaan niin PALJON tahdonvoimaa.. mutta yritetään yritetään :kieh:
 
nimi: alkupaino paino nyt pudotus tavoite

sannulii 92kg 90kg -2kg 75kg
MM- 96kg ? 70kg
pudottaja-08 118 kg 80kg
ehi 76kg 73kg -3kg 65kg
flinux 97,6kg 92kg -5kg 60kg
Marge! 80kg 78kg -2kg 60kg
ninsku72 84kg 65kg
äitylipäityli 84kg



tätä saa myös itse päivittää :D


ja tänään on äipän synttärit, mitenköhän käy,pysynkö kohtuudessa, lupa on syödä, muttei ylettömästi
 
ehi
Miten te muuten laihdutatte? Lasketteko pisteitä? Lisää liikuntaa vai miten?

Itse yritän syödä vähän, tuo kolme kiloa lähti viikossa kun joka toinen päivä söin tosi vähän (n.800kcal) ja huomasin että "normaalipäivinä" ei sitten edes jaksanut syödä enää niin paljoa kuin ennen siis pienempi annoskoko riitti, että oli maha täynnä. Samalla olen katsonut, että mitä sinne suuhun menee.

Mutta nyt on kyllä motivaatio kohillaan kun alkurysäyksellä lähti noin paljon. Jatkossa viikkotiputus on varmaan vähempi.
 
Metodia en ole vielä päättänyt, luulin raukka, että imetys laihentaa minut! Ajattelin laskeskella kaloreita ja syödä sen 1500-1700 kcal päivässä, riippuen tietenkin liikunnan määrästä. Eilen saatiin koottua vanha crosstrainer miehen kanssa.
 
Vieläkö mahtuu joukkoon?

Elikkä tavoite olisi tuolla 65-68 kg kohdalla. Tällä hetkellä paino 84 kg. Kaksi lasta takana (-04 ja -06) ja ylimääräisiä kiloja jäänyt melkein kaksikymmentä. Jos alkuun lisäisi liikuntaa, ja katsoisi edes vähän mitä syö. =) Lopetin tässä myös samalla tupakanpolton, joten tuo suuhun tunkemisen himo on aikamoinen, mutta eiköhän tässä pärjätä.... :LOL:
 
Täälläkin :wave:

Nyt painoa 84kg ja pituutta 168.Pitäisi saada se 15kg pois niin olisin tyytyväinen ja normaalimitoissa :hug:

Herkkuja olen vähentänyt ja miehen kanssa tehtiin sopimus,ettei nyt pitsaa,eikä hampurilaisia ollenkaan,mikä on ollut meillä impulsiivisilla ihmisillä heikkous..

Tästä se lähtee.Toivottavasti nyt onnistutaan!

Tsemppiä kaikille taistoon! :wave:
 
Miullaki tänään punnituspäivä.. :) vaaka näytti vaan -300g :( mutta ymmärrän sen kyllä hyvin..mässyttelypäivänä vedin naamaani 2lihapiirakkaa, puol pussillista karkkeja ja lisäks vielä prinkkuja :ashamed: :eek: Silti ei masennuta..jaksaapahan nyt taas popsia kasviksia kun on mässyttäny ja herkutellu oikein olan takaa.. =) 3viikkoa takana ja yhteispudotus 5,3kg
 

Yhteistyössä