150 000e, millaisen talon saa?

Tonttia ei lasketa hintaan, tontille tehtävät työt kylläkin, paitsi raivaus. Ja sisustusmaku ei ole kallis.

Haen siis sellasta perusideaa, että mitä on tällaset suht rakennustaidottomat pystyneet tekemään näissä ei muuttovalmiissa talopaketeissa itse.

Älvsbytä niin monet on mollanneet (monet taasen sitten kylläkin kumonneet) joten sen takia epävarma asiasta, joten päätin alkaa kartoittamaan kaikkia vaihtoehtoja, mutta katto on rahassa tuo 150 000.

hei
Riippuu jonkun verran tontista. Jos joudutaan tekemään paalutuksia, voi käydä aika kalliiksi jo pelkkä perustusten teko, jolloin rahaa jää vähemmän itse taloon. Mutta tarkotitko siis, että käyttäisit ton verran itse taloon, ja perustusten ym. tekokustannukset tulee sen lisäks, vai kuuluuko ne jo tuohon?

Halpaa
JA sit ku asut jumalan selän takana kaukana kaikesta niin saat 250 neliötä ja hehtaarin tontin noin 65 000 eurolla. Tai sitten meillä on käyny vain TODELLA hyvä tuuri tän talon kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
Alkuperäinen kirjoittaja Halpaa:
JA sit ku asut jumalan selän takana kaukana kaikesta niin saat 250 neliötä ja hehtaarin tontin noin 65 000 eurolla. Tai sitten meillä on käyny vain TODELLA hyvä tuuri tän talon kanssa.
rakensitteko siis itse? koska siitähän tässä keskustellaan?
Niin, mekin jumalan selän takana ku asutaan, niin saatais tuolla hintaan valmis talo paljon isompaa, kun itse rakennettuna. Ne vaan ei nyt kauheasti houkuta, vielä ainakaan.

Yhteistyössä